  • 11. Data: 2009-05-20 16:49:55
    Temat: Re: Znowu zajechał
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 20 May 2009 16:55:41 +0200, Budyń <b...@g...pl> wrote:

    [...]
    > No nie wiem. Ja mam zaprogramowane- jak nie wyda wyhamowaae to próba
    > wybicia sie w góre. Nigdy nie próbowa?em :-)

    Ta, ja też tak w eksperymentach myślowych zawsze kombinuję że jak nie wyda
    hamować to wybić się w górę w ostatniej chwili. Tylko w realnej sytuacji
    to raczej nie ma czasu na myślenie, a trudno ćwiczyć przeskakiwanie nad
    samochodem w który się wbija motocykl :->>

    > I pewn? przeszkoda bedzie niew?tpliwie spotkanie z TIRem, tak wysoko nie
    > wyskocze...

    No, ciężarówki, autobusy i inne vany to śmierć na kółkach. :-\

    > b.
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 12. Data: 2009-05-20 17:14:20
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > no właśnie sie zastanawiałem, czy jakiś grzyb się pod niego nie podszywa.

    Ja po prostu wyobrażam sobie wtedy, że wiozę moje dziecko z tył. I to
    wystarczy jako czerwona płachta na byka :/.

    pozdr.
    Mystik

  • 13. Data: 2009-05-20 17:50:23
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Budyń pisze:

    > No nie wiem. Ja mam zaprogramowane-

    Podobno zaprogramowane to mozna miec w miesniach po tysiacach powtorzen.
    :-)

    A w zyciu to sytuacja pojawia sie nagle, strzal adrenaliny, swiat
    dookola zwalnia, a reakcje sa przyspieszone, w duzej mierze oparte na
    odruchach.

    Ja tam jak lecialem we dwojke z moto to widzac przed soba slupek
    kilometrowy pomyslalem tylko ze to dobrze ze ja jestem z przodu to wezme
    go na siebie.
    O tym ze od ilus lat slupki robia z plastiku juz nie pomyslalem :-)

    Juz nie pamietam, ale chyba w sumie i tak pojechalismy obok slupka.

    KJ

  • 14. Data: 2009-05-20 19:53:31
    Od: MichalKu <m...@o...pl>

    On 20 Maj, 01:48, drburski <m...@o...eu> wrote:
    > Niestety po raz kolejny statystyki
    rosnąhttp://www.zw.com.pl/artykul/284828,364268_Zgin
    al_motocyklista.html
    > tam wszystko widać, to ja już nie wiem, po polach mamy jeździć.

    A to widzieliscie:
    http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1601055,0,,zobacz_motoc
    yklowy_crash_test,wiadomosc.html

    Trzeba uwazac i tyle. Najgorsze sa niedziele i swieta...
    Emeryci i stare panny wyjezdzaja w swoich Tico, czinkłeczento i
    maluchach, na dzialki. To jest masakra.
    Ostatnio jedna taka dzialkowiczka, na uliczce osiedlowej bez migacza
    parkowala w lewo. Jechalem za nia. Wolno tamtedy jezdze, bo dzieciaki
    biegaja i oczy trzeba miec dookola glowy.
    Babcinka najpierw przychamowala, odbila lekko w prawo, tak jak by
    chciala sobie zaparkowac po prawej i nagle jak nie jeb&^nie skretem w
    lewo, na wolne miejsce parkingowe po lewej, przez pas przeciwny...
    Zaparkowala idealnie. Prostopadle. Po prostu pieknie. Ja sie nawet nie
    upocilem, bo dalem po heblach. Ale jak sobie pozniej pomyslalem, ze
    moglem jechac ciut szybciej i przez chwile pomyslalem, zeby ja
    wyprzedzic, bo parkuje pewnie po prawej, to w domu sobie duza łyski
    zrobilem :)

    I tak sobie mysle...
    Moze jestem dupa nie motocyklista. Uwielbiam jezdzic ale poza miastem.
    A jak mam wyjechac w poniedzialek rano do pracy, przez cale miasto, to
    mam lekkiego stresa i dopiero jak wsiade na moto i przejade pare minut
    to uczucie przechodzi, bo trzeba sie koncentrowac. I potem jest milo.
    tez tak macie? :)

    pozdry
    MichalKu
    FZ6S
    www.emku.pl

  • 15. Data: 2009-05-20 20:01:22
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    drburski pisze:
    > Niestety po raz kolejny statystyki rosną
    > http://www.zw.com.pl/artykul/284828,364268_Zginal_mo
    tocyklista.html
    > tam wszystko widać, to ja już nie wiem, po polach mamy jeździć.

