  • 1. Data: 2009-06-16 15:00:43
    Temat: Programator typ 770
    Od: "Mateusz Nowaczyk" <n...@p...pl>

    Wszedłem w posiadanie pralki PS663P, której poprzedni właściciel zamieszał
    coś z okablowaniem. Mam schemat dostarczony przez producenta, ale nie do
    końca zgadza się on z liczbą kabli. Główna wiązka wygląda na zgodną ze
    schematem (aktualnie sprawdzam), natomiast oprócz niej jest jeszcze
    dodatkowy krótki pęczek kabli, które były podłączone jedynie do
    programatora. Na schemacie niektóre styki są wolne (7,8",13,23 i dwa dolne
    styki pod silniczkiem i przekaźnikiem). Jak to należy poprawnie podłączyć?
    Po samych numerkach nie da rady...
    Z góry dziękuję za pomoc, i przepraszam, jeśli nie dość dokładnie szukałem w
    archiwum.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Nowaczyk