  • 11. Data: 2021-06-01 13:16:35
    Temat: Re: Zlaczka 0-24V bryzgoszczelna
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 01.06.2021 o 12:36, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie, nie musi się kręcić, zresztą nie musi też wpaść do wody (telefony
    > też nie muszą ;)).
    > Ale znalezienie gotowej zalanej wodoszczelnej (nawet bez nakrętki)
    > wtyczki 5.5/2.1mm na przewodzie 16 AWG 3-6 stóp to chyba cud.
    > Albo lutować samemu (i rzeźbić z uszczelnieniem), albo machnąć ręką na
    > drobny spadek napięcia.
    > Choć jak się przyjrzałem oryginałowi to raczej jest chińskie 16 AWG
    > (pewnie liczą sumaryczny przekrój dwóch żył), to odpowiada zdaje się 2x
    > 18 AWG (2x 0,75 mm2 ?).
> [...]

    Może zastosuj normalne złącze DC 5,5 2,1 i umieść je w hermetycznej
    osłonie złącza.

    https://www.google.com/search?q=z%C5%82%C4%85cze+her
    metyczne+kablowe&tbm=isch&ved=2ahUKEwiZsbCep_bwAhVTu
    ioKHVKTAj0Q2-cCegQIABAA&oq=z%C5%82%C4%85cze+hermetyc
    zne+kablowe&gs_lcp=CgNpbWcQAzIGCAAQCBAeOgQIIxAnOggIA
    BCxAxCDAToFCAAQsQM6BAgAEAM6AggAOgQIABBDUMqeAli5wwJg4
    8QCaABwAHgAgAFgiAHzDZIBAjI2mAEAoAEBqgELZ3dzLXdpei1pb
    WfAAQE&sclient=img&ei=sRa2YNmUN9P0qgHSporoAw&client=
    firefox-b-d#imgrc=VtectpvN-qyqAM

    https://www.smdled.pl/zlacze-kablowe-hermetyczne-3-z
    yl-4-8mm-ip68-m682-p-3283.html

    yabba