  • 21. Data: 2007-01-25 06:49:11
    Temat: Re: ebay blokuje neo a przy okazji dsl-e z puli 83.
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    futszaK napisał(a):

    > rozumiem ze jak onet,wp,allegro dziala to znaczy ze wina lezy po stronie
    > wlasciciela stronki ktora nie dziala i do niego wszelkie pretensje nalezy
    > kierowac

    wiesz co, wogole Ci klienci to jakies chamy, jak oni smia zawracac Ci glowe

    --
    Mateo

  • 22. Data: 2007-01-25 06:53:01
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    wer napisał(a):
    > Taa, jak nie będzie działać stronka towarzystwa przyjaciół chomików w
    > Kuala Lumpur, przyjmująca korespondejcję tylko w sanskrycie to też admin
    > ma się tym zająć, ponieważ klient prowadzi ważny biznes, hoduje chomiki
    > długowłose o kolorze marchewkowym. Admin musi natychmiast zadzwonić, a w
    > razie czego delegacja i pomóc chomikowcom poprawić serwer i acl-e.

    i tak powinno byc

    kiedys walczylem z jakas firma ktora miala totalnie skopane BGP+filtry
    poniewaz stal u nich jakis serwer z portalem na ktory nie mogl dostac sie moj klient

    mailowalem, dzwonilem, az sie udalo

    miesiac pozniej klient poprosil o oferte na lacze do swojej firmy - jest
    prezesem sporej spolki i stwierdzil ze ma w domu lepszy net i lepszy support niz
    w firmie

    IMO tak sie zapracowywuje na dobra marke, renome

    --
    Mateo

  • 23. Data: 2007-01-25 07:02:59
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "futszaK" <f...@g...com> wrote in message

    > nie chce dopuscic do sytuacji zeby u mnie bylo jak w TPSA gdzie
    > obiecuja ze sie zajma i na obiecankach sie konczy :(

    Ale obiecywanie ze ktos sie zajemie to jest juz krok do przodu, kolejny to
    zajmowanie sie. Ty jestes krok do tylu bo nawet nie obiecujesz ze sie
    zajmiesz. Zreszta fakycznie fajne masz podejscie, ja mam problem na styku
    TPSA<> telia, ale jako ze net mam od TPSA to nie dzwonie do telii aby cos
    naprawili, bo pomijajac fakt ze nic nie naprawia bo te poroblemy to pewnie
    wynik polityki miedzyoperatorskiej, to zleja mnie z gory na dol bo nie
    jestem nawet ich klientem. Dlatego dzwonie do TPSA, ale oni coz obiecuja za
    sprawdza, albo mowia ze jest ok bo ping do onet.pl jest w normie. Zlewanie
    klienta, choc nadal sa krok do przodu w stosunku do Twojego podejscia do
    klienta.

    Daniel

  • 24. Data: 2007-01-25 07:08:04
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 25 Jan 2007 07:49:11 +0100, Mateo wrote:

    > wiesz co, wogole Ci klienci to jakies chamy, jak oni smia zawracac Ci glowe

    zawracac sobie moga, po to mam wlaczony telefon (chyba ze spie to
    wylaczam), tyle ze w tym wypadku lepiej dla nas obu jest jesli klient sam
    bedzie zawracal d..e bezposrednio, jak sie stamtad odbije to wtedy sprawa
    sie zajmuje osobiscie

    --
    futszaK
    0601061867

  • 25. Data: 2007-01-25 08:32:20
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 25 Jan 2007 08:02:59 +0100, Daniel Chlodzinski wrote:

    > Ale obiecywanie ze ktos sie zajemie to jest juz krok do przodu, kolejny to
    > zajmowanie sie. Ty jestes krok do tylu bo nawet nie obiecujesz ze sie
    > zajmiesz.

    wskazanie zrodla problemu i podanie namiarow na wlasciwa osobe to jest nie
    zajmowanie sie problemem ?

    wiesz, chcialbym zeby fTP przy problemowych sprawach podawala mi namiar na
    osobe ktora bezposrednio pomoze mi w jego rozwiazaniu zamiast slodkiego
    pierdzenia w rodzaju "zajmiemy sie ta sprawa"

  • 26. Data: 2007-01-25 08:38:09
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    > wskazanie zrodla problemu i podanie namiarow na wlasciwa osobe to jest nie
    > zajmowanie sie problemem ?

    No dla usera takie podejscie to spychalstow.

