  • 71. Data: 2023-03-22 11:16:08
    Temat: Re: Znowu - artykuł o rondach
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.03.2023 o 11:07, Akarm pisze:

    > Nie usiłuj za wszelką cenę wykazać, że "reguła", która nic nie mówi o
    > prawej ręce, mówi właśnie o prawej ręce. Nie brnij, nie rób z siebie
    > wyjątkowego kretyna.

    https://www.f5.pl/surprise/coraz-wiecej-osob-ma-prob
    lem-z-odroznieniem-lewej-i-prawej-strony-dlaczego

    Wypierdalasz, kretynie :]

    Jeszcze to:

    https://www.szkola-jazdy.pl/kobiety-i-problem-z-kier
    unkami/

    ...żebyś zrozumiał dlaczego jest powiązanie nazewnictwa "zasada prawej
    ręki" z jazdą samochodem.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 72. Data: 2023-03-22 12:17:02
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Jeszcze to:
    >
    > https://www.szkola-jazdy.pl/kobiety-i-problem-z-kier
    unkami/

    Gdybyś zdawał sobie sprawę z tego, o czym rozprawiasz, to może
    dotarłoby, że ręka nie ma nic wspólnego z zapamiętaniem stron. Na
    przykład jedna z osób zapamiętała, że zegarek nosi na lewej ręce i stąd
    wie, gdzie jest lewa ręka.
    Ale to się nijak ma do mojego twierdzenia, że nie ma żadnej reguły,
    która mówiłaby coś o ręce.

    > ...żebyś zrozumiał dlaczego jest powiązanie nazewnictwa "zasada prawej
    > ręki" z jazdą samochodem.

    Jeszcze raz, skoro nie zrozumiałeś.
    Ch... mnie obchodzi, jak sobie chcesz powiązać jakąś zasadę z jazdą
    samochodem. Spróbuj odnieść się do mojego twierdzenia, że nie istnieje
    reguła, która mówiłaby cokolwiek o ręce.
    Nie usiłuj za wszelką cenę twierdzić, że "reguła", która nic nie mówi o
    prawej ręce, mówi właśnie o prawej ręce. Nie rób z siebie jeszcze
    większego kretyna.
    Ewentualnie wykaż, że ta reguła mówi o ręce.

    --
    -
    Akarm

  • 73. Data: 2023-03-22 12:48:14
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.03.2023 o 12:17, Akarm pisze:

> [...]
    > wie, gdzie jest lewa ręka.
    > Ale to się nijak ma do mojego twierdzenia, że nie ma żadnej reguły,

    Znaczy, nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Zatem cytat z tego tekstu:

    "Częste mylenie kierunków lewej i prawej strony ciała to objaw
    skrzyżowanej lateralizacji, która powoduje dezorientację stron."

    Teraz o ręce z drugiego linka, który wyciąłeś w odpowiedzi:

    https://www.f5.pl/surprise/coraz-wiecej-osob-ma-prob
    lem-z-odroznieniem-lewej-i-prawej-strony-dlaczego

    Cytat:

    "Badania opublikowane przez profesor Van der Ham i jej współpracowników
    w 2020 roku wykazały, że około 15 proc. osób uważa, że ma problemy z
    identyfikacją lewej i prawej strony. Prawie połowa z 400 uczestników
    badania stwierdziła, że używa strategii związanej z preferowaną ręką,
    aby poprawnie zidentyfikować strony."

    > Jeszcze raz, skoro nie zrozumiałeś.
    > Ch... mnie obchodzi, jak sobie chcesz powiązać jakąś zasadę z jazdą
    > samochodem. Spróbuj odnieść się do mojego twierdzenia, że nie istnieje
    > reguła, która mówiłaby cokolwiek o ręce.

    Ależ istnieje, bo wszyscy o niej piszą i mówią...ale problem polega na
    tym, że TY TEGO NIE ROZUMIESZ :]...a wiele osób nie potrafi tego
    wytłumaczyć, co dla mnie jest oczywiste, bo jak pisałem, mam takie "coś"
    i wiem na czym to polega.

    Zejdę poziom niżej, żeby się zbliżyć do Twojego :)

    Podobnie może być np. z "szumami usznymi" gdzie są miliony osób, które
    tego nie słyszą i nie mogą słyszeć czyimiś uszami...więc to także do
    nich nie dociera, że coś takiego istnieje i będą iść w zaparte, że ci co
    słyszą szumy to bredzą i wymyślają.

    Ze wzrokiem jest podobnie

    Ten termin nazywa się IGNORANCJĄ i dotyczy osób z małym IQ najczęściej :)

    Nic więcej :)

    > Ewentualnie wykaż, że ta reguła mówi o ręce.

    No to jeszcze raz:

[...]

