  • 61. Data: 2023-03-21 23:40:15
    Temat: Re: Znowu - artykuł o rondach
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Problem leży w lateralizacji

    https://img.besty.pl/images/354/91/3549135.jpg

    Jeśli nie rozumiesz tego obrazka, to musisz wypierdalać dalej, niż
    napisałem wcześniej :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 62. Data: 2023-03-22 00:10:08
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    [...]

    Rozwinę, żeby podobni Tobie mogli pojąć sens.

    > Problem leży w lateralizacji, czyli dominacji jednej strony ciała nad
    > drugą. Jeśli nie jest wyraźna, tylko przebiega na krzyż, może się
    > zdarzyć, że będziemy np. praworęczni i jednocześnie lewonożni albo też
    > leworęczni i prawooczni (tak, to prawidłowe określenia). To wywołuje
    > problemy z szybkim określeniem kierunku.

    Tak, jestem "ofiarą" systemu... (nie losu) która tak ma. Moja żona ma
    tak samo...i tysiące/miliony osób... Muszę RĘKĄ (bo uchem/okiem nie
    mogę) wskazać kierunek w prawo i zapytać: TO PRAWO? Generalnie nie mam z
    tym większego problemu bo rozumiem to z "zasady układu" ale jeśli zdarzy
    się, że obcuję z osobą która ma "wykute" kierunki to jeśli ona powie:
    skręć w prawo, to się upewniam ręką czy to tutaj?

    Jak to mam dalej w życiu? Czuję się "lepszy". Dlaczego? Bo to ja
    decyduję co jest prawo a co lewo :] Jeśli tego też nie rozumiesz, to
    musisz być bardzo ograniczony w sensie podejmowania decyzji "wykutych" a
    nie decyzyjnych :)...taka funkcja, również dominuje w innych dziedzinach
    życia, gdzie wykonuje się ruchy bez rozumienia, w sensie
    narzucone/automatyczne/bezmyślne. I to by było na tyle :]
    Automatom to pomaga, bo nie posiadają inteligencji :)

    Dlaczego? Upewnienie się jest opcją inteligentnych. Reszta robi to, co
    mają w odruchu, bez myślenia i zadawania pytań.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 63. Data: 2023-03-22 00:27:44
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 19.03.2023 o 19:07, Akarm pisze:

    > Cały czas czekam na definicję "reguły prawej ręki".
    > Możliwości są dwie:
    > 1. jestem ślepym kretynem, który nigdzie w PoRD nie może wyczytać hasła
    > "reguła prawej ręki"
    > 2. mam do czynienia z kretynem, który wypisuje brednie o jakiejś "regule
    > prawej reki"
    > Trzeciej możliwości nie ma.

    Qrwa jest. Są chamy, nieuki i bydło wszelakie, którzy nie widzą, że w
    anglojęzycznej wersji Konwencji Wiedeńskiej oraz w ogóle w
    anglojęzycznej nomenklaturze obowiązuje termin "left-hand/right-hand side".
    A jeżeli mas zamiar się czepiać, że ktoś to niekoszernie przetłumaczył
    na polska języka, to może spierdalać.

  • 64. Data: 2023-03-22 00:39:00
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > W dniu 21.03.2023 o 20:56, Akarm pisze:
    > [...]
    >
    > Istnieje, bo jest to "umowna zasada" a nie PoRD.

    Umowna zasada?
    I skąd ci do łba przyszedł pomysł, żeby pisać coś o PoRD?
    Definicji prawej dłoni też w PoRD nie ma, a zainteresowani wiedzą, jak
    tę dłoń ułożyć, żeby według niej się orientować.

    No, ale skoro twierdzisz, że istnieje "reguła prawej reki", to ją przedstaw.

    > Podobnie jak inne
    > zasady w języku polskim, które opisane są szerzej w odpowiednim prawie
    > czy innych dziedzinach.
    >
    > Czepianie się takiego sformułowania jest czystym kretynizmem :)

    Nie. Czystym kretynizmem jest bredzenie o "regule" ręki, której nie ma,
    która nic nie mówi o jakiejś ręce.

    > Nie masz układać ręki ale masz rozumieć PRAWĄ rękę jako kierunek.