    > wiesz, chcialbym zeby fTP przy problemowych sprawach podawala mi namiar na
    > osobe ktora bezposrednio pomoze mi w jego rozwiazaniu zamiast slodkiego
    > pierdzenia w rodzaju "zajmiemy sie ta sprawa"

    Ale Ty jestes klient biznesowy, a taki szary uzytkownik sieci to jak mu nie
    dziala ebay a koledze co ma net od Aster City dziala to chec aby jego ISP
    zadzwonil i zalatwil dzialajacy ebay. Naprawde dziwie sie jak prowadzisz
    biznes nie rozumiejac tak podstawowych praw. W koncu kient ktoremu nie
    dziala ebay nie ma problemu bo zablokowali tylko jeden adres, jego ades ale
    cala pule jego ISP i to jest problem tego ISP aby to zalatwic i wyjasnic, a
    nie klienta. W koncu placi on za to aby miec dostep do intetu a nie dzwonic
    po rozych firmach i sie pytac. To jego ISP ma miec czas i wiedze aby dzwonic
    i wyjasniac co i dlaczego przestalo dzialac.

    Daniel

  • 27. Data: 2007-01-25 08:55:30
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 25 Jan 2007 09:38:09 +0100, Daniel Chlodzinski wrote:

> [...]
    > po rozych firmach i sie pytac. To jego ISP ma miec czas i wiedze aby dzwonic
    > i wyjasniac co i dlaczego przestalo dzialac.

    wiesz, przekonales mnie

    w praktyce zwykle i tak pomagam swoim klientom w miare moich oczywiscie
    mozliwosci bo wydaje mi sie to poprostu naturalne,zas ebay-a zwyczajnie
    nie lubie za ten spam ktory do mnie przychodzi zatytulowany "dear ebay
    user" oraz za ta wielka pompe z jaka usilowali wejsc do polszy i zmiesc z
    powierzchni ziemi allegro co koniec koncow im nie wyszlo.

    Rynek pokazal srodkowy palec co oznacza ze nie tylko ja, ale wiekszosc
    Polakow ma dosyc tych ich amerykanskich reklamowek i przysylanego spamu
    bez wzgledu na to kto jest temu stanowi rzeczy winny.

  • 28. Data: 2007-01-25 09:03:27
    Od: Robert CyberM <c...@s...net>

    > wiesz co, wogole Ci klienci to jakies chamy, jak oni smia zawracac Ci
    > glowe
    wiesz Mateo tu nie chodzi o to ze klient zawraca glowe tylko o to ze
    oczekuje od Ciebie wziecia odpowiedzialnosci za usluge swiadczona przez
    inny podmiot. jak kupisz kiepskie paliwo na Orlenie to jedziesz na Shella
    ich zbluzgac ? mam rozumiec ze jak kupie u Ciebie lacze a w spozywczaku za
    rogiem sprzedadza mi czerstwy chleb to zajmiesz sie sprawa, tylko dlatego
    ze zamowie go telefonicznie przez Skype (czyli przez Twoj internet) ?
    gdzies sa granice logiki i odpowiedzialnosci za swiadczona usluge.
    --
    Robert CyberM

  • 29. Data: 2007-01-25 09:24:33
    Od: wer <b...@n...pl>

    Mateo wrote:

    > i tak powinno byc
    >
    > kiedys walczylem z jakas firma ktora miala totalnie skopane BGP+filtry
    > poniewaz stal u nich jakis serwer z portalem na ktory nie mogl dostac
    > sie moj klient

    Jeśli byś brał od klienta 40zł miesięcznie, a potem co miesiąc
    wydzwaniał załatwiając sprawy tego klienta 30 zł, to byś stwierdził
    szybko, że taki klient się nie opłaca. Są pewne granice, w których coś
    robisz dla klienta.

    --
    wer

    nie odpisuj na adres b...@n...pl
    wlasciwy adres a...@o...pl

    Jestem przeciwnikiem kary smierci, ale dla przykladu powinno sie
    powiesic 100 spamerow w miejscach publicznych.

  • 30. Data: 2007-01-25 09:42:46
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "wer" <b...@n...pl> wrote in message

> [...]
    > klient się nie opłaca. Są pewne granice, w których coś robisz dla klienta.

    Jakies plaskie i malo biznesowe masz podejscie :-). Taki zadowolony klient
    to powie innym klientom ze u Ciebie wszystko dziala, a jak nie dziala to on
    dzwoni i juz Ty sie martwisz aby dzialalo. Bedzie chwali usluge i jak sie
    pojawi w okolicy nowy ISP nawet tanszy to moze sie dwa razy zastanowi nad
    przejsciem, bo u Ciebie ma jakosc uslug.

    Daniel