    A dlaczego prawa a nie lewa, to wytłumaczyłem wcześniej...ale wszyscy
    wiedzą że odnosi się to do pierwszeństwa z PRAWEJ strony z PoRD. Skoro
    już udowodniłem, ze ludzie mają problem z nazwaniem kierunku, to używają
    do tego znacznika "ręki", co wyżej masz udowodnione w badaniach.

    Nadal możesz wypierdalać i możesz też zgłębić wiedzę. Artykułów w
    Internetach jest od chuja na ten temat :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 74. Data: 2023-03-22 15:37:38
    Od: Akarm <a...@w...pl>

> [...]
    > tym, że TY TEGO NIE ROZUMIESZ :]...a wiele osób nie potrafi tego
    > wytłumaczyć, co dla mnie jest oczywiste, bo jak pisałem, mam takie "coś"

    Co zatem ta reguła mówi o ręce?

> [...]
    > identyfikacją lewej i prawej strony. Prawie połowa z 400 uczestników
    > badania stwierdziła, że używa strategii związanej z preferowaną ręką,

    Jak już wcześniej pisałem, żeby zorientować się lewo/prawo, pewna osoba
    zapamiętała, nie że lewa strona jest tam gdzie lewa ręka, tylko że lewa
    ręka to jest ta ręka z zegarkiem. A co za tym idzie, wie że lewa strona
    jest tam, gdzie jest zegarek.

> [...]
    > już udowodniłem, ze ludzie mają problem z nazwaniem kierunku, to używają
    > do tego znacznika "ręki", co wyżej masz udowodnione w badaniach.

    Rozmowa krótka:
    gdzie w tej "regule" jest o ręce?

    > Nadal możesz wypierdalać i możesz też zgłębić wiedzę. Artykułów w
    > Internetach jest od chuja na ten temat :)

    Chora osoba nie wie, która ręka jest prawa, a która lewa.
    Tak że swoje wypociny możesz sobie w ... wsadzić.
    Poza tym ch... mnie obchodzą choroby i nie mam zamiaru o tym rozmawiać.

    Po prostu napisz, gdzie w tej regule jest ręka.
    Ja wcześniej wykazałem, że reguła prawej dłoni nazywa się regułą prawej
    dłoni dlatego, że mówi o dłoni. I cały czas twierdzę, że nie ma żadnej
    "reguły prawej ręki".
    Jeśli ktoś twierdzi, że ja nie mam racji, to niech po prostu napisze, w
    którym miejscu "reguła prawej reki" mówi o prawej ręce. Albo niech
    wypierdala.

    --
    -
    Akarm

  • 75. Data: 2023-03-22 16:05:35
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.03.2023 o 15:37, Akarm pisze:

> [...]
    > zapamiętała, nie że lewa strona jest tam gdzie lewa ręka, tylko że lewa
    > ręka to jest ta ręka z zegarkiem. A co za tym idzie, wie że lewa strona

    Ale powyższe badanie profesor Van der Ham ignorujesz. Nie jest to już
    ignorancja w sensie nieuctwa, jak wcześniej dowiodłeś ale świadome
    ignorowanie, co stawia cię gorzej niż głupka. To już choroba :D

    ...no to przełoży zegarek na drugą rękę i wtedy prawa ręka będzie lewą
    ręką, bo zapamiętała funkcję: ZEGAREK-LEWA i tak pamięta. Zmiana zegarka
    z lewej na prawą, powoduje również przeniesienie całej logiki-związku,
    której po prostu nie rozumiesz :) Więc skoro przełoży zegarek na prawą
    rękę, będzie nazywać ją lewą. Ponieważ dla tej osoby zegarek jest
    "markerem" to nie przełoży tego zegarka bo będzie jej się ciągle
    myliło, czyli zaburzy sobie określanie kierunku prawo/lewo w stosunku do
    związku "zegarek-lewo".

    > Rozmowa krótka:
    > gdzie w tej "regule" jest o ręce?

    Prawa ręka=prawa strona. Co co dla ciebie jest oczywiste, nie jest
    oczywiste dla prawie 50% osób, które uczestniczyły w badaniu i dla co 6
    osoby z 7 miliardów na ziemi więc używają "strategii ręki"...bo wiedzą
    gdzie jest ta ręka ale nie wiedzą co to znaczy prawa strona w sensie
    szybkiej reakcji i nie noszą zegarka. Najczęściej noszą prawą rękę :)

    > Chora osoba nie wie, która ręka jest prawa, a która lewa.

    Bredzisz. To NIE JEST żadna choroba ale taki IGNORANT jak ty, tak sobie
    to projektuje :) Lateralizacja skrzyżowana nie jest chorobą a
    postrzeganiem świata, łosiu :D

    > Po prostu napisz, gdzie w tej regule jest ręka.

