  • 191. Data: 2021-09-06 13:30:50
    Temat: Re: Ziew...
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/09/2021 10:51, _Master_ wrote:
    > To jest dupek.

    Kto jest dupek?

    > Ze mną się nie zgodzisz bo głosuję na konfederację a ta popiera pis? ;-)

    Konfereracja popiera socjalistów? Łopanie, ale się porobiło.

  • 192. Data: 2021-09-06 13:32:03
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/09/2021 10:39, _Master_ wrote:
    > Nie można takich BREDNI pozostawić bez odpowiedzi ;-)

    W efekcie czego pozostaiłeś to bez odpowiedzi.

    Nie jesteś przypadkiem botem? Takim z ograniczeniem pamieci cytowania do
    jednego zdania?

  • 193. Data: 2021-09-06 14:17:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-06-września-2021 o 13:30, heby pisze:
    > Kto jest dupek?

    Manipulant z analfabetycznym podejściem do życia.

  • 194. Data: 2021-09-06 14:26:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-06-września-2021 o 11:44, ii pisze:

    > Z zagazowanych też mi śmierdzi. Wam nie śmierdzi?

    To jakie masz podejście do tej ekologii?
    Estetyczne - ja to niby ekolog ale to ekologiczne gorzej wygląda źle się
    kroi zapachy jakieś takie "organiczne"

    czy medyczne/naukowe - LPG zawsze mniej TRUJE od benzyny
    Ale to jest mało ... czekaj jak to leciało? Mało Na Topie, Mało Modne
    Mało Propagowane na insta......... mało na tym można zarobić ;-)

    Gówno też śmierdzi. Zakazać wytwarzania gówna? ;-)

  • 195. Data: 2021-09-06 14:29:40
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    "Co tworzy warszawski smog (frakcja PM1)?
    Odpowiadając na tak postawione pytanie SGGW podaje, że 15% stanowi
    emisja komunikacyjna, czyli gazy emitowane ze spalinami (tlenki azotu i
    lotne związki organiczne). 51% to materia związana z emisją ze spalania
    różnego rodzaju paliw w celu produkcji energii i ciepła zarówno w
    indywidualnych mieszkaniach, jak i elektrociepłowniach, elektrowniach.
    Tu mieści się wtórny produkt przemian tlenków siarki, tlenków azotu,
    amoniaku i LZO oraz niewielkie ilości stałych cząstek pierwotnych takich
    jak zestalone w atmosferze tlenki metali, węglowodory, cząsteczki
    sadzy). Około 35% to pozostałe, niezidentyfikowane w opisywanych
    badaniach źródła PM1 w Warszawie, to emisje przemysłowe, gleba i pył
    drogowy, jak również emisje napływowe."

    https://sozosfera.pl/nauka-i-srodowisko/smog-w-warsz
    awie-pod-lupa-naukowcow/

  • 196. Data: 2021-09-06 16:26:02
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 06.09.2021 o 07:30, heby pisze:

    > Nie. To tylko oznacza, że "darmowa" energia elektryczna może iść na
    > samochód , oglądanie poronli, pracę klimy. Możesz też ją odsprzedać
    > sąsiadom, jak nie jeździsz, nie oglądasz i lubisz ciepło. Co kto woli.

    No, ale wtedy nie ma sensu pakiet panel+samochód

  • 197. Data: 2021-09-06 16:40:04
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/09/2021 16:26, ii wrote:
    > No, ale wtedy nie ma sensu pakiet panel+samochód

    Bo to blok.

    Wtedy masz pakiet panel+mieszkanie. Ale gdyby uelastycznić koncepcje
    ładowania tak, że ładować możesz gdziebądź z "własnej energii" to nie ma
    już śladu problemu z ładowaniem samochodu pod pracą, z paneli na bloku,
    30km dalej.

    Oczywiście, o ile infrastruktura sieciowe wytrzyma. I tu wracam znowu do
    nieudolnych zakładów energetycznych, które nie rozbudowują sieci, tylko
    "zostały zaskoczone rozwojem PV". Jak zwykle.

    Techniczne możliwości rozliczania nie stanowią problemu. Wpinasz się w
    dowolne gniazdo, a odlicza wirtualne kWh z Twojego konta. Ogarnialne od
    20 lat, z poziomu kryptografii.

    Ale te problemy są odległe. Drutu nie ma.

    Ten kraj nie jest gotowy na nic.

  • 198. Data: 2021-09-06 20:57:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Święte słowa.
    Będzie taniej, efektywniej ekologiczniej i mądrzej niż zmuszanie ludzi
    do kupowania elektryka.

    A swoją drogą... nadchodzą czasy jak na Kubie. Będziemy te stare
    remontować bo na nowe nadal nie stać a pięciolatki coraz bardziej
    JEDNORAZÓWKI ;_)

  • 199. Data: 2021-09-06 21:10:08
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-05-września-2021 o 18:26, heby pisze:

    > Obleśne. A mają opony?

    Nie podobają Ci się trolejbusy?
    Z powodów estetycznych, technicznych, ekologicznych...?

    Chcesz się pokłócić o trolejbusy?

    50 lat jeżdżą. To się dopiero nazywa WKŁAD w walkę ze smogiem w mieście

    A w kwestii opon to tu jeszcze mniejsze różnice

    Zasrasz się a nie trolujesz ;-)

  • 200. Data: 2021-09-06 21:13:30
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    To jakie masz te dokonania w masakrowaniu prawaka?

    Jaki masz wynik na setkę z reklamówką z ikieji? ;-)