  • 1. Data: 2023-01-30 22:42:30
    Temat: latarnia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    takie cos mi wyskoczylo

    https://pl.shark-light.com/

    Autonomiczna latarnia, bez zasilania, z panelem slonecznym.

    Jak myslicie - w ilu miejscach przesadzają?

    Bo dane techniczne co najmniej niespójne :-)

    J.

  • 2. Data: 2023-01-30 23:32:17
    Temat: Re: latarnia
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 30.01.2023 22:42, J.F wrote:

    > Bo dane techniczne co najmniej niespójne :-)

    Jak?
    14 godzin _pracy_ - nie świecenia.
    Czyli 14 godzin będzie gotowe żaby na chwilkę zaświecić...
    w lecie.

    --
    Mirek.

  • 3. Data: 2023-01-30 23:35:28
    Od: Mordoklejek Zygzakowaty <m...@g...com>

    J.F napisał(a):
    > takie cos mi wyskoczylo
    >
    > https://pl.shark-light.com/
    >
    > Autonomiczna latarnia, bez zasilania, z panelem slonecznym.
    >
    > Jak myslicie - w ilu miejscach przesadzają?

    Mocno sugerują big lampę kiedy panel ma wymiar 1/2 wielkości
    kartki A4.

    cyt.
    okres gwarancji na produkt wynosi 6 miesięcy
    Właściciel i administrator danych
    "OferiMIX" LTD

    20-22 Wenlock Road, London, England, N1 7GU

    > Bo dane techniczne co najmniej niespójne :-)

    Nigdy bym tego nie kupił. Nigdy bym od takiej firmy nie kupił.
    Najebali pdobnych stron w internecie z tym samym produktem
    pod sam sufit, w każdym języku.

    Za 200 stówki można wybrac coś pewniejszego.

  • 4. Data: 2023-01-30 23:43:13
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 30.01.2023 o 22:42, J.F pisze:
> [...]
    >
    > Jak myslicie - w ilu miejscach przesadzają?
    >
    > Bo dane techniczne co najmniej niespójne :-)

    Spójne łosiu. Kup to się przekonasz. Kowalski, który kupił wie, że jak
    ma 3 tygodnie bez słońca to nie ma co oczekiwać a funkcja "motion"
    działa wybiórczo. Zima to kaszana ale od kwietnia działa do
    października...przez 2 lata.

    Możesz odejść :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2023-01-31 03:47:48
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Autonomiczna latarnia, bez zasilania, z panelem slonecznym.

    https://pl.shark-light.com/privacy.php

    "Dane te mogą być również wykorzystywane do następujących celów:

    Cele promocyjne lub komercyjne poprzez e-mail, SMS, Viber i innych
    podobnych dostawców czatu, remarketing i targetowanie behawioralne,
    marketing precyzyjny oraz inne promocje.

    Kontakt z użytkownikiem przez telefon i e-mail w sprawie potwierdzenia
    danych, dostawy towarów, prośby o informacje, cytatów, wniosków, gwarancji
    i zwrotów."

    A potem "ja nigdzie nie podawałem swoich danych, czemu do mnie ciągle
    wydzwaniacie z tą fotowoltaiką" :)

    https://pl.shark-light.com/terms.php

    "Wszystkie zamówienia muszą być płatne gotówką dla firmy kurierskiej przy
    odbiorze w momencie wizyty kuriera z dostawą. Obecnie nie akceptujemy kart
    kredytowych / debetowych i / lub innych form płatności elektronicznych. W
    zakresie gromadzenia danych nasza Witryna nie zbiera żadnych danych
    dotyczących płatności od Klientów."

    To też jakaś ściema. Pewnie nic nie wysyłają, nikt nie jest oszukany, bo
    przecież nie zapłacił, tylko dane gromadzą."

    "Bezwzględnie musimy przestrzegać ustawy o ochronie przekazanych nam
    danych osobowych, żeby chronić dane Klienta i dostarczyć zamówienia pod
    wskazany adres dostawy w uzgodnionym terminie. Używamy specjalnego
    algorytmu szyfrowania w celu ochrony przekazanych nam danych osobowych.
    Trzymamy dane w specjalnym formacie, który jest niemożliwy do
    odszyfrowania, co jest matematycznie udowodnione."

    Buzzwords.

    "Niniejsza Witryna przyjmuje wszystkie informacje zwrotne bardzo poważnie
    i rozpatruje skargi, tak szybko i efektywnie, jak to możliwe.

    W przypadku skarg odnoszących się do zamówień złożonych za pośrednictwem
    Witryny napisz na adres e-mail naszego Działu obsługi klienta za
    pośrednictwem informacji umieszczonych na danej stronie kontaktowej. Aby
    pomóc nam w rozpatrzeniu skargi tak szybko, jak to możliwe, prosimy o
    wyszczególnienie wszystkich aspektów reklamacji, numer zamówienia oraz
    swoje dane kontaktowe. "

    A numeru telefonu brak.

