  • 11. Data: 2021-10-11 11:16:53
    Temat: Re: Zabrali samochod za prędkość
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2021 10:16:49 +0200, J.F napisał(a):

    > Dopoki sie jezdzi swoim samochodem.
    W Danii najwyraźniej znaleźli sposób na nieswoje samochody.

    > No dobra - jak tirman przekroczy za duzo, to widac mial ogranicznik
    > niesprawny.
    > Tylko nie wiem, jakie w Danii limity.
    > I jeszcze gdzies tam masz znak zarosniety przez drzewa, czy tir przy
    > wyprzedzaniu zaslonil ...
    Tak tak, jesteś stary zrzęda. Nikt nie postuluje zabierania tira za
    przekroczenie o 10 km/h.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2021-10-11 11:30:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Oct 2021 11:16:53 +0200, Jacek Maciejewski wrote:
    > W Danii najwyraźniej znaleźli sposób na nieswoje samochody.

    > Tak tak, jesteś stary zrzęda. Nikt nie postuluje zabierania tira za
    > przekroczenie o 10 km/h.

    samochodu kazdego, czy tira?

    Sa rozne ograniczenia, tirem pewnie tez da sie przekroczyc duzo :-)

    J.

  • 13. Data: 2021-10-11 12:57:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2021 11:30:12 +0200, J.F napisał(a):

    > samochodu kazdego, czy tira?
    >
    > Sa rozne ograniczenia, tirem pewnie tez da sie przekroczyc duzo :-)

    No normalnie zrzęda. Zdarzyło ci się powiedzieć kiedykolwiek cokolwiek
    konstruktywnego?
    1.Każdego samochodu za najpoważniejsze wykroczenia.
    2.próbowałeś tirem dużo przekroczyć bo skąd ta pewność?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 14. Data: 2021-10-11 14:12:13
    Od: K <n...@e...com>

    On 10/10/2021 20:01, Jacek Maciejewski wrote:

    > No i co? Okazuje się że można zabierać samochody. Dużo bardziej
    > skuteczne niż zabieranie prawka :)

    Mimo, ze kolejny raz sprawiasz wrazenie debila to ci odpowiem, tak mozna
    tylko do tego potrzeba jest zmiana prawa o ile nie samej konstytucji
    wczesniej. Zreszta w Polsce juz sie to dzieje, domniemany samochod
    Nowaka podarowano SG jeszcze przed wyrokiem.

  • 15. Data: 2021-10-11 14:16:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Oct 2021 12:57:56 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > No normalnie zrzęda. Zdarzyło ci się powiedzieć kiedykolwiek cokolwiek
    > konstruktywnego?
    > 1.Każdego samochodu za najpoważniejsze wykroczenia.
    > 2.próbowałeś tirem dużo przekroczyć bo skąd ta pewność?

    Jak jest ograniczenie do 30 km/h, to tirem da sie je przekroczyc
    o 60km/h, lub jak kto woli - trzykrotnie, lub o 200%.

    No i teraz odszukaj dunskie przepisy, i napisz co sie dzieje:
    -zabieraja pracodawcy tira,
    -kierowca dostaje tych 150k euro grzywny, czy ile tam zestaw kosztuje
    -kierowca sie cieszy, bo nie jego, wiec nic mu nie zabieraja
    ... i osobowych z wypozyczalni tez to dotyczy.

    -a co z towarem na tym tirze ?

    J.

  • 16. Data: 2021-10-11 14:45:46
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2021 14:16:11 +0200, J.F napisał(a):

    > No i teraz odszukaj dunskie przepisy, i napisz co sie dzieje:

    Ja? Mnie to nie interesuje :) Sam poszukaj. Albo udaj się do swojego
    zdrowego rozsądku jeśli go masz. Bo mój mówi że utrata samochodu
    przechodzi przez sąd a ten bierze pod uwagę szczegóły i wymierza
    proporcjonalną karę mając sporo zamienników czy opcji do dyspozycji.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 17. Data: 2021-10-11 14:47:53
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2021 13:12:13 +0100, K napisał(a):

    > Mimo, ze kolejny raz sprawiasz wrazenie debila

    I to mówi facet o jednoliterowej ksywie, niezdolny nawet do pisania po
    polsku :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 18. Data: 2021-10-11 14:53:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Oct 2021 14:45:46 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
    > przechodzi przez sąd a ten bierze pod uwagę szczegóły i wymierza
    > proporcjonalną karę mając sporo zamienników czy opcji do dyspozycji.

    A moj rozsadek podpowiada, ze nie.
    Nie po to takie prawo wprowadzili, aby sad zabieral, lub nie, lub
    mowil, ze za glupie 100km/h za duzo, to by byla zbyt wysoka kara, jak
    samochod drogi :-)

    Zreszta zobacz u nas:
    -przekroczenie o 30km w obszarze zabudowanym ... jest tam sad?
    -proponowane zabieranie pijanym kierowcom ... byl tam sad ?

    J.

  • 19. Data: 2021-10-11 14:59:18
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/10/2021 13:47, Jacek Maciejewski wrote:

    > I to mówi facet o jednoliterowej ksywie, niezdolny nawet do pisania po
    > polsku :)

    o widze, ze sie argumenty w dyskusji skonczyly.

  • 20. Data: 2021-10-11 15:04:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2021 13:59:18 +0100, K napisał(a):

    > o widze, ze sie argumenty w dyskusji skonczyly.

    Dyskusja z tobą? Nie pochlebiaj sobie :)
    --
    Jacek
    I hate haters.