  • 11. Data: 2010-02-21 12:48:43
    Temat: Re: czym konserwowaa/czy?cia skore / alcantare?
    Od: to <t...@a...xyz>

    Bartek wrote:

    > to mo?e dzia?aae, ale ne trzeba posypywaae mokr? traw??

    Ale co/kogo posypywać? Tapicerkę czy nietoperza?

    > wybierzesz sie zemn? na zbiory w najblizszym casie, bo widze ?e raczej
    > wiesz oco chodzi?:)

    Ja mam welur i konserwuję go gołębią kaką...

    --
    cokolwiek

  • 12. Data: 2010-02-22 10:41:11
    Temat: Re: czym konserwować/czyścić skore / alcantare?
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 20 Feb 2010 15:24:00 +0100, Bartek napisał(a):

    > czym konserwujecie tapicerke - laczona skora z alcantara?

    Alcanatarę po prostu odkurzam, a skórę traktuję chusteczkami dla
    niemowląt (bodajże firmy Nivea) - działają szybko i skutecznie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 13. Data: 2010-02-22 12:08:48
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Alcanatarę po prostu odkurzam, a skórę traktuję chusteczkami dla
    > niemowląt (bodajże firmy Nivea) - działają szybko i skutecznie.

    dzieki!:)
    inne chusteczki niż te co opisales, pewnie tez sie sprawdza?:)

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

  • 14. Data: 2010-02-22 12:15:04
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 12:08:48 +0100, Bartek napisał(a):

    > inne chusteczki niż te co opisales, pewnie tez sie sprawdza?:)

    Oczywiście. To co znajdziesz w tym asortymencie, w jakimkolwiek markecie
    będzie okiej.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 15. Data: 2010-02-24 08:05:56
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > Nie. Jest to jedyny i najskuteczniejszy sposób na konserwowanie skóry.
    > Naturalna oliwa z oliwek. Wszystkie preparaty konserwujące są na bazie
    > oliwy (te lepsze) albo silikonu syntetycznego (te gorsze).
    > Kobiety używają oliwy z oliwek do konserwowania paznokci, wlewają do
    > miseczki (podgrzewają olej) i maczają na ileś czasu paznokcie w tym, ponoć
    > znakomicie wpływa na płytkę paznokcia. Oliwa ma wiele różnych zastosowań.
    > Niektórzy czyszczą i konserwują skórę oliwką dla dzieci johnson&johnson
    > ale lepiej jest użyć naturalnej oliwy z oliwek.

    ok:) a jak mam kierownice obszyta skora to tak na glupa to przetrzec
    zaolejona szmatka i od razu wytrzec do sucha czy naciapciac oleju i czekac i
    dopiero potem wycierac? jezdzenie z naoliwiona fajera raczej bylo by
    oryginalne;P
    sir

  • 16. Data: 2010-02-25 09:07:06
    Od: muzycom <i...@l...pl>

    On 24 Lut, 08:05, "Micha Gut"
    <m...@w...pl> wrote:
> [...]

    Witam, renowacją skór zajmuje się na co dzień. Większość uszkodzeń
    jakie widzę w autach to wytarcia. Jak oliwa z oliwek ma przed tym
    chronić?
    Są środki konserwujące na polimerach, które tworzą powłokę ochronną.
    Skóra od strony lica bardzo słabo przyjmuje tłuszcze.
    Dobre środki do skóry z oliwa z oliwek nie mają nic wspólnego.
    Z silikonem syntetycznym się zgodzę.

> [...]
    > zaolejona szmatka i od razu wytrzec do sucha czy naciapciac oleju i czekac i
    > dopiero potem wycierac? jezdzenie z naoliwiona fajera raczej bylo by

    To samo kierownica. Wytarcia wytarcia i jeszcze raz wytarcia.
    Do tego nie możesz używać środków, które zwiększają poślizg.

    Pozdrawiam
    Łukasz Lederzentrum

  • 17. Data: 2010-02-25 09:07:38
    Od: muzycom <i...@l...pl>

  • 18. Data: 2010-02-25 09:18:08
    Od: muzycom <i...@l...pl>

    On 24 Lut, 08:05, "Micha Gut"
    <m...@w...pl> wrote:

> [...]

    Na co dzień zajmuje się renowacją skóry. Większość uszkodzeń jakie
    widzę to wytarcia w farbie.
    Jak przed tego typu uszkodzeniami ma uchronić oliwa z oliwek?
    Potrzeba dobrego środka konserwującego do skóry na bazie polimeru.
    Warstwę tego wykończenia użytkuje się na co dzień.
    Dobre środki do skóry z oliwą z oliwek nie wiele mają wspólnego.
    Co to silikonu w tanich środkach, to się zgodzę.

> [...]
    > zaolejona szmatka i od razu wytrzec do sucha czy naciapciac oleju i czekac i
    > dopiero potem wycierac? jezdzenie z naoliwiona fajera raczej bylo by

    Kierownica to samo. Wytarcia i jeszcze raz wytarcia. Do kierownicy nie

  • 19. Data: 2010-02-25 09:18:29
    Od: muzycom <i...@l...pl>

  • 20. Data: 2010-02-25 09:23:51
    Od: muzycom <i...@l...pl>