  • 11. Data: 2014-07-07 07:48:53
    Temat: Re: Z jakim komputerem da się siedzieć na tarasie?
    Od: ToMasz <t...@p...fm>

    W dniu 06.07.2014 21:44, mr misio pisze:

    > zwlaszcza, ze nokia w dawnych czasach ery pre-smartfonowej wymyslila
    > lustro za matryca i podswietleniem, dzieki czemu w pelnym sloncu bylo
    > zobaczyc co jest na ekranie.
    >
    > ...teraz juz tak nie ma :/
    Lustro za matrycą to miał nawet mój zegarek LCD z czasów gdy nokia
    gumiaki produkowała a nie elektronikę:)

    ToMasz

  • 12. Data: 2014-07-08 00:45:35
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-07-07 07:48, ToMasz pisze:

    > Lustro za matrycą to miał nawet mój zegarek LCD z czasów gdy nokia
    > gumiaki produkowała a nie elektronikę:)

    Ja ten patent pamiętam jeszcze z Game Boya Nintendo. Widać było w pełnym
    słońcu co jest wyświetlane na jego ekranie.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 13. Data: 2014-07-08 00:50:49
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Krystek napisał:

    > Ja ten patent pamiętam jeszcze z Game Boya Nintendo. Widać było w pełnym
    > słońcu co jest wyświetlane na jego ekranie.

    No ale to już wiemy, w sensie, że nowsze nie znaczy lepsze. Uzyteczność
    idzie w odstawke,licza sie kolorki i blyskotki. Co z tego, że w sloncu
    juja widac.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 14. Data: 2014-07-08 01:27:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mr misio" <m...@g...pl> wrote in message

    > zwlaszcza, ze nokia w dawnych czasach ery pre-smartfonowej wymyslila
    > lustro za matryca i podswietleniem, dzieki czemu w pelnym sloncu bylo
    > zobaczyc co jest na ekranie.
    >
    > ...teraz juz tak nie ma :/

    Dalej tak jest w iPhone 4 i iPhone 5.

    Zaraz za podświetleniem LEDowym jest srebrna folia. Wiem bo
    rozbierałem znajomej połamany touchscreen w jej iPhone 5 :-)

  • 15. Data: 2014-07-09 01:23:42
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 06.07.2014 09:41, 666 pisze:
    > Chodzi oczywiście o ekran.
    > Może są monitory odpowiedniki paper-ink?

    http://www.pixelqi.com/ - fajnie się zapowiadało ale chyba umarło przez
    zapomnienie.

    Pisałem do nich 3-4 lata temu czy mają matryce 15'' albo choćby 13.
    Odpisali że nie mają i mieć nie będą, bo nie ma zainteresowania.

    p. m.

  • 16. Data: 2014-07-09 07:19:26
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    " With the backlight on, this screen is color and looks and acts just like a standard
    LCD; with the backlight off, it becomes a
    highly reflective e-paper display with support for rapid update and video."

    -----

  • 17. Data: 2014-07-09 14:56:18
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 09.07.2014 07:19, 666 pisze:
    > " With the backlight on, this screen is color and looks and acts just
    > like a standard LCD; with the backlight off, it becomes a highly
    > reflective e-paper display with support for rapid update and video."

    Jeżeli mi nic nie umknęło, to czas teraźniejszy w w/w zdaniu jest już
    nieuprawniony.

    Wypuścili kiedyś IMHO tablet Notion Ink Adam, którego nie udąło mi się
    kupić bo nie starczyło ale ci co mieli mówili że rewelacja. No i co z
    tego? :). Nie było popytu, albo spisek producentów błyszczących ekranów.

    p. m.

  • 18. Data: 2014-07-09 15:32:40
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 6 Jul 2014 09:41:43 +0200
    doszła do mnie wiadomość <lpaujm$88u$1@news.supermedia.pl>
    od " 666" <j...@g...pl> :
    >Chodzi oczywiście o ekran.
    >Może są monitory odpowiedniki paper-ink?
    >Jak ocenić, czy ekran nadaje się do pracy na zewnątrz?
    >Po jasności, po kontraście?
    >Jakie byłyby dolne wartości graniczne?

    Najtaniej wyjdzie czarna płachta zarzucona na laptop i na głowę lub
    kartonowe pudełko z dwoma otworami na oczy nanizane na laptopa.

  • 19. Data: 2014-07-12 23:23:57
    Od: "liryczny podmiot" <u...@m...com>

    Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen"

    > Najtaniej wyjdzie czarna płachta zarzucona na laptop i na głowę lub
    > kartonowe pudełko z dwoma otworami na oczy nanizane na laptopa.

    Najtaniej, to jednak będzie tak jak radziła Animka - torebką słońce
    zasłonić.
    Bo przeca jak ktoś ma komputer i siedzi na tarasie to musi mieć torebkę?
    Oczywiście pod warunkiem, że owa nie jest z krokodylej skóry;)

    LP

  • 20. Data: 2014-07-13 02:15:24
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-07-12 23:23, liryczny podmiot pisze:

> [...]
    > Bo przeca jak ktoś ma komputer i siedzi na tarasie to musi mieć torebkę?
    > Oczywiście pod warunkiem, że owa nie jest z krokodylej skóry;)

    Nie rozumiem. Pisałam chyba o bankomacie, że jak jest nasłoneczniony (na
    wprost słońca) to trzeba różnych sztuczek, żeby coś zobaczyć, albo
    wybierać w ciemno. Trochę się człowiek przyzwyczaił do tych przycisków
    to mniej więcej wie gdzie co i ile jest.
    Z telefonem też jednak problem, bo na słńcu nic nie widać i człowieka
    szlag trafia jak musi gdzieś zadzwonić jak jest na dworze. Zasłaniam
    telefon właśnie trochę torebką. żeby móc coś zobaczyć.
    Kurcze, jakiemuś dzieciakowi ze smoczkiem odpowiadam :-(

    --
    animka