  • 21. Data: 2009-08-10 20:47:45
    Temat: Re: cyfrowa obróbka sygnału
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > Niestety już dano temu uczyłem się o transformacie Fouriera. Nie jest
    > wykluczone, że to co robię nie jest to FFT tylko liczenie transformaty
    > metodą "tradycyjną". Bardzo prosty algorytm ale wymaga wielu mnożeń.
    > Chyba muszę się trochę doszkolić.

    No wysoce prawdopodobne, że nie jest to klasyczny FFT :P.. to się nie
    dziwię, że ARM się nie wyrabia ;)... proponuję poszukać gdzieś gotowej
    biblioteki i tyle!! :)...
    Może to Cię zainteresuje??
    http://www.jandspromotions.com/philips2005/Winners/A
    R1731.htm
    Kliknij na ENTRY... ale to tak tylko do podglądu, bo _chyba_ nie można
    tego w projektach wykorzystać(licencja...)...

    Pozdrawiam
    Konop

  • 22. Data: 2009-08-10 21:01:23
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Aug 2009 22:42:16 +0200, Konop wrote:
    >Tak, wiem :). Nie zmienia to faktu, że najszybsze są FFT dla 2^N..

    I ole pamietam to wlasnie nie bardzo.

    http://en.wikipedia.org/wiki/FFT#Other_FFT_algorithm

    J.

  • 23. Data: 2009-08-10 21:07:40
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > No wysoce prawdopodobne, że nie jest to klasyczny FFT :P.. to się nie
    > dziwię, że ARM się nie wyrabia ;)... proponuję poszukać gdzieś gotowej
    > biblioteki i tyle!! :)...

    Trochę teraz poczytałem na temat FFT. Zrobiłem aproksymację
    trygonometryczną dla poszczególnych częstotliwości. W sumie chyba nazywa
    się to DFT. W porównaniu do FFT musiałem wykonać 2*N*N mnożeń i dodawań.
    Wszędzie podają że powinno być N*N operacji. Może coś robiłem nieefektywne.

    > http://www.jandspromotions.com/philips2005/Winners/A
    R1731.htm
    Zapoznam się.

    Znalazłem algorytm obliczania FFT. Jest nawet dość prosty. Myślę, że bez
    problemu go mogę zaimplementować.

    Paweł