  • 11. Data: 2012-06-15 20:26:33
    Temat: Re: Żył ze stłuczek
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 15-06-2012 o 19:24:27 marcin <l...@k...cwo> napisał(a):

    > popieram!
    > a tych co lamali przepis wymuszajac pierwszenstwo na rondzie - nagrodzic
    > !!!
    Ale on ich podpuszczał, normalnie by nie złamali.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 12. Data: 2012-06-15 20:55:55
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-06-15 20:20, Artur Maśląg pisze:

    > Biegły stwierdził, że oznakowanie jest jak najbardziej zgodne z
    > przepisami oraz zdrowym rozsądkiem, natomiast oskarżony próbował to
    > wykorzystywać wielokrotnie na swoją korzyść, łamiąc Art. 3 oraz
    > 4 PoRD.

    No ale to był winny tych stłuczek, ale ludziom wmawiał ich winę? Czy
    polował na nieudaczników źle zjezdzajacych z ronda? Bo jak to drugie -
    to nie zadne wyludzenie, jak ktos nie potrafil zjechac z ronda.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 13. Data: 2012-06-15 20:59:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-15 20:55, v...@i...pl pisze:

    > No ale to był winny tych stłuczek, ale ludziom wmawiał ich winę? Czy
    > polował na nieudaczników źle zjezdzajacych z ronda? Bo jak to drugie -
    > to nie zadne wyludzenie, jak ktos nie potrafil zjechac z ronda.

    Znasz PoRD, w szczególności artykuły przytoczone?

  • 14. Data: 2012-06-15 21:11:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Venioo,

    Friday, June 15, 2012, 8:55:55 PM, you wrote:

    > No ale to był winny tych stłuczek, ale ludziom wmawiał ich winę? Czy
    > polował na nieudaczników źle zjezdzajacych z ronda? Bo jak to drugie -
    > to nie zadne wyludzenie, jak ktos nie potrafil zjechac z ronda.

    Polowanie na błędy i świadome doprowadzanie do kolizji, których można
    było uniknąć jest złamaniem art. 3 PoRD.

    On w ciągu 50 lat był "poszkodowany" w 60 kolizjach. Z polowania
    zrobił sobie dochodowe zajęcie a na odszkodowaniach nie wolno się
    wzbogacać.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2012-06-15 21:13:58
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-06-15 20:26, janusz_kk1 pisze:

    > Ale on ich podpuszczał, normalnie by nie złamali.

    co ty pierdolisz? widziales kiedys ruch na rondzie?

  • 16. Data: 2012-06-15 22:48:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Jun 2012 18:44:08 +0200, Michoo napisał(a):
    > Ale są też zeznania poszkodowanych, są dane od ubezpieczycieli
    > wskazujące, że kolizje miały miejsce w kilku określonych punktach i
    > według tego samego schematu. Sama statystyka to za mało[1].

    ale oni jednoczesnie przyznaja ze ich wina, i co mu zrobisz ?

    Moze jakby bylo nagranie z kamerki gdzie wyraznie widac ze widzac samochod
    ktory mu stanal na drodze on przyspiesza z piskiem opon, to by cos dalo.
    A tak to masz sytuacje jak megrimsa i kto tu jest winien ? :-)

    J.

  • 17. Data: 2012-06-15 23:12:32
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Fri, 15 Jun 2012 20:55:55 +0200, v...@i...pl wrote:

    > No ale to był winny tych stłuczek, ale ludziom wmawiał ich winę?

    Tak - jeżeli kierowca który ma zielone światło celowo zderza się z kimś kto
    wjechał na czerwonym, to sprawcą kolizji jest ten który wjechał na
    zielonym.

    Art. 3 PoRD o tym mówi.
    Do tego są jeszcze zapewne paragrafy w KK skoro zarzuty chce mu postawić
    prokuratura.

    > Czy
    > polował na nieudaczników źle zjezdzajacych z ronda? Bo jak to drugie -
    > to nie zadne wyludzenie, jak ktos nie potrafil zjechac z ronda.

    Każde działanie w celu otrzymania takiego odszkodowania jest wyłudzeniem.

  • 18. Data: 2012-06-15 23:44:26
    Od: z <z...@g...pl>

> [...]

    > przepisami oraz zdrowym rozsądkiem, natomiast oskarżony próbował to
    > wykorzystywać wielokrotnie na swoją korzyść, łamiąc Art. 3 oraz

    Ty wiesz, ja wiem, wszyscy wiedzą że "cfaniak" i już ale sztuką jest go
    ukarać zgodnie z prawem. Kiepsko to widzę bez _twardego_ dowodu.

  • 19. Data: 2012-06-15 23:47:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Jun 2012 23:12:32 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Tak - jeżeli kierowca który ma zielone światło celowo zderza się z kimś kto
    > wjechał na czerwonym, to sprawcą kolizji jest ten który wjechał na
    > zielonym.

    Tylko jak mu udowodnic celowosc ?

    J.

  • 20. Data: 2012-06-15 23:54:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Jun 2012 21:11:26 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > On w ciągu 50 lat był "poszkodowany" w 60 kolizjach. Z polowania

    5 lat

    > zrobił sobie dochodowe zajęcie a na odszkodowaniach nie wolno się
    > wzbogacać.

    No jakiez tam wzbogacac - a utrata wartosci, a stracony czas, a auto
    zastepcze - to nic nie kosztuja ?

    Choc tak prawde mowiac .. nawet gdybym twardo egzekwowal swoje "prawa", to
    i tak mialbym trudnosci raz do roku rozbic auto, a on co miesiac

    J.