  • 21. Data: 2014-07-13 12:05:31
    Temat: Re: Z jakim komputerem da się siedzieć na tarasie?
    Od: "liryczny podmiot" <u...@m...com>

    Użytkownik "animka"

    > Nie rozumiem. Pisałam chyba o bankomacie, że jak jest nasłoneczniony (na
    > wprost słońca) to trzeba różnych sztuczek, żeby coś zobaczyć, albo
    > wybierać w ciemno. .

    Nie rozumiem czego nie rozumiesz. Że nie każdy użytkownik komputera ma pod
    ręką na tarasie torebkę, czy że nie na każdym tarasie jest bankomat?
    A może, że najlepiej (na tarasie) słońce zasłonić słoniem, ale nie jest to
    opcja ekonomiczna?

    > Z telefonem też jednak problem, bo na słńcu nic nie widać i człowieka
    > szlag trafia jak musi gdzieś zadzwonić jak jest na dworze.

    Wystarczy klasyczny telefon tarczowy zaopatrzyć w wystarczająco długi kabel.

    > Zasłaniam telefon właśnie trochę torebką. żeby móc coś zobaczyć.

    Twoja metoda ma słaby punkt z racji nieuniwersalności owego narzędzia.
    Lepszym rozwiązaniem byłoby zasłanianie gazetą.
    Tylko kto teraz czyta (siedząc na tarasie) gazety w wersjach papierowych
    mając pod ręką komputer?
    Telefon można załaniać laptopem, ale w drugą stronę będzie trudniej.
    To może telefon załaniać tabletem, tablet laptopem a laptop...
    Nie, do tego trzeba co najmniej trzech rąk!

    A może słońce na tarasie zasłonić zamiast torebką, parasolką?
    Przewaga parasolki nad torebką jest taka, że parasolka jest uniseksualna i
    chroni również przed deszczem, hę?

    > Kurcze, jakiemuś dzieciakowi ze smoczkiem odpowiadam :-(

    Pudło, ja wolę cyca ssać :-)

    LP

  • 22. Data: 2014-07-28 06:16:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "animka" <a...@t...wp.pl> wrote in message
    > Z telefonem też jednak problem, bo na słńcu nic nie widać i człowieka
    > szlag trafia jak musi gdzieś zadzwonić jak jest na dworze. Zasłaniam
    > telefon właśnie trochę torebką. żeby móc coś zobaczyć.

    Jaki masz telefon? Masz na ekranie przyklejoną "folię ochronną"?

  • 23. Data: 2014-07-28 07:58:19
    Od: " 666" <n...@d...spamerow>

    Klawisze mojego telefonu widać w słońcu doskonale.
    Podobnie jak klawisze laptopa.

    -----