  • 11. Data: 2021-09-20 09:58:32
    Temat: Re: fabryka Intela
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 17 Sep 2021 19:32:03 +0200, Janusz wrote:
> [...]
    polska-walczy-o-najwieksza-inwestycje-w-historii

    > Problemem jest nie powietrze tylko zaplecze techniczne czyli dostęp do
    > różnych
    > dziwnych chemikaliów i ludzi których się da odpowiednio wyszkolić.
    > W Niemczech już mają podobny zakład w Dreźnie i pewnie gdzieś tam Intel
    > ulokuje kolejny.

    Z Drezna do Wroclawia niedaleko, a do Legnicy to jeszcze blizej.
    A do Czech tez blisko. Tych chemikaliow chyba nie trzeba tak duzo.

    Jakby nasz rzad domagal sie ofsetu za Abramsy, to moglby byc niezly
    deal.

    J.

  • 12. Data: 2021-09-20 11:22:35
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com>

    J.F wrote:

    > Jakby nasz rzad domagal sie ofsetu za Abramsy, to moglby byc niezly
    > deal.

    W offsecie za F16 dostaliśmy chlewnie Smithfielda. To ja tym razem
    jednak poproszę bez offsetu.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 13. Data: 2021-09-20 22:23:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 Sep 2021 11:22:35 +0200, Piotr Wyderski wrote:

    > W offsecie za F16 dostaliśmy chlewnie Smithfielda. To ja tym razem
    > jednak poproszę bez offsetu.

    Przeciez to mysmy oceniali ofset.
    A jedna chlewnia chyba nie kosztuje miliardow ?

    Ale ... co o tej chlewni mysla okoliczni rolnicy?
    Bo mieszkancy to pewnie mowia ze smrod, ale ziarno i pasze
    to kupuja w okolicy czy w USA ?

    J.