  • 31. Data: 2021-10-31 13:31:32
    Temat: Re: Z cyklu "jaki telefon" :)
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 31/10/2021 12:54, Alf/red/ wrote:
    > mObywatela aktywowałem dowodem osobistym (zresztą na innym telefonie).
    > Dowolny system (rządowy) który ma logowanie na login.gov.pl a więc
    > e-PIT, ZUS, Pacjent.gov.pl itd.

    Mnie jednak interesuje zastąpienie *podpisu*. Czyli na przykład, idę do
    banku, i PODPISUJĘ dokument za pomocą e-dowodu. Nie długopisem.

    Albo idę do notariusza i tam PODPISUJĘ umowę, e-dowodem. Z resztą prawda
    jest taka że wtedy w ogóle nie muszę do niego iść, bo niby co miałby
    sprawdzać.

    To że logować się da na rózne sposoby to spoko, ale ja chce doczekać
    dnia, w którym spasieni notariusze znajdą sobie robotę przy kopaniu
    rowów, bo ich zawód stał się zbędny ;)

  • 32. Data: 2021-10-31 15:54:34
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 29 Oct 2021 12:22:41 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Producenci apek ścigają się obecnie, kto da radę zrobić jak
    > najgłupszy
    > kawałek software wymagający jak najwięcej mocy obliczeniowej. Banki
    > stanowią tu silną drużynę, zaraz obok appek do obsługi sklepów i
    > wyświetlania kodu kreskowego bonu.

    Ale ten trend jest wszechobecny (no może poza jakimiś egzotycznymi
    zastosowaniami) więc praktycznie nikt nie oczekuje (lub już nie zdaje
    sobie sprawy) , że może być inaczej.

    --
    Marek

  • 33. Data: 2021-10-31 15:57:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 28 Oct 2021 17:40:26 +0200, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:
    > Qrde, czasy takie nastały że bez telefonu nie ma życia. Mój stary
    > samsung z andkiem 4 nie wyrabia. Potrzebuję jakiejś używki czy
    > nówki z
    > niskiej półki z andkiem 10, najlepiej samsunga. Wszelkie rady i
    > opinie
    > mile widziane.

    Może jednak zweryfikujesz oczekiwania? Takinp. Z Fold 3 wygląda
    interesująco...

    --
    Marek

  • 34. Data: 2021-10-31 16:18:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 31 Oct 2021 15:57:04 +0100, Marek napisał(a):

    > Może jednak zweryfikujesz oczekiwania? Takinp. Z Fold 3 wygląda
    > interesująco...

    Musiałbym na głowę upaść :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 35. Data: 2021-10-31 16:37:15
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 31/10/2021 15:54, Marek wrote:
    > Ale ten trend jest wszechobecny

    Dlatego też, wzdychając, kupuje co jakiś czas nowy "lepszy" telefon,
    dzięki czemu stada przygłupów do web develpmentu, frameworków do
    wszystkiego i programatorów JS, mają dobrze opłacaną pracę.

  • 36. Data: 2021-10-31 17:07:59
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 31 Oct 2021 16:37:15 +0100, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > dzięki czemu stada przygłupów do web develpmentu, frameworków do
    > wszystkiego i programatorów JS, mają dobrze opłacaną pracę.

    Rozczarowałes mnie.

    --
    Marek

  • 37. Data: 2021-10-31 17:09:15
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 31 Oct 2021 16:18:31 +0100, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:
    > Musiałbym na głowę upaść :)

    Uzasadnij, bo?
    To jest jeden z najlepiej obecnie sprzedających się telefonów.

    --
    Marek

  • 38. Data: 2021-10-31 17:13:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 31 Oct 2021 17:09:15 +0100, Marek napisał(a):

    > Uzasadnij, bo?
    > To jest jeden z najlepiej obecnie sprzedających się telefonów.

    Najpierw muszę fundnąć sobie złote klamki do drzwi :) Taką mam
    hierarchię potrzeb.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 39. Data: 2021-10-31 17:27:58
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 31/10/2021 17:07, Marek wrote:
    > Rozczarowałes mnie.

    Siebie też.

  • 40. Data: 2021-11-01 00:16:35
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 31.10.2021 o 13:31, heby pisze:
    > Czyli na przykład, idę do banku, i PODPISUJĘ dokument za pomocą
    > e-dowodu. Nie długopisem.
    >
    > Albo idę do notariusza i tam PODPISUJĘ umowę, e-dowodem.

    O ile się orientuję, to prawodawstwo w tej chwili nie zobowiązuje
    podmiotów niepublicznych do honorowania warstwy elektronicznej w DO.

    --
    Alf/red/