  • 181. Data: 2021-09-06 07:57:24
    Temat: Re: Ziew...
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/09/2021 07:33, Shrek wrote:
    > Smogu powodują trochę mniej (lokalnie, bo globalnie to przy wydobyciu
    > litu to głowy nie dam)

    Niemożliwe. _Master_ przecież nie robił by takiej dramy bez powodu.
    Szukajmy dalej, gotowe wnioski domagają się jakiś faktów. Jakichkolwiek.

  • 182. Data: 2021-09-06 10:29:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Gdybyś umiał czytać to wiedziałbyś że nie napisałem ze elektryki
    powodują WIĘCEJ tylko ODROBINĘ mniej niż elektryki. (bo wzbijają,
    ścierają klocki opony)

    A to wszystko (smog spalinowy) to tylko małą część CAŁEGO SMOGU.

    Czy powyższe jest dla Ciebie ZA TRUDNE?

  • 183. Data: 2021-09-06 10:30:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-06-września-2021 o 07:57, heby pisze:
    > domagają się jakiś faktów. Jakichkolwiek.

    No kurwa trollll.

  • 184. Data: 2021-09-06 10:37:56
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    ">> Popraw mnie, jesl się mylę, ale elektryki uzywają hamulców zncznie
    > Hamulców używają może mniej,

    OK, czyli argument o pyle z tarcz hamulcowych jest do dupy.

    > ale opony zużywają tak samo a może nawet jeszcze bardziej."

    Wytłumaczenie dostałeś.

    O co Ci chodzi?

  • 185. Data: 2021-09-06 10:39:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-04-września-2021 o 16:52, nadir pisze:
    > Tylko że wtedy okaże się, że elektryk produkuje mniej pyłu na hamulcach,
    > zero spalin, zasilany z dachu i wygra ekologicznie. Ciezko to będzie
    > przełknąć częsci ludzi.

    Nie można takich BREDNI pozostawić bez odpowiedzi ;-)

  • 186. Data: 2021-09-06 10:44:28
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-05-września-2021 o 20:09, heby pisze:
    > To co wtedy wyciągną koserwatyści motoryzacji? Że elektryki spowodwały,
    > że krowy dają mniej mleka?

    Że użyto matali rzadkich, zatruto planetę, a z powodu smogu nadal umiera
    tyle samo dzieci.

    I jeszcze w huj kasy to kosztowało.

    A można było za te pieniądze zagazować WSZYSTKIE benzyniaki w mieście i
    nie tylko ;-)

  • 187. Data: 2021-09-06 10:51:02
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-05-września-2021 o 20:39, heby pisze:
    > Cieszę się, że zgoda.

    To jest dupek.

    Ze mną się nie zgodzisz bo głosuję na konfederację a ta popiera pis? ;-)

    Zachowujesz się jak zakłamany popapracniec

  • 188. Data: 2021-09-06 11:44:18
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 06.09.2021 o 10:44, _Master_ pisze:

> [...]
    > tyle samo dzieci.
    >
    > I jeszcze w huj kasy to kosztowało.
    >
    > A można było za te pieniądze zagazować WSZYSTKIE benzyniaki w mieście i

    Z zagazowanych też mi śmierdzi. Wam nie śmierdzi?

  • 189. Data: 2021-09-06 13:29:13
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/09/2021 10:29, _Master_ wrote:
    > Gdybyś umiał czytać to wiedziałbyś że nie napisałem ze elektryki
    > powodują WIĘCEJ tylko ODROBINĘ mniej niż elektryki. (bo wzbijają,
    > ścierają klocki opony)

    Super. Czyli spalinowe nie mają zalet ekologicznych, mam rozumieć? Bo są
    tylko odrobinę gorsze smogowo? A jak by już nie było spalinowców, to
    elektrynie nie miały by czego z klockó hamulcowych wzbijać? To były by
    odrobine lepsze?

    Miltuko że tak od skrajnych poglądów na temat faszystowości elektryków
    dotarłeś do momentu w którym ani troche elektryki gorszymi w
    ekologicznie nie są i zamiast "faszyci" jest już tylko "odrobinę".

    A przeciez nie wuzględniliśmy tak ogramnej ilości pozostałych czynników.
    Ale nie przesadzajmy z ilością danych na jeden raz, małymi krokami.

  • 190. Data: 2021-09-06 13:30:06
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/09/2021 10:37, _Master_ wrote:
    > O co Ci chodzi?

    "Masakruje prawaka". Reszta proszę nie patrzeć i zając się swoimi sprawami.