  • 11. Data: 2021-03-30 16:17:05
    Temat: Re: elektrodresowóz
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-03-27 00:51, PiteR wrote:
    > Czy są już problemy z łbami w elektrycznych? Czy świrują korzystając z
    > większego momentu, przyśpieszenia, ruszają z piskiem. Czy nie dają się
    > wyprzedzać itp?

    Dres w elektryku? :-) IMO nie ma nic lepszego niż BMW w dizlu
    stylizowane naklejkami na M series. :-) No jakiś passat TDI w najgorsym
    wypadku. :-)

  • 12. Data: 2021-03-30 21:59:44
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 30.03.2021 o 11:57, K pisze:

    > Ale co nie poradzil? Leczyles swoje kompleksy scigajac sie czy co?

    Chodziło o to, że nie emeryt.

  • 13. Data: 2021-03-31 09:28:01
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2021-03-27 o 00:51, PiteR pisze:

    > Czy są już problemy z łbami w elektrycznych? Czy świrują korzystając z
    > większego momentu, przyśpieszenia, ruszają z piskiem. Czy nie dają się
    > wyprzedzać itp?

    Na razie nie ma jeszcze, dlatego że elektryczny nie wydaje spod siebie
    patetycznego ryczenia, dudnienia, wycia, ani strzelania z rury
    wydechowej jak z kałasznikowa. Będą dopiero, jak ten problem zostanie
    rozwiązany.

  • 14. Data: 2021-03-31 10:50:09
    Od: K <n...@e...com>

    On 30/03/2021 20:59, ii wrote:

    > Chodziło o to, że nie emeryt.

    Ale musiales trafic na najmocniejsza wersje tego Leafa, ze az RS-a
    potrzebowales bo standrdowy Leaf ma 150KM i vmax 145kmh.

  • 15. Data: 2021-04-02 15:27:37
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Prawdziwe dresy jeżdżą na gazie.

    -----

  • 16. Data: 2021-04-02 20:49:18
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 31.03.2021 o 10:50, K pisze:

    > Ale musiales trafic na najmocniejsza wersje tego Leafa, ze az RS-a
    > potrzebowales bo standrdowy Leaf ma 150KM i vmax 145kmh.

    Może jakieś turbo miał :-)

  • 17. Data: 2021-04-02 21:12:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.03.2021 o 10:31, ii pisze:

    > Zależy komu. Spotkałem ostatnio na drodze Leafa. No i bym nie poradził
    > gdybym nie jechał RSem. No ale oczywiście można leczyć swoje kompleksy
    > tutaj.

    To zależy przez ile skrzyżowan. Bo jak do przysłpwiowego poznania a2 to
    dałbyś radę matizem.

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2021-04-06 10:08:49
    Od: K <n...@e...com>

    On 02/04/2021 14:27, ąćęłńóśźż wrote:
    > Prawdziwe dresy jeżdżą na gazie.
    >

    > -----

    we wszystkim. to stan umyslu i finansow.