    Cały czas to piszę. Mało tego, śmiem twierdzić, że 99% osób na tej
    grupie doskonale wie o tym co piszę i rozumie ale jest 1%, który nie
    przyswaja tego i zwyczajnie nie rozumie.

    Fajnie robisz z siebie debila, generalnie kończę. Dowody badań podałem,
    wyjaśniłem problem. Czy go zrozumiesz, to mnie wali :)

    EOT

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 76. Data: 2023-03-22 16:43:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.03.2023 o 07:12, Mirek Ptak pisze:

    > To jest tak żenujące, że aż śmieszne :)
    > Odpal jeszcze debatę kierunkowskaz/migacz, drogowe/długie,
    > światła/sygnalizatory no i jeszcze rondo/SORO :) - pewnie coś więcej
    > wymyślisz, bo ja za bardzo śpiący jestem :)

    kierowca/kierowczyni/kierujący/kierująca/kierownica;
    )

    Dajcie już mu spokój.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 77. Data: 2023-03-22 16:57:25
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    Dopiszę, może w końcu dotrze...

> [...]
    > gdzie jest ta ręka ale nie wiedzą co to znaczy prawa strona w sensie
    > szybkiej reakcji i nie noszą zegarka. Najczęściej noszą prawą rękę :)

    Zrobienie sobie "markera" prawej ręki (bez zegarka) jest dość proste.
    Skoro wiem, że nie jestem mańkutem, to znaczy że używam prawej reki do
    wykonywania czynności (zasada praworęcznych, których jest najwięcej na
    świecie i stąd wybór w nazwie "zasada prawej ręki jak i ruchu
    prawostronnego w Polsce"). Mam już definicję (codzienną) gdzie jest
    prawa ręka. Stąd już prosta droga, do lepszego zapamiętania, która ręka
    jest prawa.

    Użycie formuły "zasada prawej ręki" właśnie się z tym wiąże bo
    dojeżdżając do skrzyżowania równorzędnego i patrząc na ruch, namierzam
    optycznie/myślą prawą rękę i już wiem, że to prawa strona i ci po prawej
    ręce mają pierwszeństwo :] to nawet nie jest ułamek sekundy, gdybyś pytał.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 78. Data: 2023-03-22 16:58:45
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.03.2023 o 16:43, Shrek pisze:

    > kierowca/kierowczyni/kierujący/kierująca/kierownica;
    )

    > Dajcie już mu spokój.

    Spróbowałem mu to wyjaśnić od "korzeni" może pojmie :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 79. Data: 2023-03-22 17:10:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Mar 2023 16:05:35 +0100, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

> [...]
    > gdzie jest ta ręka ale nie wiedzą co to znaczy prawa strona w sensie
    > szybkiej reakcji i nie noszą zegarka. Najczęściej noszą prawą rękę :)

    Bynajmniej.
    Sam mam podobny kłopot, i to jest brak powiązania słów "lewo-prawo"
    ze stronami. Moze mi nawigacja czy ktos mĂłwic "skrec w prawo",
    a ja skręce tam, gdzie mi sie podoba.
    Albo ktos sie spyta "po której stronie" i ma 50% szans na poprawną
    odpowiedz :-)

    Ale dobrze wiem na znanej trasie w którą stronę mam skrecic.
    Albo w która stronę mam skrecic jak nawigacja strzałkę pokaże
    wczesniej. I ktĂłrym pasem mam jechac.
    I doskonale wiem, po której stronie są ci, ktorym mam ustąpic
    piewszenstwa.

    I tylko w Anglii, bez samochodu ... szybko sie przyzwyczailem w którą
    stronę trzeba sie patrzec przed wejsciem na przejscie,
    ale w polowie przejscia przejscia to mi sie zdarzało zastanawiac z
    ktĂłrej tu strony zagrozenia wypatrywac.

    > Bredzisz. To NIE JEST Ĺźadna choroba ale taki IGNORANT jak ty, tak sobie
    > to projektuje :) Lateralizacja skrzyżowana nie jest chorobą a
    > postrzeganiem świata, łosiu :D

    Nie wiem co dokladnie masz na mysli, w więc czy dobrze piszesz.
    Wydaje mi sie, ze nie ..

    Ale o co wy macie spĂłr?
    że nie ma w przepisach "ustąpic pierwszeństwa nadjezdzającemu z prawej
    strony", czy ze wszycy mówią o regule prawej ręki, a przepisach
    nie ma nic o ręce, ani o regule?

    J.

  • 80. Data: 2023-03-22 17:16:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > zapamiętała, nie że lewa strona jest tam gdzie lewa ręka, tylko że lewa
    > ręka to jest ta ręka z zegarkiem. A co za tym idzie, wie że lewa strona

    A chuj prawda - zegarek nosi się na nadgarstku a nie na ręce:P Jak długo
    zamierzasz robić z siebie idiotę?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!