  • 31. Data: 2021-05-07 12:45:29
    Temat: Re: co ze starym olejem?
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, TomN.
    On 07.05.2021 12:25 you wrote:

    > Ke? Po pierwsze nie ma podstawy prawnej żeby cieć oglądał DO, po
    > drugie w DO już nie ma adresu zamieszkania/zameldowania

    U mnie przez pewien okres trzeba było okazać dowód wpłaty opłaty za
    śmierci za poprzedni miesiąc. Ale ostatnio już nie chcieli, więc nie
    wiem czy zrezygnowali czy była promocja.

    --
    Pete

  • 32. Data: 2021-05-07 15:41:00
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2021 o 12:25 TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> pisze:

    > Tomasz Gorbaczuk w

    > Ke?
    >
    > Po pierwsze nie ma podstawy prawnej żeby cieć oglądał DO, po drugie w DO
> [...]

    Jak nie pokażesz dowodu lub czegoś innego potwierdzającego Twój adres a
    placowy cię nie zna to nie zostawisz przyczepki śmieci.

    TG

  • 33. Data: 2021-05-08 19:46:29
    Od: adam <a...@a...pl>

    8-pszok-legalny-i-wygodny-sposob-na-klopotliwe-odpad

    > PSZOK u mnie musi przyjąć wszystko. Jak przewieziesz przyczepkę opon to
    > cię zapiszą do "dzienniczka" i drugi raz w tym samym roku już ci tego
    > nie przyjmą - ale w detalu można oddać każdy rodzaj odpadu.

    Nie tak dawno takie były czasy:
    Jakieś 5-6 lat temu robiłem porządki po budowie, plus miałem mnóstwo
    niepotrzebnych rzeczy, które zostały po przeprowadzce ze starego domu.
    Pojechałem z tym nie do PSZOKu, tylko oczko wyżej, tam, gdzie PSZOK
    oddaje. Gruz, resztki złomu, trochę styro, bańki z farbą, stare buty,
    ubrania, kilka par nart, stare buty. Rozmaitość niesamowita, wszystko
    poszło na jedną pupę. Wzięli chyba po 7 zł/m3.

    Teraz takie sa czasy:
    Zmarła teściowa, pozostała po niej cała gospodarka na wsi z rozmaitym
    dobytkiem zbieranym od stu lat. Złom poszedł na złom, a reszty nikt już
    nie chciał. Przyjechała koparka i paręnaście m3 śmieci siedzi teraz w ziemi.

  • 34. Data: 2021-05-19 14:30:30
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-05-02 12:47, adam wrote:
    [...]
    > Olej to jeszcze można oddać, ale jak zawiozłem pęknięty reflektor, to
    > mnie wyrzucili z tym z powrotem. Jak sobie radzicie z innymi odpadami
    > samochodowymi. Nie ze wszystkim jedzie się przecież do warsztatu.
    Wczoraj wymieniłem olej. Dzisiaj w PSZOK-u stary olej wzięli bez
    problemu, ale już filtra nie chcieli. Wywaliłem do zmieszanych.