  • 21. Data: 2010-02-16 20:28:21
    Temat: Re: allegro
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Chcesz to kupic czy tylko tak pytasz sobie z nudow? Bo jak chcesz kupic
    > (nie chce zagladac Ci do portfela) to zastanow sie czy Cie stac na
    > utrzymanie, pomijam koszty paliwa. W takim samochodzie klocki i tarcze
    > kosztuja juz dosc sporo i tez nie sa wieczne jak w "super Korolce 1.4 co
    > ja kiedys mialem, klocki starczaly na 80kkm". Tutaj to klocki leca co
    > 10kkm. Pomijam takze koszt naprawy, bo niektore z czesci dostepne sa
    > tylko w ASO, uzywek nie uswiadczysz. Fajne auto ale jest ich malo, wiec
    > czesci z rynku wtornego nie uswiadczysz.

    Tak sobie przeglądam.

    Co do klocków to wydaje mi się że tył akurat 80kkm zrobi a przód
    ponad połowę tego.

    Jeśli chodzi o koszty to właśnie chyba paliwo zacznie dobijać dość
    szybko do 1/x wartości auta, a nie części - przy 25..35kkm na rok
    to co tam można wymieniać, raz rolkę i jakieś gumy w zawieszeniu
    (+ to co samo padnie), klocki z przodu ? no może tarczę.

    pozdrawiam.

  • 22. Data: 2010-02-16 20:48:25
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > PS. ..tak mi teraz przyszlo do glowy: jesli faktycznie szukasz
    > "bezpiecznych" okazji - szukaj "po gradobiciu". Zwykle sa sporo tansze a
    > technicznie ok.
    > Zwykle..ale tez nie zawsze ;)
    > EOT z mojej strony - powodzenia w szukaniu zycze...

    To trochę inna logika jest, auto ma być >>tanie<<
    i dobre &#8211; i patrzę czy takie w ogóle występują ;)

    Idea jest taka: poobijane auto, z którym można nic nie
    robić &#8211; w uproszczeniu ew. koszty naprawy (skala o jaką
    mi chodzi) robocizna 100zł, części a nie wiem 300..1000zł,
    czas naprawy: 1.5h.

    czyli obite a nie rozbite, i nie koniecznie chciał bym go
    naprawiać &#8211; tz. nie chciał bym go naprawiać.

    Ale z możliwością naprawy bez problemu, kupić przednie tylnie nadkole i drzwi
    będzie to na przykład odkręcić 12 śrubek i jest gotowe (przynajmniej tak
    widziałem w moim poprzednim że to tylko takie panele są na kilku śrubkach i z
    czegoś takiego całe auto &#8211; dach chyba nie odkręcany tylko).

    Nie mówię że bym takie coś kupował ale się zastanawiam nad
    takim podejściem do motoryzacji czysta teoria &#8211; a może nie do końca.

    pozdrawiam.

  • 23. Data: 2010-02-16 22:18:48
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > w jego przypadku to nie ma znaczenia. i tak po miesiacu on to auto zakatuje
    > jak wszystkie ktore mial do tej pory.

    Nic się autu nie stanie, będę mu olej zmieniał, klocki i filtry pyłkowe na
    czas.

  • 24. Data: 2010-02-16 22:37:08
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > a do tego, b często w nowszych autach w zderzaki pakuje sie komputery,
    > pompy i inne usrojstwa, ktore dostępne bywają tylko w ASO za ceny od
    > kilku do kilkunastu tysięcy złotych..

    W jakim aucie wsadzają komputer w zderzak?

  • 25. Data: 2010-02-16 22:47:01
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-16 12:43, omega_fan pisze:

    > Komplet klockow i tarcz do Phaetona kosztuje tyle co do mojego Forda
    > Galaxy, czyli ok. 1000 zl, wiec nie ma tragedii.
    > Co do niektorych czesci dostepnych tylko w ASO to masz racje.. ale
    > i mnie to auto sie baaardzo podoba. Gdyby tylko robili wersje kombi ;)

    To auto nie jest rodzinne, tylko biznesowe.
    A poza tym, STRASZNIE źle się jeździ tym samochodem. I nie tylko ja mam
    takie odczucie, że to auto się nie prowadzi. Jakieś takie zbyt
    dziwaczne, a masażery w siedzeniach czy lodóweczka z tyłu w bagażniku
    (dostępna po opuszczeniu podłokietnika) oraz komputer stacjonarny, tel,
    fax i całe biuro, nie robią na mnie wrażenia.

  • 26. Data: 2010-02-17 10:19:03
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    omega_fan pisze:

> [...]
    > Co do niektorych czesci dostepnych tylko w ASO to masz racje.. ale
    > i mnie to auto sie baaardzo podoba. Gdyby tylko robili wersje kombi ;)

    To i tak sporo jak na Galaxy ale Phaeton ma ten sam uklad hamulcowy co
    Touareg i np. w ASO klocki na przod (prawdopodobnie, nie pamietam juz
    dokladnej ceny jak kupowalismy) kosztuja 1000zl, o tarczach nie
    wspominam ;) Tam jest uklad zaciskowy Brembo. Wiem, ze mozna kupic "na
    allegro", jednak osoba ujezdzajaca nie byla przekonana do takiego zakuou.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 27. Data: 2010-02-17 10:36:47
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Maciej Browarczyk pisze:
> [...]
    > wspominam ;) Tam jest uklad zaciskowy Brembo. Wiem, ze mozna kupic "na
    > allegro", jednak osoba ujezdzajaca nie byla przekonana do takiego zakuou.

    A nie można było poszukać oficjalnego dystrybutora Brembo i tam dopytać
    o ceny? Przecież byłyby to te same elementy, tylko firmowane marką
    producenta części, nie auta. A VW (i nie tylko on wśród producentów aut)
    za sam znaczek każe sobie słono płacić.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 28. Data: 2010-02-17 11:28:08
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    wiadomości news:hlgchf$njv$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > ;) Tam jest uklad zaciskowy Brembo. Wiem, ze mozna kupic "na allegro",
    > jednak osoba ujezdzajaca nie byla przekonana do takiego zakuou.

    VW wogole ma jakas popieprzona polityke cenowa.
    Przepustnica pasujaca do Phaetona /Touarega /Cayenne kosztuje w serwisie VW
    1750 zl a w serwisie Porsche 1200 zl :)

    --
    Picasso

  • 29. Data: 2010-02-17 14:47:19
    Od: "Bartek Wiecek" <d...@c...eranet.pl>

    "Filip KK" <n...@n...pl> wrote in message
    > W jakim aucie wsadzają komputer w zderzak?

    w fordzie kuga :-)