  • 11. Data: 2010-03-12 20:13:50
    Temat: Re: czy warto kupic i naprawiać 206cc ?
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości
    news:hndksl$bm4$1@inews.gazeta.pl...

    > A sprzedawca zawodowo się zajmuje tym (co widać po zdjęciach), a mimo to
    > nie naprawia.
    > Ciekawe dlaczego.

    Oj chyba jak najbardziej naprawia i to auto jest już prawdopodobnie PO
    takiej naprawie...

  • 12. Data: 2010-03-12 20:58:45
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-12 17:47:47 +0100, TP <t...@g...pl> said:

    > Nikt nie mówił, że to ma być proste i tanie, tylko zastanawiam sie czy
    > to żelastwo będzie zdatne do jazdy.

    Gdyby było, to byłoby naprawione.
    Pomyśl - dlaczego ktoś, kto się zawododo zajmuje sprzedawaniem
    samochodów i ich naprawianiem nie robi niczego z tym atutem.
    Bo się nie opłaca - strzelam.

    > w porównaniu z innymi super ofertami samochodow z robitym przodem ten
    > wydałmi sie godny rozeznania.

    Nie masz pod ręką kogoś, kto się zna, a komu ufasz?
    To pozostaje ekspertyza...

    > Uważacie, że auta nie nie opłaca naprawiać?

    Gdyby się opłacało, to byłoby naprawione.

    > Bo ja osobiscie sobie pomyslalem ze go warto kupic i naprawić niż
    > szukać juz sprowadzanego "bezwypadkowego" ktory moze być zespawany z
    > dwóch róznych.

    IMO to robota dla kogoś<= kto się zna.
    Ale ktoś, kto się zna, nie pytałby nas.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2010-03-13 02:54:57
    Od: TP <t...@g...pl>

    Dnia 12-03-2010 o 19:14:34 LEPEK <gdzies@wsi> napisał(a):

    > Wyrzeźbić to można wszystko :)

    Ok, dzieki wszystkim za argumenty w rozmowie, chyba mnie przekonaliscie i
    ostudziliscie moj zapal.
    Wiele trzeba by zachodu z tym autem a efekt b. nieprzewidywalny,
    szczegolnie ze auto 200 km odemnie.
    Jak by bylo blizej pojchalbym chociaz z ciekawosci go obejrzec.

  • 14. Data: 2011-07-27 20:53:57
    Od: "Paulina" <b...@N...gazeta.pl>

    Heh... tak nie dawno a tak staniały, teraz nie warto robić remontu żadnej
    poważnie uszkodzonej 206 bo kosztują mało:

    http://peugeota-206.czy-warto-kupic.pl/

    nawet 206 CC