  • 1. Data: 2021-03-27 00:51:19
    Temat: elektrodresowóz
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Czy są już problemy z łbami w elektrycznych? Czy świrują korzystając z
    większego momentu, przyśpieszenia, ruszają z piskiem. Czy nie dają się
    wyprzedzać itp?

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    gaz jest do gotowania

  • 2. Data: 2021-03-29 09:52:44
    Temat: Re: elektrodresowóz
    Od: K <n...@e...com>

    On 26/03/2021 23:51, PiteR wrote:
    > Czy są już problemy z łbami w elektrycznych? Czy świrują korzystając z
    > większego momentu, przyśpieszenia, ruszają z piskiem. Czy nie dają się
    > wyprzedzać itp?

    Nie no, jak? Na razie nawet najtansze uzywane sa zbyt drogie w stosunku
    do tego co oferuja, poza tym meleksy kupuja glownie emeryci i tlucza sie
    nimi az do smierci (swojej lub auta) ;)

  • 3. Data: 2021-03-29 18:42:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:s3s107$r8u$2$horizn@news.chmurka.net>
    user K pisze tak:

    > Nie no, jak? Na razie nawet najtansze uzywane sa zbyt drogie w
    > stosunku do tego co oferuja, poza tym meleksy kupuja glownie
    > emeryci i tlucza sie nimi az do smierci (swojej lub auta) ;)

    oj tam, stolyca ma potencjał. Jakieś celebryty z tvp
    czy resortowe dzieci mogą się pokazać.

    --
    Piter

    Wchodzi nagi terminator do baru dla transów. Rozgląda się, ej ty
    potrzebuję twoją sukienkę z cekinów, różowe szpilki, sztuczne włosy,
    sztuczne cycki i kluczyki do Twizy.

  • 4. Data: 2021-03-29 23:45:18
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 29.03.2021 o 09:52, K pisze:

    > Nie no, jak? Na razie nawet najtansze uzywane sa zbyt drogie w stosunku
    > do tego co oferuja,

    Ja nie narzekam.

    > poza tym meleksy kupuja glownie emeryci i tlucza sie
    > nimi az do smierci (swojej lub auta) ;)

    Tłukom.

  • 5. Data: 2021-03-30 08:39:07
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-03-27 o 00:51, PiteR pisze:
    > Czy są już problemy z łbami w elektrycznych? Czy świrują korzystając z
    > większego momentu, przyśpieszenia, ruszają z piskiem. Czy nie dają się
    > wyprzedzać itp?

    BMW i8 jeszcze jest zdecydowanie poza zasięgiem Janusza w dresie z
    chińskiego sklepu, także jest spokój.
    Innych marek ten problem z kolei nie dotyczy, BMW zobowiązuje.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2021-03-30 10:21:59
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/03/2021 17:42, PiteR wrote:
    > in <news:s3s107$r8u$2$horizn@news.chmurka.net>

    > oj tam, stolyca ma potencjał. Jakieś celebryty z tvp
    > czy resortowe dzieci mogą się pokazać.

    Akurat oni to w nowych od sponsorow albo firmowych.

  • 7. Data: 2021-03-30 10:24:06
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/03/2021 22:45, ii wrote:

    > Ja nie narzekam.

    > Tłukom.

    No to poza bledem wszystko sie zgadza.

  • 8. Data: 2021-03-30 10:28:27
    Od: K <n...@e...com>

    On 30/03/2021 07:39, Irokez wrote:

    > BMW i8 jeszcze jest zdecydowanie poza zasięgiem Janusza w dresie z
    > chińskiego sklepu, także jest spokój.
    > Innych marek ten problem z kolei nie dotyczy, BMW zobowiązuje.

    Ale jak go bedzie stac to ten samochod juz nie bedzie jezdzil biorac pod
    uwage, ze gwarancja na baterie to 8 lat/120tys gdy spadek pojemnosci
    ponizej 75% nie jest uznawany za usterke. Czyli aby ilosc wypadkow/ofiar
    w PL byla na poziomie czolowki EU, nie potrzeba nowych dwupasmowych drog
    z bezkolizyjnymi skrzyzowaniami tylko samochodow elektrycznych :)

  • 9. Data: 2021-03-30 10:31:57
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 30.03.2021 o 10:24, K pisze:

    > No to poza bledem wszystko sie zgadza.

    Zależy komu. Spotkałem ostatnio na drodze Leafa. No i bym nie poradził
    gdybym nie jechał RSem. No ale oczywiście można leczyć swoje kompleksy
    tutaj.

  • 10. Data: 2021-03-30 11:57:51
    Od: K <n...@e...com>

    On 30/03/2021 09:31, ii wrote:

    > Zależy komu. Spotkałem ostatnio na drodze Leafa. No i bym nie poradził
    > gdybym nie jechał RSem. No ale oczywiście można leczyć swoje kompleksy
    > tutaj.

    Ale co nie poradzil? Leczyles swoje kompleksy scigajac sie czy co?