  • 1. Data: 2011-04-19 10:01:11
    Temat: co do polerki przed woskiem?
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    cześć,

    Panowie może ktoś coś poradzi.
    potrzebuje na szybko kupić coś do delikatnej polerki lakieru [recznej] przed
    polozeniem jakiegos wosku, a po umyciu.
    chodzi mi o coś takiego jak:
    Meguiars - Ultimate Compound

    chodzi mi o przepolerowanie czymś, co samo w sobie niema wosku itp, tylko
    przygotowuje do polozenia takiego.
    moge kupić ten produkt jak wyzej, bo i tak planuje zainwestowac zw zestaw
    tej firmy, ale może jest coś "tymczasowego" tanszego?:)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2011-04-19 10:39:56
    Temat: Re: co do polerki przed woskiem?
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Panowie może ktoś coś poradzi.
    > potrzebuje na szybko kupić coś do delikatnej polerki lakieru [recznej]
    > przed polozeniem jakiegos wosku, a po umyciu.

    Abel Auto EFFACE RAYURES, jak dla mnie świetna pasta. Usuwałem nią też rysy
    po pazurach psa, zeszło wszystko ładnie, w porównaniu np. do popularnej G3
    jest mniej agresywna. Mogę więc polecić do delikatnej ręcznej polerki lub
    dla baaaaardzo cierpliwych do trochę głębszych rys. Nie jest to zapychacz
    dziur w lakierze.

  • 3. Data: 2011-04-19 12:47:53
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-19 10:01, Bartek pisze:
    > cze??,
    >
    > Panowie mo?e kto? co? poradzi.
    > potrzebuje na szybko kupi? co? do delikatnej polerki lakieru [recznej] przed
    > polozeniem jakiegos wosku, a po umyciu.
    > chodzi mi o co? takiego jak:
    > Meguiars - Ultimate Compound
    >
    > chodzi mi o przepolerowanie czym?, co samo w sobie niema wosku itp, tylko
    > przygotowuje do polozenia takiego.
    > moge kupi? ten produkt jak wyzej, bo i tak planuje zainwestowac zw zestaw
    > tej firmy, ale mo?e jest co? "tymczasowego" tanszego?:)

    Auto max. Wielokrotnie sprawdzona, cena śmieszna poniżej 5zł za tubkę.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 4. Data: 2011-04-19 13:16:51
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Maciek" <k...@X...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > popularnej G3 jest mniej agresywna. Mogę więc polecić do delikatnej
    > ręcznej polerki lub dla baaaaardzo cierpliwych do trochę głębszych rys.

    wyglada ciekawie!
    jedna taka tuba wystarczy na moja lybre?:)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 5. Data: 2011-04-19 13:17:58
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Auto max. Wielokrotnie sprawdzona, cena śmieszna poniżej 5zł za tubkę.

    jetno opakowanie ci na audika starczalo czy nie? cena faktycnzie rewelacja.
    szkoda ze tego lokalnie kupic niemoge...

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 6. Data: 2011-04-19 13:40:07
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-19 13:17, Bartek pisze:
    > U?ytkownik "Lewis"<"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > jetno opakowanie ci na audika starczalo czy nie? cena faktycnzie rewelacja.
    > szkoda ze tego lokalnie kupic niemoge...

    Kupowałem zawsze po min 5 bo czasami ciężko było je namierzyć teraz mam
    chyba z 7 tubek w garażu jak chcesz to podeślij mi adres to kopsne Ci ze
    trzy. Na A6 avanta szło trochę więcej niż 1 tubka.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 7. Data: 2011-04-19 14:16:28
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > wyglada ciekawie!
    > jedna taka tuba wystarczy na moja lybre?:)

    Tego to Ci nie powiem, pewnie zależy jak mocno potrzebujesz przypolerować
    Lybra.
    Zakładając, że chcesz lakier lekko przejechać na błysk to myślę, że powinna
    wystarczyć z zapasem.

  • 8. Data: 2011-04-19 14:20:10
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Auto max. Wielokrotnie sprawdzona, cena śmieszna poniżej 5zł za tubkę.

    O ile dobrze kojarzę, to to jest tak na dobrą sprawę wosk a tego autor wątku
    chciałby uniknąć.

  • 9. Data: 2011-04-20 12:32:55
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-19 14:20, Maciek pisze:

    > O ile dobrze kojarzę, to to jest tak na dobrą sprawę wosk a tego autor
    > wątku chciałby uniknąć.

    Jest na bazie wosku ale nie jest to pasta w stylu TEMPO która tak
    naprawdę jest do niczego ani polerska ani wosk. Od zawsze robię najpierw
    polerkę automaxem i później wosk sonaxa. Efekt jest wyśmienity.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 10. Data: 2011-04-20 12:46:24
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 20 Kwi, 12:32, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

    > Jest na bazie wosku ale nie jest to pasta w stylu TEMPO która tak
    > naprawdę jest do niczego ani polerska ani wosk. Od zawsze robię najpierw
    > polerkę automaxem i później wosk sonaxa. Efekt jest wyśmienity.

    Jesli chodzi o sprzet - masz polerke, katowke, wiertarke, czy po
    prostu recznie?

    pozdr
    AA