  • 81. Data: 2022-04-13 10:40:15
    Temat: Re: abonament a prepaid
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 13.04.2022 o 10:17, Kamil pisze:

    > Do autoryzacji. Umiesz czytać?

    Nie autoryzuję sms. A otrzymać sms na telefon to chyba każdy umie.

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 82. Data: 2022-04-13 10:41:34
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 13.04.2022 o 09:50, _Master_ pisze:

    > i myślisz że bez abo Cię mniej oszukują? ;)

    Ja to wiem. A jak spróbują to łatwiej uciec.

  • 83. Data: 2022-04-13 11:13:16
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.04.2022 o 10:18, Kamil pisze:

    > Przychodzące nie są blokowane.

    Jeśli masz roaming :)

    --
    LordBluzg??(R)
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 84. Data: 2022-04-13 11:34:28
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 13.04.2022 o 11:13, LordBluzg(R) pisze:

    > Jeśli masz roaming :)

    A jeśli nie masz to martwienie się o wychodzące jest bez sensu :-)

  • 85. Data: 2022-04-13 12:23:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-13-kwietnia-2022 o 10:41, ALEX MR pisze:
    > A jak spróbują to łatwiej uciec.

    Jak potrzebujesz tel. to i tak pójdziesz do drugiego identycznego ZŁODZIEJA.

    Szkoda życia

  • 86. Data: 2022-04-14 12:05:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Apr 2022 10:18:31 +0200, Kamil wrote:

    > Przychodzące nie są blokowane.

    SMS czy rozmowy?
    Bo rozmowy odbierane w roamingu moga byc platne.

    A nieodbierane byly jeszcze drozsze :-)

    J.

  • 87. Data: 2022-04-15 11:00:31
    Od: jn <j...@m...invalid>

    W dniu 10.04.2022 o 12:46, jn pisze:
    > ciągu miesiąca przekroczysz pewną liczbę godzin np. 3000h.

    Minut, w Virgin, osobiście w dwóch kolejnych miesiącach, numer
    przeniesiony do Play Mini-Max

  • 88. Data: 2022-04-15 11:07:52
    Od: jn <j...@m...invalid>

    W dniu 10.04.2022 o 22:28, ToMasz pisze:

    > znasz jakieś przypadki takiego blokowania? Czy mógłbyś podesłać jakies
    > linki. słyszałem o tym... i chciałbym się czegoś więcej dowiedzieć ale z
    > "pewnych" źródeł
    > ToMasz

    Nie znam przypadku takiego blokowania. Zebrałem opinie przed
    przeniesieniem numeru z Virgin do Lajt.

  • 89. Data: 2022-04-16 15:14:55
    Od: Grzexs <g...@w...plx>

    > Jaka jest różnica między prawdziwym, a nieprawdziwym?

    Na przykład jak w A2 mobile prowadzisz rozmowy w ramach ,,no limitu"
    dłuższe niż 2 godziny, to ci numer zablokują za połączenia M2M.
    --
    Grzexs

  • 90. Data: 2022-04-16 15:17:06
    Od: Grzexs <g...@w...plx>

    > Miałem tak w playu w 2017 r. w prepaid nolimit "Formuła Play na Kartę"
    > - "Formuła unlimited na 30 dni". Około 80-100 rozmów dziennie (w
    > godzinach biurowych 8-16), 5 dni w tygodniu, praktycznie używane tylko
    > do rozmów, niewiele sms i bez netu. Karta w zwykłym aparacie, ręczne
    > wybieranie numerów. Zablokowali za nadużycie(!). Odblokowali po
    > rozmowie telefonicznej i po kilku dniach zablokowali na nowo na amen.
    > UKE stwierdził że op ma rację.

    Mnie w A2 mobile zablokowali za długie rozmowy - używałem do
    monitorowania pokoju obok - w końcu no limit, to no limit.

    --
    Grzexs