  • 1. Data: 2009-04-23 13:39:57
    Temat: bmw k 100 dzwiek
    Od: v...@p...onet.pl

    wu=itam wszystkich. mam pytanie odnosnie bmw k 100 . ostatnio zaczelo
    mi cos gruchotac w silniku dzwiek ten ustepuje po nagrzaniu i jak
    mysle dobiega od strony walka zdawczego . takze na zimnym po
    zwiekszeniu obrotow do 1500 dzwiek ten ustepuje . czy to cos
    powaznego ? czy w wawie mozna z tym sie gdzies udac celem diagnozy lub
    ewentualnej naprawy? pytam o solidny warsztat i zaufany .
    pzdr vivaldi bmw k 100