    Buahaha!
    Jesteś kolejnym kolejny kretynem, który bredzi, że co prawda nic o ręce
    nie ma, ale należy to rozumieć jako rękę?

> [...]
    > leworęczni i prawooczni (tak, to prawidłowe określenia). To wywołuje
    > problemy z szybkim określeniem kierunku.

    Aha... i wymyśliłeś, dlaczego niektórzy kierowcy jeżdżą lewym pasem. :D

    > Tak. Teraz możesz wypierdalać i zgłębić temat, żebyś mógł pojąć coś, o
    > czym nie wiesz i robisz z siebie debila, przy śmiechu gawiedzi :)

    Jednak jesteś bezmózgiem, który HGW z jakiej paki, usiłuje tłumaczyć
    wypisujących brednie.

    --
    -
    Akarm

  • 65. Data: 2023-03-22 00:51:39
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.03.2023 o 00:39, Akarm pisze:

    > Umowna zasada?
    > I skąd ci do łba przyszedł pomysł, żeby pisać coś o PoRD?

    Bo szukasz tego w PoRD i cały czas się do tego odnosisz?

    > Definicji prawej dłoni też w PoRD nie ma, a zainteresowani wiedzą, jak
    > tę dłoń ułożyć, żeby według niej się orientować.

    Jaką kurwa DŁOŃ skoro temat jest o ręce. Nie odróżniasz dłoni od ręki?

    > No, ale skoro twierdzisz, że istnieje "reguła prawej reki", to ją
    > przedstaw.

    Nic takiego nie twierdzę, Twierdzę że jest to "umowna zasada" rozumienia
    prawo/lewo. To Ty się doszukujesz jakiegoś prawnego sformułowania.

    > Nie. Czystym kretynizmem jest bredzenie o "regule" ręki, której nie ma,
    > która nic nie mówi o jakiejś ręce.

    Ależ, czystym kretynizmem jest zaprzeczanie że istnieje "umowna
    definicja" :)

    > Buahaha!
    > Jesteś kolejnym kolejny kretynem, który bredzi, że co prawda nic o ręce
    > nie ma, ale należy to rozumieć jako rękę?

    Jesteś DEBILEM który nie rozumie nauki :)

    > Aha... i wymyśliłeś, dlaczego niektórzy kierowcy jeżdżą lewym pasem. :D

    Niczego nie wymyśliłem, podałem fakty i definicje ale taki debil jak ty,
    jest odporny na wiedzę :)

    > Jednak jesteś bezmózgiem, który HGW z jakiej paki, usiłuje tłumaczyć
    > wypisujących brednie.

    Niczego nie tłumaczę staram się debilowi przyswoić FAKTY ale ten debil
    się z nimi kłóci, więc odpalam paczkę czipsów i sobie czytam, co tam
    bredzi i jak się kłóci z faktem :)

    Nawet nie doczytałeś terminu. Służę:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Lateralizacja

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 66. Data: 2023-03-22 07:12:43
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 21.03.2023 o 14:55, Akarm pisze:

    > Ustępuję również temu, którego mam po tej samej stronie, co prawe ucho,
    > prawą dziurkę nosa, prawe oko, prawą nogę, prawy łokieć, prawy policzek,
    > prawą nogawkę, prawy rękaw...

    To jest tak żenujące, że aż śmieszne :)
    Odpal jeszcze debatę kierunkowskaz/migacz, drogowe/długie,
    światła/sygnalizatory no i jeszcze rondo/SORO :) - pewnie coś więcej
    wymyślisz, bo ja za bardzo śpiący jestem :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 67. Data: 2023-03-22 08:21:55
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Bo szukasz tego w PoRD i cały czas się do tego odnosisz?

    Nie, nie odnoszę się cały czas do PoRD. Za to cały czas chcę zobaczyć tę
    definicję, mówiącą o ręce.

    > Jaką kurwa DŁOŃ skoro temat jest o ręce. Nie odróżniasz dłoni od ręki?

    Dłoń jest wyjaśnieniem, dlaczego nazywa się tę regułę "regułą prawej dłoni".
    Jeszcze raz: "reguła prawej dłoni" mówi o dłoni.

    > Nic takiego nie twierdzę, Twierdzę że jest to "umowna zasada" rozumienia >
    prawo/lewo.

