  • 1. Data: 2020-07-04 11:05:37
    Temat: Dzień Alexanderssona
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Wiem, że to grupa "elektronika" a nie "krótkofalarstwo", ale może kogoś
    zainteresuje: https://alexander.n.se/alexanderson-day-2020/?lang=e

    Od 8:30 UTC i od 11:30 UTC będzie transmisja na częstotliwości 17.2 kHz,
    być może do odebrania nawet kawałkiem drutu wystawionym za okno i
    podłączonym do karty dźwiękowej.

    --
    Gdzie kojarza się dobrane pary?
    W akademiku! Przed pierwszym kazdego miesiaca studentka jest gola,

  • 2. Data: 2020-07-06 14:48:51
    Temat: Re: Dzień Alexanderssona
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...
> [...]
    >zainteresuje: https://alexander.n.se/alexanderson-day-2020/?lang=e

    >Od 8:30 UTC i od 11:30 UTC będzie transmisja na częstotliwości 17.2

    No i za pozno :-(

    >być może do odebrania nawet kawałkiem drutu wystawionym za okno i
    >podłączonym do karty dźwiękowej.

    A nie lepsza bylaby jakas cewka ?
    Bo kawalek drutu to chyba kiepsko odbiera takie czestotliwosci.

    A za pozno, zeby sprawdzic :-(

    Nastepny za rok ?

    J.

  • 3. Data: 2020-07-06 16:42:21
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A nie lepsza bylaby jakas cewka ?
    > Bo kawalek drutu to chyba kiepsko odbiera takie czestotliwosci.

    Może i lepsza :)

    Mi się udało:

    http://www.chmurka.net/r/vlf/saq-2020-01/09:00.png
    http://www.chmurka.net/r/vlf/saq-2020-01/12:00.png