  • 91. Data: 2009-01-05 11:08:00
    Temat: Re: Zmiana ISO - jak działa?
    Od: j...@a...at

    > Zalezy. Często przez dłuzsze otwarcie migawki. A co? Cyfrograf nei zauwazy
    > różnicy...
    > --

    pokaz choc jeden aparat / matryce w ktorej czulosc matrycy jest
    zalezna od czasu naswietlenia ?.

  • 92. Data: 2009-01-05 11:11:11
    Temat: Re: [OT] Zmiana ISO - jak działa?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Sprawdzałem, tak się składa, że byłem na kilu plenerach organizowanych
    > przez Olympus Polska i testowałem różne sprzęty.
    > Ogólna opinia o Olkach serii E jest taka: gówno, nie wizjer, o kadrowaniu
    > mowy nie ma, bo za małe, o kontroli nad GO mowy nie ma, bo za małe i nie
    > widać, o ręcznym ostrzeniu mowy nie ma, bo za małe i g.. widać, a do tego
    > małą matryca powoduje, że opanowanie GO jest bardzo trudne.
    > Ponadto szkła do Olka są albo drogie i kiepskie, albo dobre i pierońsko
    > drogie, starych szkieł nie podepniesz, bo korpus powie 'spierdalaj'.

    Czytając ten zakłamany bełkot (i to nie na temat) odczuwam satysfakcję, że moon
    dobierze ci się do dupy.

    Już mówiliśmy, że cię nie stać.

  • 93. Data: 2009-01-05 11:25:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 05 Jan 2009 12:11:11 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Czytając ten zakłamany bełkot (i to nie na temat) odczuwam satysfakcję, że moon
    > dobierze ci się do dupy.

    Zauważam pewne podobieństwa między Tobą, a moonem - i moon, i Ty piszecie
    kompletne brednie, żeby tylko uzasadnić swoją niekompetencję.
    Co z powyższego jest nieprawdą?

    > Już mówiliśmy, że cię nie stać.
    No Wy już mówiliście. Przy okazji mówiąc, że analog jest za drogi dla Was.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 94. Data: 2009-01-05 11:37:16
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Zauważam pewne podobieństwa między Tobą, a moonem - i moon, i Ty piszecie
    > kompletne brednie, żeby tylko uzasadnić swoją niekompetencję.

    Naprawdę cieszy mnie to, że moon ci już teraz nie odpuści.

    Przy okazji - zdjęcia moona na flickerze są naprawdę dobre. Twoje koszmarki
    wypadają przy nich jak zabawy pięciolatka "aparatem" w Nokii.

    > Co z powyższego jest nieprawdą?

    Wszystko co napisałeś o obiektywach.

    I nie odpowiedziałes na pytanie dlaczego takiego zdjęcia w wieliczce nie da się
    zrobić 14-54.

  • 95. Data: 2009-01-05 13:07:39
    Od: Arczi <n...@...please>

    On 2009-01-05 12:06, j...@a...at wrote:
    > na zasadzie zmiany napiecia zasilania przed zrobieniem zdjecia.

    Czego...? :>

    Arczi

  • 96. Data: 2009-01-05 13:17:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 05 Jan 2009 12:37:16 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Naprawdę cieszy mnie to, że moon ci już teraz nie odpuści.

    Cóż, tak samo moon cokolwiek zrobi, jak Olki serii E mają dobry wizjer.

    > Przy okazji - zdjęcia moona na flickerze są naprawdę dobre. Twoje koszmarki
    > wypadają przy nich jak zabawy pięciolatka "aparatem" w Nokii.

    Cóż, w takim razie gratuluje Ci braku pojęcia o czymkolwiek w fotografii.

    > Wszystko co napisałeś o obiektywach.
    >
    > I nie odpowiedziałes na pytanie dlaczego takiego zdjęcia w wieliczce nie da się
    > zrobić 14-54.

    Być może dlatego, że nie zdałeś takiego pytania.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 97. Data: 2009-01-05 13:42:46
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Cóż, w takim razie gratuluje Ci braku pojęcia o czymkolwiek w fotografii.

    Każdy niech sobie porówna z "Wieliczką":

    http://www.flickr.com/photos/21833325@N07/

    Nawet mu do pięt nie dorastasz.

  • 98. Data: 2009-01-05 14:44:12
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 05 Jan 2009 14:42:46 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Każdy niech sobie porówna z "Wieliczką":
    >
    > http://www.flickr.com/photos/21833325@N07/
    >
    > Nawet mu do pięt nie dorastasz.

    Bardzo się z tego cieszę, za to Ty gonisz go z poziomem aroigancji i
    samouwielbienia.

    W tym artykule jedyne pytanie jakie zadałeś brzmi:
    "O czym mówisz, anal-fabeto?"

    Nie kłam więcej, Mateuszku.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 99. Data: 2009-01-05 14:51:11
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    wiadomości news:6kqkc2dc79bb.nv84in7sttgd.dlg@40tude.net...
> [...]
    > drogie, starych szkieł nie podepniesz, bo korpus powie 'spierdalaj'.
    > A mnie nikt nie przekona, że cyfrę można rzucić na ścianę bez dość
    ---------------------------------------
    A do dupy z taką dyskusją...

    EOT

    --

    Pozdrawiam Serdecznie!

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii http://www.stopa.cso.pl

  • 100. Data: 2009-01-05 18:37:42
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Arczi rzecze:

    > Mhm, właśnie zauważyłem, że w ACR opcja 12Mpx nie jest oznaczona jako
    > interpolowana w górę, lecz wyróżniona w inny sposób. Zatem jest to
    > robione. No git, git.

    No tak, właśnie dlatego z defaultu jest to 12 Mpix. Realnie wychodzi jakieś
    8-10. Dodatkowo w sofcie Fuji można sobie wybrać stosunek danych z jednych i
    drugich pikseli.