  • 21. Data: 2010-02-25 09:24:37
    Temat: Re: czym konserwować/czyścić skore / alcantare?
    Od: muzycom <i...@l...pl>

    On 24 Lut, 08:05, "Micha Gut"
    <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    On 24 Lut, 08:05, "Micha Gut"
    <m...@w...pl> wrote:

> [...]

    Na co dzień zajmuje się renowacją skóry. Większość uszkodzeń jakie
    widzę to wytarcia w farbie.
    Jak przed tego typu uszkodzeniami ma uchronić oliwa z oliwek?
    Potrzeba dobrego środka konserwującego do skóry na bazie polimeru.
    Warstwę tego wykończenia użytkuje się na co dzień.
    Dobre środki do skóry z oliwą z oliwek nie wiele mają wspólnego.
    Co to silikonu w tanich środkach, to się zgodzę.

    > ok:) a jak mam kierownice obszyta skora to tak na glupa to przetrzec
    > zaolejona szmatka i od razu wytrzec do sucha czy naciapciac oleju i czekac i
    > dopiero potem wycierac? jezdzenie z naoliwiona fajera raczej bylo by
    > oryginalne;P

    Kierownica to samo. Wytarcia i jeszcze raz wytarcia. Do kierownicy nie
    możesz używać środków, które zwiększają poślizg.

    Pozdrawiam
    Łukasz Lederzentrum

  • 22. Data: 2010-02-25 09:31:19
    Od: muzycom <i...@l...pl>