  • 1. Data: 2021-05-20 15:01:34
    Temat: Zasilanie sterownika TC-421
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Sterownik TC-421 (np. do oświetlenia akwariowego) ma wejście na zasilanie 12-24VDC.
    https://aqualight.de/led-time-control-wifi-ios/andro
    id-app-5kanal-dimmcontroller
    Pałętają mi się różne zasilacze komputerowe do laptopów o tym przedziale napięć - moc
    zasilacza przykładowo 65 Wat, a chciałbym z
    całości zasilać dwie oprawy LED po 17 Wat każda.
    Czy takie impulsowe zasilacze od laptopów nadają się do zasilania tego sterownika?

  • 2. Data: 2021-05-20 17:26:19
    Temat: Re: Zasilanie sterownika TC-421
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-05-20 o 15:01, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > dwie oprawy LED po 17 Wat każda.
    > Czy takie impulsowe zasilacze od laptopów nadają się do zasilania tego

    tak

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2021-05-20 21:08:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale czy taki sterownik podaje na wyjście napięcie jakoś stabilizowane przez siebie,
    czy takie samo jakie ma na wejściu?
    Bo jest druga strona medalu: jak zareagują oprawy LED na napięcie powiedzmy 18,5-19,6
    V ?
    Niektórym oprawom użytkownicy podbijają jasność podając wyższe napięcie niż 12V, ale
    jest to okupione przegrzewaniem i przedwczesnym
    zużyciem diód.

    -----

  • 4. Data: 2021-05-21 09:41:30
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-05-20 o 21:08, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ale czy taki sterownik podaje na wyjście napięcie jakoś stabilizowane
    > przez siebie, czy takie samo jakie ma na wejściu?

    Tego nie wiem co robi ten sterownik

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2021-05-21 12:51:18
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Niezły opis:
    http://ledsolarsystem.pl/dok/inst_obs_TC420-421_new.
    pdf

    -----

  • 6. Data: 2021-05-21 19:53:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Na ten opis - wyjaśniający kwestię napięć we/wy (steruje napięciem, ale nie zmienia
    napięcia) - trafiłem tuż przed wysłaniem posta,
    wcześniej jakieś w mandaryńskim Pinglishu były mało zrozumiałe.

    -----