    Ogólnie, jak dla mnie -- ściema i wyłudzanie danych, żeby potem zgodnie
    z regulaminem spamować jak tylko się da.

    --
    Na egzaminie koncowym z anatomii w akademii medycznej profesor zadaje
    studentce wydzialu lekarskiego pytanie:

  • 6. Data: 2023-01-31 10:04:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 Jan 2023 23:32:17 +0100, Mirek wrote:

    > Jak?
    > 14 godzin _pracy_ - nie świecenia.
    > Czyli 14 godzin będzie gotowe żaby na chwilkę zaświecić...
    > w lecie.

    Tak sie domyslam, ale sa i inne cytaty

    "Po prostu pozwól jej się naładować słońcem podczas dnia i ciesz się
    14 całonocnymi godzinami superjasnego światła LED. "

    "14 Godzin Ciągłego Oświetlania za 0 zł Pieniędzy"

    "Podczas jasnej części dnia bateria jest ładowana ze światła
    dziennego, a gdy tylko się ściemni, światło włącza się automatycznie.

    Po pełnym naładowaniu lampa może świecić bez przerwy przez 14 godzin,
    co wystarcza na 2 noce."

    J.

  • 7. Data: 2023-01-31 11:26:13
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

> [...]
    >
    > Jak myslicie - w ilu miejscach przesadzają?
    >
    > Bo dane techniczne co najmniej niespójne :-)

    Akumulator 3,2V 8Ah więc optymistycznie licząc 25Wh.

    25Wh/115W=0,217h

    czyli optymistycznie licząc i bez start i ściemy to
    naładowany akumulator jest w stanie wytrzymć
    około 12 minut.
    Chyba że moc też jest ściemą i to
    bardzo prawdopodobne że moc max diod jest 115W
    natomiast zasilane są z mocą 25W i wtedy ok godziny
    może to poświecić w lato.

    W zimę zapomnij o jakimkolwiek świeceniu.

    Rzeczywista wydajność paneli w słoneczny dzień
    jest na poziomie 5-10% mocy maksymalnej.
    W pochmurne dni moc jest 20-30W z 10kW instalacji...
    Jak chcesz w zimę świecić to panel 300W + AGM 12V 60Ah
    oraz Lampa LED 12V 20-40W z PIR.

    Wtedy jest szansa że przez większość zimy będzie widno.
    Ewentualnie akumulator do domu do naładowania i znów
    parę tygodni spokoju.
    --
    pzdr, j.r.

  • 8. Data: 2023-01-31 11:40:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 31 Jan 2023 11:26:13 +0100, Rutkowski, Jacek wrote:

    > Akumulator 3,2V 8Ah więc optymistycznie licząc 25Wh.

    To jest kolejna sprawa. Czy aby na pewno 3.2V?
    Wiecej tej pojemnosci? moze i nie - to kosztuje.
    Moze np 2 ogniwa 4Ah połączone szeregowo ?

> [...]
    > Chyba że moc też jest ściemą i to
    > bardzo prawdopodobne że moc max diod jest 115W
    > natomiast zasilane są z mocą 25W i wtedy ok godziny

    jeszcze jest wersja, ze moc regulują. I to wcale nie miedzy
    100% i 50% jak piszą, ale znacznie szerzej.

    > W zimę zapomnij o jakimkolwiek świeceniu.

    Szczegolnie jak snieg spadnie :-)

> [...]
    > W pochmurne dni moc jest 20-30W z 10kW instalacji...
    > Jak chcesz w zimę świecić to panel 300W + AGM 12V 60Ah

    Ktos tu zwrocil uwage, ze panelik malutki.
    22x13cm.
    Ze 4W mocy maksymalnej moze miec ... w lecie moze nawet te baterie
    naladuje do pelna, a to jakies 24-32 Wh.

    > Wtedy jest szansa że przez większość zimy będzie widno.
    > Ewentualnie akumulator do domu do naładowania i znów
    > parę tygodni spokoju.

    Taki ciezar na słup wnosic?

    J.

  • 9. Data: 2023-01-31 12:49:06
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Po wsiach stoją takie lampy:
    https://goo.gl/maps/AQXobv6mr4ZnFho29

    Potwierdzam, że świecą - ale mają wiatrak...

    MJ

  • 10. Data: 2023-01-31 14:17:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

> [...]
    > Jak myslicie - w ilu miejscach przesadzają?
    > Bo dane techniczne co najmniej niespójne :-)

    Bo trzeba umieć je czytać... 115W pmpo czyli odpowiednik żarówki 115W
    - dajmy na to 1200 lm. Czyli LEDy jakieś 12-15 W. Czas 14 godzin jest dla
    oświetlenia ekonomicznego. Przy akumulatorze 25 Wh to jakieś 1.5 W
    Pełne światło daje tylko, gdy zadziała czujnik ruchu.

    --
    Best regards,
    RoMan