  • 11. Data: 2020-07-24 02:05:04
    Temat: Re: adapter hdmi (zrodlo) - dp (monitor)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-07-22, MF <n...@n...noproblem.invalid> wrote:

    > Na którym Amazonie? Bo w źródle Twojej wiadomości tylko widzę, że
    > wysyłasz przez serwer w domenie .nl.

    Bez znaczenia. Jak jest coś na Amazonie to (1) jest też na innych; (2)
    lub na Alim. Łatwiej się szuka widząc konkretny model.

    ><https://www.amazon.nl/s?k=hdmi-dp&s=price-asc-rank
    > - tu da się coś
    > wybrać za ~3 EUR (co przede wszystkim jest kosztem wysyłki). Czy to
    > rozsądna cena?

    Można obstawiać w ciemno, że wszystko poniżej 20-30 EUR to są dp->hdmi.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2020-07-24 02:08:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-07-23, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > Najprościej kupić krótki kabel DP<-> HDMI i spróbować (krótki czyli co najwyżej 120
    cm, bo wtedy omija się błędy transmisji
    > pojawiające się przy długich kablach kiepskiej jakości).
    > Jak nie pójdzie (dźwięk, bo obraz "musi") to potrzebna aktywna przejściówka.
    > Z obrazem jeszcze można próbować przestawiać z sygnału RGB na sygnał YUV jakby co.

    Mam i kable i adaptert i...dupa.
    Tak, port w monitorze działa :), też zwątpiłem w pewnym momencie, ale
    może jeszcze posprawdzam z różnymi źródłami hdmi.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2020-07-24 02:17:18
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-07-22, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > in <news:WFWRG.354858$oU.24897@fx26.ams1>

    > a jaka to jest rozsądna?

    Tak z połowa tego poniższego, ale być może tyle to kosztuje.

    > https://www.amazon.co.uk/dp/B0752D33PJ/ref=cm_sw_em_
    r_mt_dp_U_8QdgFbWG9KDMZ

    To jest jedyne co znalazłem, a mi jeszcze potrzeba 4k.

    Tu jest taki model:
    https://www.amazon.com/Cable-Matters-DisplayPort-Ada
    pter-Resolution/dp/B00JQORLCG

    Ciekawe to zasilające USB. Zdarzają się hdmi bez zasilania? Chyba jednak
    często, bo włąśnie sobie uświadomiłęm, że wszystkie moje switche hdmi
    musiałęm pozasilać zewnętrznie.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2020-07-24 02:35:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:iMpSG.28847$vLb.25280@fx43.ams1>
    user Marcin Debowski pisze tak:

    > Tak z połowa tego poniższego, ale być może tyle to kosztuje.

    czarno widzę

> [...]
    > jednak często, bo włąśnie sobie uświadomiłęm, że wszystkie moje
    > switche hdmi musiałęm pozasilać zewnętrznie.

    w hdmi jest +5v ale pewnie za mała wydajność

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 15. Data: 2020-07-24 03:55:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Najtaniej jak mi się udało znaleźć dla 4k:
    https://www.aliexpress.com/item/32890174369.html

    Nic nie ma o audio, ale chyba zaryzykuję.

    - bez zasilania są jakieś 10-20% raniej ale jest ich nie wiel
    - nie widziałem żadnego 4k60Hz, ale pewnie w droższych > 50USD bywają.
    - dla HD są tańsze, ale nie ma szału.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2020-07-24 08:59:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:4crSG.114524$vJ6.61281@fx33.ams1>
> [...]

    > - nie widziałem żadnego 4k60Hz, ale pewnie w droższych > 50USD
    > bywają. - dla HD są tańsze, ale nie ma szału.

    tutaj jaki wypas za 300 euro

    https://www.tempest-av.com/single-post/2019/02/07/HD
    MI-to-DisplayPort-and-DisplayPort-to-HDMI-Conversion
    -Explained
    https://www.dimedtec.de/medientechnik/HDP-101-4K-HDM
    I-Buchse-auf-DisplayPort-Buchse-Konverter-Extron-60-
    1739-01

  • 17. Data: 2020-07-24 09:39:10
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 24/07/2020 01:05, Marcin Debowski wrote:

    > Bez znaczenia. Jak jest coś na Amazonie to (1) jest też na innych; (2)
    > lub na Alim. Łatwiej się szuka widząc konkretny model.

    > Można obstawiać w ciemno, że wszystko poniżej 20-30 EUR to są dp->hdmi.

    Sorry, chyba miałem chwilowe zaćmienie umysłu.

    Poszedłem drogą poszukiwania rozwiązań nietypowych i nieoczywistych i na
    amerykańskim Amazonie znalazłem coś takiego jak zewnętrzna karta
    graficzna z wyjściem DP:
    <https://www.amazon.com/s?k=external+video+card+with
    +displayport>. Ale
    ceny są z kosmosu.

    --
    MF

  • 18. Data: 2020-08-05 14:04:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-07-24, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:
    > Najtaniej jak mi się udało znaleźć dla 4k:
    > https://www.aliexpress.com/item/32890174369.html

    Uprzejmie donoszę, że działa. 4k i z dźwiękiem. Przynajmniej na jednym
    laptopie Dell'a.

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2020-08-05 23:15:04
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Uprzejmie donoszę, że działa. 4k i z dźwiękiem. Przynajmniej na jednym
    > laptopie Dell'a.

    Ta krótka długość kabli starczyła?

    --
    animka

  • 20. Data: 2020-08-06 11:16:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Już pierwszy rysunek jest mylący co jest źródłem a co celem i w którą stronę idzie
    sygnał.
    4k/30Hz ?
    A jak z 4k/50-60Hz ?

    -----