  • 31. Data: 2016-05-05 12:35:15
    Temat: Re: co jest dzwonkiem w tym domofonie?
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 04.05.2016 o 12:17, test pisze:
    > W egzemplarzach z którymi miałem styczność służył do zrównoważenia
    > układu antylokalnego

    W unifonach Wekty, ale z płytą główną RadBit była to po prostu regulacja
    czułości (wzmocnienia) mikrofonu.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 32. Data: 2016-05-14 20:23:30
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    yabba w news:5728eb66$0$643$65785112@news.neostrada.pl
    [..............]
    > Zaryzykuj i pokręć tym potencjometrem przy zworce założonej i przy
    > zdjętej. Tylko najpierw zapamiętaj początkowe położenie potencjometru,
    > żebyś wiedział do jakiego położenia powrócić!

    stwierdzono:
    ów potencjometr *nie* sluzy do regulacji glosnosci dzwonka, niestety.
    (Az korci, zeby... jakims prostym mykiem, prosta wymiana "czegos na cos"
    (glosniczko-dzwonka w sluchawce?) doprowadzic do regulacji glosnosci dzwonka
    :)

  • 33. Data: 2016-05-14 20:58:53
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-05-14 o 20:23, 1634Racine pisze:
> [...]
    > (Az korci, zeby... jakims prostym mykiem, prosta wymiana "czegos na
    > cos" (glosniczko-dzwonka w sluchawce?) doprowadzic do regulacji

    Nie wiem czy w tym wątku pojawił się schemat tego domofonu.
    Ale patrząc na płytkę http://prnt.sc/aztf3z nie widzę tam
    mikroprocesorów. :-)
    Czyli jak słuchawka wisi to głośnik jest w obwodzie dzwonienia, jak
    podniesiesz to w obwodzie "słuchania".
    Aż się prosi wstawić tam PR.

    Robert

  • 34. Data: 2016-05-15 03:26:08
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Robert Wańkowski w news:5737756e$0$647$65785112@news.neostrada.pl
    > Nie wiem czy w tym wątku pojawił się schemat tego domofonu.

    nie, jeno moje fotki pojawily sie :)

    > Ale patrząc na płytkę http://prnt.sc/aztf3z nie widzę tam mikroprocesorów.
    > :-)
    > Czyli jak słuchawka wisi to głośnik jest w obwodzie dzwonienia, jak
    > podniesiesz to w obwodzie "słuchania".

    na zdrowy rozum - tak wlasnie jest, bo tak to dziala

    > Aż się prosi wstawić tam PR.

    nie znam sie, ale... cudo zwane "regulator rezystorowy"? Jesli tak, to jak
    sie za to zabrac? czyli: co dokupic i jak to przykleic, miedzy czym,a czym
    (patrzac na malunki w watku zamieszczone)?

  • 35. Data: 2016-05-15 09:58:08
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-05-15 o 3:26, 1634Racine pisze:

    > nie znam sie, ale... cudo zwane "regulator rezystorowy"? Jesli tak, to
    > jak sie za to zabrac? czyli: co dokupic i jak to przykleic, miedzy
    > czym,a czym (patrzac na malunki w watku zamieszczone)?
    No właśnie tego najważniejszego malunku nie ma. Czyli schematu.
    Skoro chcesz sprawę doprowadzić do końca, to potrzeba schematu. Pewnie
    nie dasz rady narysować. Ale możesz zrobić zdjęcie płytki od strony
    elementów i od strony druku. Wykadrować do podobnych rozmiarów i
    najlepiej zapisać w jednym pliku.
    Tak widoczny układ na pewno zachęci grupowiczów. Ja spróbuję.
    Tu przykład
    http://obrazki.elektroda.pl/9114536700_1447954805.jp
    Gdybyś jeszcze jeden widok zrobił w lustrzanym odbiciu (odpowiednim) to,
    pewnie ten wątek trafi do FAQ grupy. :-)

    Robert

  • 36. Data: 2016-05-15 16:57:48
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "1634Racine" <m...@...cbqebml> napisał w wiadomości
> [...]
    > (Az korci, zeby... jakims prostym mykiem, prosta wymiana "czegos na cos"
    > (glosniczko-dzwonka w sluchawce?) doprowadzic do regulacji glosnosci

    Wyjmij płytkę i zrób zdjęcie z drugiej strony. Może zworka jest pozwierana
    kroplami cyny?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 37. Data: 2016-05-15 22:42:28
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Robert Wańkowski w news:57382c10$0$703$65785112@news.neostrada.pl
> [...]
    > Gdybyś jeszcze jeden widok zrobił w lustrzanym odbiciu (odpowiednim) to,
    > pewnie ten wątek trafi do FAQ grupy. :-)

    rozumiem, czyli sprawa w zadnym stoniu nie polega na "zewnetrznym
    obejsciu"... Szkoda.

  • 38. Data: 2016-05-15 23:02:48
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-05-15 o 22:42, 1634Racine pisze:
    > Robert Wańkowski w news:57382c10$0$703$65785112@news.neostrada.pl
    >
    > rozumiem, czyli sprawa w zadnym stoniu nie polega na "zewnetrznym
    > obejsciu"... Szkoda.

    A co rozumiesz przez "zew. obejście"?
    To co ja proponuję to dla Ciebie 1h roboty bez wychodzenia z domu. :-)
    Zakładam, że masz coś elektronicznego w domu (niepotrzebnego) z czego
    możesz wyrwać rezystor.

    Robert

  • 39. Data: 2016-05-16 01:03:24
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Robert Wańkowski w news:5738e3f9$0$22828$65785112@news.neostrada.pl
    [.............]
    > A co rozumiesz przez "zew. obejście"?

    bez demontazu plytki "dosztukowanie"

  • 40. Data: 2016-05-16 07:28:05
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-05-16 o 1:03, 1634Racine pisze:
    > Robert Wańkowski w news:5738e3f9$0$22828$65785112@news.neostrada.pl
    >
    > bez demontazu plytki "dosztukowanie"
    Gdybyś miał takie zdjęcie drugiej strony płytki jak pisałem wcześniej to
    niewykluczone.

    Robert