  • 11. Data: 2004-09-30 11:18:47
    Temat: Re: [być może NTG] BeeProvider - uwaga na oszustów!
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 30 Sep 2004 10:12:04 +0200, użyszkodnik "DJ"
    <d...@P...post.pl> napisał:

    >Taaaa... A napiszesz mi pozew o wydanie nakazu zapłaty? Bo pierwszy lepszy
    >adwokat łyknie za to kilka stówek, a do oni wiszą mi 120, więc jak nic wyjdę
    >na swoje.

    sendnij im przedsądowe wezwanie poleconym ZPO

    --
    futszaK
    598339018 887233199

  • 12. Data: 2004-10-02 17:36:55
    Od: porzeraczmuzguw <p...@w...pl>

    Wed, 29 Sep 2004 23:29:21 +0200, kamil kapturkiewicz <h...@w...pl->
    in msg <cjf9bg$roc$1@81.210.96.100> wrote:

    >ja .pl mam w onecie a .com w godaddy i nie powiem zebym mial powody do
    >marudzenia.

    o onecie to nic nie wiem, ale godaddy też nie jest firmą godną
    polecenia... chciałem kiedyś do nich przenieść domeny, niby super
    ceny, dobre opinie, ale... jak poszukałem trochę głębiej, to okazało
    się, że oni też nie są tacy cacy, są problemy z przeniesieniem domen
    od nich, potrafią pobierać opłaty za dodatkowe usługi itp. itd....

    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 13. Data: 2004-10-09 23:14:13
    Od: g...@o...pl

    > tanio to można kupić telefonik na allegro, ale domeny się rejestruje
    > albo bezpośrednio albo za pośrednictwem dużych dostawców nawet jeśli
    > by miało być drożej, przynajmiej mam gwarancje że nazwy domeny mi nikt
    > nie podkradnie po drodze

    zgadzam sie - nie zawsze co tanie to dobre
    widzialem ostatnio na sieci statystyki rejestratorow domen polskich:

    24tys NetArt
    17tys Home
    15tys DomainMaker
    10tys AZ
    9tys Onet

    mysle ze tych firm trzeba sie trzymac.

  • 14. Data: 2004-10-11 17:21:38
    Od: porzeraczmuzguw <p...@w...pl>

    10 Oct 2004 01:14:13 +0200, g...@o...pl in msg
    <1...@n...onet.pl> wrote:

    >mysle ze tych firm trzeba sie trzymac.

    dużo też nie znaczy dobrze, AZ to też krętacze