    Aha. Umowna zasada, pomagająca zrozumieć, że prawa ręka jest tam, gdzie
    jest prawa strona?
    Ciekawe.
    Jeśli na skrzyżowaniu skręcasz w prawo, to tłumaczysz, że skręcasz tam,
    gdzie jest prawa ręka?
    A jeśli jedziesz na wprost, to twierdzisz, że jedziesz tam gdzie są obie
    ręce?

    > To Ty się doszukujesz jakiegoś prawnego sformułowania.

    Jeszcze raz: nie prawnego sformułowania, tylko definicji mówiącej o ręce.

    > Ależ, czystym kretynizmem jest zaprzeczanie że istnieje "umowna
    > definicja" :)

    Nie zaprzeczam, że istnieje "umowna definicja", tylko zaprzeczam, że
    istnieje definicja mówiąca o prawej ręce.

    > Jesteś DEBILEM który nie rozumie nauki :)

    Aha.
    Czyżby to nauka mówiła, że jeśli twierdzenie czegoś nie dotyczy, to
    należy przyjąć, że jest wprost przeciwnie, że o tym właśnie mówi?
    Nie pisz, kiedy pijesz.

    > Niczego nie wymyśliłem, podałem fakty i definicje ale taki debil jak ty,
    > jest odporny na wiedzę :)

    Jakie, kurwa, fakty...
    Że ludzie nie wiedzą, gdzie jest prawa strona?
    Że należy zapamiętać, że prawa ręka jest od strony prawej? Czyli jak się
    śpi na brzuchu, to ta od ściany?
    Co za stek bredni!

    > Niczego nie tłumaczę staram się debilowi przyswoić FAKTY ale ten debil
    > się z nimi kłóci, więc odpalam paczkę czipsów i sobie czytam, co tam
> [...]

    Powinieneś to przeczytać powoli i postarać się dotrzeć do informacji, że
    ta przypadłość powoduje brak możliwości zapamiętania że prawa strona
    jest z prawej strony, a lewa jest z lewej strony.
    Co nie ma?
    Ooo... jaka niespodzianka, prawda?
    :D

    --
    -
    Akarm

  • 68. Data: 2023-03-22 10:13:27
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.03.2023 o 08:21, Akarm pisze:
    [...]
    > Jakie, kurwa, fakty...
    > Że ludzie nie wiedzą, gdzie jest prawa strona?

    Oczywiście! :)

    > Że należy zapamiętać, że prawa ręka jest od strony prawej? Czyli jak się
    > śpi na brzuchu, to ta od ściany?
    > Co za stek bredni!

    Sam jesteś brednia :)

    > Powinieneś to przeczytać powoli i postarać się dotrzeć do informacji, że
    > ta przypadłość powoduje brak możliwości zapamiętania że prawa strona
    > jest z prawej strony, a lewa jest z lewej strony.

    Dokładnie ale gdybyś przeczytał moją pierwszą wypowiedź uważnie, to byś
    wiedział, że wskazanie RĘKĄ a nie dłonią, okiem czy uchem, powoduje
    SZYBSZE zorientowanie się, gdzie jest prawo czy lewo.

    Rozwiązałem Ci zagadkę?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 69. Data: 2023-03-22 10:49:23
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > ta przypadłość powoduje brak możliwości zapamiętania że prawa strona
    > jest z prawej strony, a lewa jest z lewej strony.

    No sorry ale może artykuł z przedszkola ci rozjaśni więcej :)

    https://www.f5.pl/surprise/coraz-wiecej-osob-ma-prob
    lem-z-odroznieniem-lewej-i-prawej-strony-dlaczego

    > Ooo... jaka niespodzianka, prawda?

    Sranka.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 70. Data: 2023-03-22 11:07:56
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    https://youtu.be/yLmKtqDfIhE?t=469

> [...]
    > wiedział, że wskazanie RĘKĄ a nie dłonią, okiem czy uchem, powoduje
    > SZYBSZE zorientowanie się, gdzie jest prawo czy lewo.

    Nie usiłuj za wszelką cenę wykazać, że "reguła", która nic nie mówi o
    prawej ręce, mówi właśnie o prawej ręce. Nie brnij, nie rób z siebie
    wyjątkowego kretyna.

    --
    -
    Akarm