  • 1. Data: 2009-06-16 17:36:03
    Temat: eprom 27c010
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    witam! czy Ktoś może mi powiedzieć do jakiego napięcia podłącza się końcówki
    NC PGM i VPP w epromie 27C010 podczas normalnej pracy? czy do 5V?

  • 2. Data: 2009-06-16 17:58:43
    Temat: Re: eprom 27c010
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    identyfikator: 20040501 pisze:
    > witam! czy Ktoś może mi powiedzieć do jakiego napięcia podłącza się końcówki
    > NC PGM i VPP w epromie 27C010 podczas normalnej pracy? czy do 5V?

    Pdfa nie chce się czytać?

    - PGM, VPP can be VIL or VIH.
    - NC No Connect

    --
    przeciez moje rozumowanie bylo bez skazy,
    no sam bym wskoczyl do tego wulkanu,

  • 3. Data: 2009-06-16 19:56:53
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    Użytkownik Zbych napisał:

    > - PGM, VPP can be VIL or VIH.

    Nie wiem jak w 27C010, ale w "mniejszych" EPROM-ach zależało to od
    producenta układu.

    Pozdrawiam
    Grzegorz