    From: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: auto z Holandii/Belgii /? - gdzie szukać ?
    Date: Thu, 18 Mar 2010 08:47:48 +0100

    Witajcie
    ponieważ jutro mój Carnival przechodzi w ręce nowego właściciela
    zaczynam poszukiwania następcy , warunki min :
    -diesel
    -3 rzedy siedzeń (2 nie wystarcza bo w 1 rzedzie nie zmieści się 3
    fotelików )- najlepiejżeby dało sięmiędzy nimi przechodzić
    -silnik min 2.2 chętniej blizej 3 (kilka razy w roku potrzeba
    pociągnięcia lawety z innym pojazdem na zlot -DMC ok 2300-2400)
    min 130 KM

    -po uwagę biorę oczywiście Carnival 2/3 - lata 2006 - choć tu mam
    wątpliwości bo 2 ma 144 KM ale stary typ turbospręzarki i z tego wiele
    nie da się zrobić(+ większy apetyt na paliwo niż mój stary Carnival), 3
    ma 185KM i turbinę VGT ale jest znacznie mniejszy niż 2 - w europie , bo
    w USA jest duży - benzyna ,

    -prócz tego desperacko spozieram również a vivaro/traffic/primastar 2.4?
    choc to dośc spartańskie wnętrza

    -pozostaje na placu boju grand voyager (są 2,5 i 2,8 CRDI , manuali
    mało), VIANO , i Caravelle

    i teraz pytania

    1) gdzie poza (mobile i autoscoutem - bo tutaj przeglądam niemieckie
    głównie żródła )szukac aut z Belgii , Holandii, Francji czy gdzie tam
    jeszcze warto ?

    2)jaka jest opinia o klonach typu vivaro , Grandach i całej reszcie ?
    liderem mechaników jest oczywiście caravelle czy T4 czy T5 , Kia nie
    lubią , ale chciałbym żeby ze 2 słowa napisali użytkownicy

    no i będę poszukiwał kolejnej naklejki - Bydgoszcz/okolice - moja z 1
    edycji nie da sie z przełożyć :-)

    pozdrawiam

    Andrzej