  • 11. Data: 2010-02-16 08:45:52
    Temat: Re: allegro
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hlcnjl$22i$1@inews.gazeta.pl...
    > witam,
    > noc, następny post :) siedze i grzebie po allegro:
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C114102
    54
    > -co tu jest nie tak ze na częsci ? tz jak auta może się
    > nie dać zarejestrować?

    Nie ma pewnie papierów. To nie jest odosobniony przypadek, ze coś zginęło i
    nie da się odzyskać. Albo po prostu jakiś gruby przekręt.

    --
    Paweł

  • 12. Data: 2010-02-16 09:01:48
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "złoty" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    25

    > ..takie cos jest podciagane widac po lewym przednim blotniku), ma na
    > sztuke zalozona lampe (gdzie oryginal na pewno ulegl dezintegracji przy
    > tym uderzeniu) i z jakiegos powodu gosc nie daje fotki silnika/pasa
    > przedniego gdzie cos wiecej byloby widac o uszkodzeniach (choc i tak nie
    > wszystko).

    a do tego, b często w nowszych autach w zderzaki pakuje sie komputery, pompy
    i inne usrojstwa, ktore dostępne bywają tylko w ASO za ceny od kilku do
    kilkunastu tysięcy złotych..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 13. Data: 2010-02-16 09:14:46
    Od: złoty <g...@g...pl>

    złoty pisze:

    > ..oczywiscie ze mozna ..to twoje pieniadze :) Delikatnie tylko
    > chcialbym zwrocic uwage, ze kupno nieuszkodzonego autka w dobrym stanie
    > czesto jest wyzwaniem dla kogos kto slabo sie na tym zna a Ty szukasz
    > uszkodzonych..

    PS. ..tak mi teraz przyszlo do glowy: jesli faktycznie szukasz
    "bezpiecznych" okazji - szukaj "po gradobiciu". Zwykle sa sporo tansze a
    technicznie ok.
    Zwykle..ale tez nie zawsze ;)
    EOT z mojej strony - powodzenia w szukaniu zycze...

    pzdr
    A.

  • 14. Data: 2010-02-16 10:02:37
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

> [...]
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C114102
    54
    > -co tu jest nie tak ze na częsci ? tz jak auta może się

    Niektorzy cwani inaczej w taki wlasnie sposob sprzedaja samochody z zastawem
    bankowym lub... zwyczajnie kradzione, ewentualnie po wyludzeniu
    odszkodowania. Nic prostszego zadzwonic - ten pan twierdzi, ze dokumenty
    (jeszcze niemieckie) zostaly zagubione i stanowczo zaznaczyl, zeby sobie nie
    wyobrazac iz da sie go jakos zarejestrowac... Gosc jest pewny swego i
    twierdzi, ze mozna isc sprawdzic nr VIN, co oznacza, ze samochod
    przynajmniej _JESZCZE_ nie figuruje jako poszukiwany, ale kto wie co bedzie
    za miesiac lub dwa.

    --
    Picasso

  • 15. Data: 2010-02-16 11:22:00
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

> [...]
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C114102
    54
    > -co tu jest nie tak ze na częsci ? tz jak auta może się

    Znajdzie się ktoś kto to przytuli, dokupi ściane grodziową z rozbitka z
    numerem vin i resztę tabliczek i za circa 25kzł będzie miał świerze auto.
    Broń Boże nie popieram czegoś takiego ale to jest Polska...

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 16. Data: 2010-02-16 11:46:30
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Michał pisze:

    [cut]

    Chcesz to kupic czy tylko tak pytasz sobie z nudow? Bo jak chcesz kupic
    (nie chce zagladac Ci do portfela) to zastanow sie czy Cie stac na
    utrzymanie, pomijam koszty paliwa. W takim samochodzie klocki i tarcze
    kosztuja juz dosc sporo i tez nie sa wieczne jak w "super Korolce 1.4 co
    ja kiedys mialem, klocki starczaly na 80kkm". Tutaj to klocki leca co
    10kkm. Pomijam takze koszt naprawy, bo niektore z czesci dostepne sa
    tylko w ASO, uzywek nie uswiadczysz. Fajne auto ale jest ich malo, wiec
    czesci z rynku wtornego nie uswiadczysz.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 17. Data: 2010-02-16 12:01:13
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    >Tutaj to klocki leca co 10kkm.

    w jego przypadku to nie ma znaczenia. i tak po miesiacu on to auto zakatuje
    jak wszystkie ktore mial do tej pory.

  • 18. Data: 2010-02-16 12:39:24
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    wiadomości news:hldsri$9r6$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > w ASO, uzywek nie uswiadczysz. Fajne auto ale jest ich malo, wiec czesci z

    On nie placi OC, nie robi przegladow (z powodow ideologicznych) wiec moze i
    czesci nie bedzie wymienial?

  • 19. Data: 2010-02-16 12:43:03
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    Maciej Browarczyk wrote:
> [...]
    > ja kiedys mialem, klocki starczaly na 80kkm". Tutaj to klocki leca co
    > 10kkm. Pomijam takze koszt naprawy, bo niektore z czesci dostepne sa

    Komplet klockow i tarcz do Phaetona kosztuje tyle co do mojego Forda
    Galaxy, czyli ok. 1000 zl, wiec nie ma tragedii.
    Co do niektorych czesci dostepnych tylko w ASO to masz racje.. ale
    i mnie to auto sie baaardzo podoba. Gdyby tylko robili wersje kombi ;)

  • 20. Data: 2010-02-16 14:19:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 16 Feb 2010 00:07:17 +0000, osobnik zwany
    Michał wystukał:

    wada prawna

    --
    mst <at> gazeta <.> pl