  • 11. Data: 2022-07-28 00:37:23
    Temat: Re: bramka VoIP z wybieraniem dekadowym
    Od: SDD <s...@g...com>

    > Nie wiem, czy mi się chce to badać.

    Tam jest coś takiego, że jeśli jakąś funkcję włączysz przez Telnet, to taki komunikat
    się pojawia - na pewno da się to wyłączyć, ale już nie pamętam jak.
    W każdym razie zarówno z 5050 jaki i 7050 dekada działa bezbłędnie - np tarcza na
    Astrze ;)

    Co ciekawe - nawet usługi dodatkowe, takie jak przelaczanie rozmow czy CCNR badz CCBS
    krecone tarcza dzialaja

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2023-05-18 14:06:46
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com>

    czwartek, 28 lipca 2022 o 00:37:24 UTC+2 SDD napisał(a):
> [...]

    Dzień dobry,

    Sprawa zakończyła się sama, nieoczekiwanie i może trochę smutno z punktu widzenia
    inżyniera łączności i urodzonego kombinatora.
    Przeprowadzam się właśnie w nowe miejsce, zamówiłem dostęp do internetu, oczywiście
    światłowód... ale nie dało się wziąć samego internetu, musiał być w pakiecie z
    telefonem stacjonarnym.
    Chiński gateway wifi ZTE, który dostałem od osiedlowego operatora... Haha, to mój
    dawny pracodawca, koledzy by się obrazili za takie określenie ich działalności.
    Wracając, ten gateway ma w sobie bramkę VoIP która zapewnia działanie telefonu. No i
    ta bramka... obsługuje dekadę. W trzeciej dekadzie XXI wieku.
    Na razie testowałem panasonikiem kx-ts2305, działa.
    Jak się do końca przeprowadzę, sprawdzę Bratkiem.

    Pozdrawiam,
    Jacek