  • 11. Data: 2010-02-27 22:48:30
    Temat: Re: Zmiana na terenowy (aktualnego mi szkoda na dziury i błoto)
    Od: to <t...@a...xyz>

    Zulu wrote:

    > OBK?? Rozszyfrować nie mogę :)

    Może Outback? Fajne autko.

    --
    cokolwiek

  • 12. Data: 2010-02-27 23:10:11
    Od: Zulu <z...@g...com>

    On 27 Lut, 22:48, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Może Outback? Fajne autko.

    Outback też ma mniejszy kufer :) Ja nie dość, że muszę zmienić na
    terenowy to jeszcze najlepiej większy i oczywiście 5-cio drzwiowy.
    Gdyby nie mniejszy rozmiar Outback rzeczywiście byłby wyjściem.

    --
    Pozdro,
    Zulu

  • 13. Data: 2010-02-27 23:42:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    Zulu wrote:

    > Outback też ma mniejszy kufer :) Ja nie dość, że muszę zmienić na
    > terenowy to jeszcze najlepiej większy i oczywiście 5-cio drzwiowy. Gdyby
    > nie mniejszy rozmiar Outback rzeczywiście byłby wyjściem.

    To może A6 Allroad? ;)

    --
    cokolwiek

  • 14. Data: 2010-02-27 23:50:20
    Od: Zulu <z...@g...com>

    On 27 Lut, 23:42, to <t...@a...xyz> wrote:

    > To może A6 Allroad? ;)

    A6 już miałem. Zwykłe co prawda, ale jednak to podobne samochody.
    Znudziło mi się serwisowanie tego co chwilę.

    --
    Pozdro,
    Zulu

  • 15. Data: 2010-02-28 00:39:17
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Zulu" <z...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    Najpierw sie przejedz terenowka i sprawdz "czy to to". Ja sie szybko z
    takich pomyslow wyleczylem. Buja na zakretach jak tapczan, nawet 4 litry nie
    ciagna tak jak powinny (bo ciezki), ciezej zaparkowac w miescie itd.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 16. Data: 2010-02-28 00:44:50
    Od: "RUN" <m...@p...onet.pl>

    > Nie przesadzaj, jezdze czasami Lexusem GX470 a to niby to samo co LC i
    > auto prowadzi sie dosc dobrze jak na tak wysoka terenowke...

    to nie terenowka !!!

    MAciej

  • 17. Data: 2010-02-28 09:38:54
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "RUN" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > to nie terenowka !!!

    A co ?
    Moze City Car !

    --
    Picasso

  • 18. Data: 2010-02-28 10:14:49
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Outback też ma mniejszy kufer :) Ja nie dość, że muszę zmienić na
    > terenowy to jeszcze najlepiej większy i oczywiście 5-cio drzwiowy.
    > Gdyby nie mniejszy rozmiar Outback rzeczywiście byłby wyjściem.

    No to z bardziej komfortowych na czarnym wiekszych i bardziej
    terenowych SUVow jest jeszcze na przyklad Pajero.
    Z mniej terenowych Mitsu Outlander, najnowszy Forester i Tribeca.
    Mozna jeszcze rozwazyc Range Rovera i jak wyzej pisales Discovery.
    --
    Olleo

  • 19. Data: 2010-02-28 10:40:29
    Od: Zulu <z...@g...com>

    On 28 Lut, 10:14, Olleo <o...@t...pl> wrote:

> [...]
    > Z mniej terenowych Mitsu Outlander, najnowszy Forester i Tribeca.
    > Mozna jeszcze rozwazyc Range Rovera i jak wyzej pisales Discovery.

    Z tymi nowymi to tak nie szalejmy (zresztą Forester i tak jest za
    mały). Kasy będzie tyle, ile dostanę za Mazdę (no może z drobną
    korektą w górę).

    --
    Pozdro,
    Zulu