  • 1. Data: 2011-04-19 12:59:56
    Temat: Gdańsk - Szczecin którędy ?
    Od: "085" <z...@g...pl>

    A raczej - jest jakaś sensowna alternatywa dla DK6 ? Może DK20 ? Muszę tam
    obrócić dwa - trzy razy osobówką z dużą przyczepą, więc wolałbym żeby było
    spokojnie jak na mniej używanych drogach trzycyfrowych...

    Dzięki z góry za sugestie, pytam, bo Pomorza samochodowo nie znam ani
    trochę.

    p, zul

  • 2. Data: 2011-04-20 23:14:43
    Temat: Re: Gdańsk - Szczecin którędy ?
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "085" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    >A raczej - jest jakaś sensowna alternatywa dla DK6 ? Może DK20 ? Muszę tam
    >obrócić dwa - trzy razy osobówką z dużą przyczepą, więc wolałbym żeby było
    >spokojnie jak na mniej używanych drogach trzycyfrowych...

    DK20 jest wąska i dziurawa, szkoda auta i ładunku. Wytrzepie Cie tak, ze nie
    utrzymasz prędkości i wrócisz już DK6. Masa zjazdów i podjazdów, totalny
    brak barów, markowych stacje paliw raczej też nie doświadczysz po drodze.
    Na Dk6 ruch troche wiekszy, ale tiry jadą równo 90 i jest pobocze na
    wiekszości odcinka (szc-kosz).
    Na lokalnych drogach wąsko i kręto, cięzko utrzymać dobrą prędkość.

    Jacek

  • 3. Data: 2011-04-20 23:41:06
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 19 Kwi, 12:59, "085" <z...@g...pl> wrote:
    > A raczej - jest jaka sensowna alternatywa dla DK6 ? Mo e DK20 ? Musz tam
    > obr ci dwa - trzy razy osob wk z du przyczep , wi c wola bym eby by o
    > spokojnie jak na mniej u ywanych drogach trzycyfrowych...
    >
    > Dzi ki z g ry za sugestie, pytam, bo Pomorza samochodowo nie znam ani
    > troch .
    >
    > p, zul

    Wg mnie brak alternatywy dla DK6 dla podrozy Gdansk Szczecin. Zreszta
    ta droga nie jest zla.