    Koczis to chyba twoje bliskie podwórko?

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 16. Data: 2009-05-20 20:32:16
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 20 Maj, 21:53, MichalKu <m...@o...pl> wrote:> On 20 Maj, 01:48,
    drburski <m...@o...eu> wrote:
    > Trzeba uwazac i tyle. Najgorsze sa niedziele i swieta...
    > Emeryci i stare panny wyjezdzaja w swoich Tico, czinkłeczento i
    > maluchach, na dzialki.

    A ty wolisz dni powszednie, czyli skacowanych budowlańców,
    nieśmiertelnych z pokolenia why, menedżment średniego szczebla w
    napadzie agresji księgowego i wyprzedzanie tirów na trzeciego?

    > Babcinka najpierw przychamowala, odbila lekko w prawo, tak jak by
    > chciala sobie zaparkowac po prawej i nagle jak nie jeb&^nie
    > skretem w lewo

    To jest atawizm z czasów jak wóz miał długi dyszel i trzeba było robić
    duży najazd w przeciwną stronę, bo się wóz w stodołę nie złożył.

    > A jak mam wyjechac w poniedzialek rano do pracy, przez cale
    > miasto, to mam lekkiego stresa (..) tez tak macie? :)

    Nie. Od czasu jak jeżdżę do pracy na dwóch kołach - uwielbiam
    poniedziałki i kocham korki. Niech sobie leje i duje - nic mi humoru
    nie psuje. No i gdzie indziej mógłbym na skuterze 125ccm pościgać się
    z R1 i zremisować? :))

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 17. Data: 2009-05-20 21:18:11
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 20 May 2009 21:53:31 +0200, MichalKu <m...@o...pl> wrote:

    [...]
> [...]
    > mam lekkiego stresa i dopiero jak wsiade na moto i przejade pare minut
    > to uczucie przechodzi, bo trzeba sie koncentrowac. I potem jest milo.

    Nie. :-) Ja tam wolę jeździć po mieście. W trasie to jadę 120-130, wieje,
    drogi chujowe, puszki mnie cały czas wyprzedzają zlewając kwestie
    bezpieczeństwa, polskie drogi wkurwiające, przejechanie 300 km zajmuje
    ponad
    5 godzin, wszędzie remonty i robale rozwalające się na szybce od kasku.
    Od czasu do czasu można, ale kurde, w mieście się jeździ cywilizowanie,
    hyc hyc między puszkami, żadnych robali, i nie trzeba 3 godzin w deszczu
    popierniczać non stop. ;-)

    > MichalKu
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 18. Data: 2009-05-20 21:56:27
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    > Koczis to chyba twoje bliskie podwórko?

    No tak, ale nie zdazylem poznac goscia :(
    Moze jutro podjade w to miejsce i zapale symboliczna lampke od Nas(forumowiczow).

    Koczis
    R1

  • 19. Data: 2009-05-21 06:30:54
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Budyń napisał(a):
    > I pewną przeszkoda będzie niewątpliwie
    > spotkanie z TIRem, tak wysoko nie wyskocze...

    TIRy ja biore zawsze dolem. Polecam.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 20. Data: 2009-05-21 07:24:42
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > To tylko tak sie latwo pisze zeby wstac na podnozkach i "przeskoczyc".

    Właśnie - w tej newralgicznej sekundzie, przed bumem człowiek nie myśli.
    Strach paraliżuje ciało i tylko od instynktu zależy czy się zepniemy czy
    wykonamy
    jakiś ruch ratujący życie.
    Ja przeżyłem czego wszystkim życzę:)))

    Grzech