  • 11. Data: 2022-09-19 12:38:31
    Temat: Re: gdzie oddać opony?
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 19.09.2022 o 10:43, T. pisze:

    > U mnie jest limit 4 szt. rocznie.

    To jak masz 20 lat można oddać 80 szt?

  • 12. Data: 2022-09-19 14:23:42
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-09-19 o 12:38, ii pisze:

    > To jak masz 20 lat można oddać 80 szt?

    Tak wynika z prostych obliczeń :-) Ale trzeba równomiernie, nie na raz...
    T.

  • 13. Data: 2022-09-19 15:13:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Sep 2022 14:23:42 +0200, T. wrote:

    > Tak wynika z prostych obliczeń :-) Ale trzeba równomiernie, nie na raz...

    No wlasnie, i moze sie 20 lat zmarnowac :-)

    A opony od roweru?

    J.

  • 14. Data: 2022-09-19 16:48:50
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 19.09.2022 o 15:13, J.F pisze:

    > No wlasnie, i moze sie 20 lat zmarnowac :-)
    >
    > A opony od roweru?

    Chyba 2 na rok ;-)

  • 15. Data: 2022-09-19 17:08:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Sep 2022 16:48:50 +0200, ii wrote:

    > Chyba 2 na rok ;-)

    A nie mozna ich do smietnika?
    Tworzywa sztuczne i metale ... chyba pasuje :-)

    P.S. Wiekszosc tworzyw sztucznych z ropy pochodzi,
    wiec jak sie je zutylizuje w piecu, to w miare zgodnie z
    przeznaczeniem surowca :-)
    A kauczuk naturalny to wrecz pod biopaliwo podpada :-)

    I nie ma sie z czego smiac, tylko piec musi byc porzadny - duzy,
    gorący, z filtrami i odsiarczaniem spalin ..
    Tylko niestety cos mi sie widzi, ze odsiarczanie przy pomocy wapnia
    generuje CO2 :-)

    J.

  • 16. Data: 2022-09-20 00:31:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1gqzbthx0y11y$.113x7bdkat2l4$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > -zlozyc na wiejskiej, na nowogrodzkiej, ...

    +1 :D

    > A w dowodzie nie ma juz adresu ... ale moze pszoki maja lepsze

    mam rejestrację NO (nie ze wsi NOL).
    Może to powstrzymało dochodzenie?

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 17. Data: 2022-09-20 10:03:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Sep 2022 23:31:26 +0100, PiteR wrote:
    > in <news:1gqzbthx0y11y$.113x7bdkat2l4$.dlg@40tude.net>
    > +1 :D

    > mam rejestrację NO (nie ze wsi NOL).
    > Może to powstrzymało dochodzenie?

    Moglo pomoc, ale ... spisywali cos?

    Jak sa limity roczne, to powinni spisywac, a od tego do kontroli i
    kary prosta droga :-)

    J.

  • 18. Data: 2022-09-20 11:13:03
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2022-09-18 o 15:30, PiteR pisze:
    > Nie wiem czy szanowne grono wie, że teraz jak się zakłada opony
    > nowe i oddaje opony stare u wulkanizatora to on chce po 10zł za szt lub
    > nawet 15zł za szt.
    >
    > Czyli jak chciałem pozbyć sie 6 szt to zakrzyknął 90zł.
    >
    > Powiedziałem proszę mi oddać wyrzucę do lasu/rzeki/zakopie w ogródku.
    >
    > Ale potem kanałami dowiedziałem sie, że punkty zbiórki selektywnej
    > przyjmuja opony (olej i płyny też) tylko trzeba być zameldowanym w
    > miescie.
    >
    > Zajechałem tam i panie co dusza zapragnie można oddać.

    A czym napalisz w piecu, jak nie dasz rady kupić węgla?

  • 19. Data: 2022-09-20 22:29:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1f7rdj2lhvaqu$.jkxh6p862dzq.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Moglo pomoc, ale ... spisywali cos?

    tak

    Name
    Vorname
    StraBe
    Wohnung

    > Jak sa limity roczne, to powinni spisywac, a od tego do kontroli i
    > kary prosta droga :-)

    kurdę mogłem skłamać :/

  • 20. Data: 2022-09-20 22:42:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tgc06h$1mlr$1@gioia.aioe.org>
    user t-1 pisze tak:

    > A czym napalisz w piecu, jak nie dasz rady kupić węgla?

    Mam wtyki w branży ;)

    Ale teraz ciągnę gaz ze Szkocji i rzut beretem mam trzy elektrownie
    atomowe. Prundu nie zabraknie.

    Śnieg w Londynie to rzadkość. Cały rok chodzę w adidasach.
    Kaloryfera nie odkręcam bo ma urwany zawór model z 1946 roku.

    Szukałem po muzeach dokupić pokrętło.