  • 21. Data: 2009-05-20 06:26:42
    Temat: Re: badanie techniczne i my hero of the day
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > normalnie myślałem, że piadżio, ale teraz to już sam nie wiem

    szukasz dymu grzybie jeden?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 22. Data: 2009-05-20 06:28:16
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Jacot napisał(a):
    > to gdzie tu jest "pol kola" ?(i ktory to motor tak ma;)

    indianin tak mial

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 23. Data: 2009-05-20 06:48:34
    Od: Lama <l...@l...cc>

    Texen pisze:
    > dla porownania wybralem sie do innej stacji i tam na dzien dobry
    > pan fachura powiedzial mi ze nawet nie mam co wjezdzac do srodka, bo i
    > tak
    > mam zly blotnik tylni - dopiero jak kupie fabryczny (czyli po
    > wyjasnieniu "do
    > polowy kola) to moge sprobowac drugi raz.
    > btw. blotnik JEST fabryczny.
    > koles mnie rozwalil...

    To ja chyba szczęście mam jakieś do diagnostów :) . Ostatnio nawet facet
    popatrzył tylko tęsknie, westchnął: "ech... też bym taki chciał" i
    wystawił diagnozę: "na pewno wszystko działa, nie ? to co ja będę
    sprawdzał..., zapraszam do biura"

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 24. Data: 2009-05-20 08:28:34
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    *
    Ten z pewnością spełnia wymagania co do błotnika
    http://www.cumbriawings.com/gallery/Honda%20Rune.jpg

    ***
    wygląda jak kucający pies ;]

  • 25. Data: 2009-05-20 10:02:46