  • 21. Data: 2022-09-21 15:19:28
    Temat: Re: gdzie oddać opony?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 20 Sep 2022 21:29:31 +0100, PiteR wrote:
    > in <news:1f7rdj2lhvaqu$.jkxh6p862dzq.dlg@40tude.net>

    > tak
    >
    > Name
    > Vorname
    > StraBe
    > Wohnung

    Pesel, nr dowodu ?

    > kurdę mogłem skłamać :/

    A potem by w monitoringu sprawdzili nr auta, i wezwali do ujszczenia
    oplaty, skoro darczynca nie jest uprawniony do korzystania z gminnego
    pszoka :-)

    J.

  • 22. Data: 2022-09-21 22:08:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:lgmgsvqid1n8$.17kp4v1h98qdm$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Pesel, nr dowodu ?

    na 100% nie chyba ze facio był Terminatorem i
    zrobił snapshot dowodu w ułamku sekundy.

    > A potem by w monitoringu sprawdzili nr auta, i wezwali do ujszczenia
    > oplaty, skoro darczynca nie jest uprawniony do korzystania z gminnego
    > pszoka :-)

    ale przyjechałbym innym autem i nazwisko podałbym znowu inne.
    Limit 4 opon byłby ciągle resetowany.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 23. Data: 2022-09-21 22:39:49
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2022-09-18 o 15:30, PiteR pisze:
    > Nie wiem czy szanowne grono wie, że teraz jak się zakłada opony
    > nowe i oddaje opony stare u wulkanizatora to on chce po 10zł za szt lub
    > nawet 15zł za szt.
    >
    > Czyli jak chciałem pozbyć sie 6 szt to zakrzyknął 90zł.
    >
    > Powiedziałem proszę mi oddać wyrzucę do lasu/rzeki/zakopie w ogródku.
    >
    > Ale potem kanałami dowiedziałem sie, że punkty zbiórki selektywnej
    > przyjmuja opony (olej i płyny też) tylko trzeba być zameldowanym w
    > miescie.
    >
    > Zajechałem tam i panie co dusza zapragnie można oddać.

    Dopiero odkryłeś istnienie PSZOKów? :>
    I nie potrzeba żadnego zameldowania w mieście. Ja mieszkam na wsi i też
    mam dostęp. Jak przyjedziesz i grzecznie sortujesz i nie robisz syfu to
    biorą wszystko bez marudzenia, chyba że gruz czy inny ciężki syf
    przywieziesz. Na ciężki syf jest limit 100kg na łeb obywatela na rok,
    czyli jak mam 2+3 (nieletni też się liczą) to mogę 500kg bezpłatnie
    zrzucić a za resztę trzeba dopłacić.

    L.

  • 24. Data: 2022-09-22 08:02:31
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 21.09.2022 22:08, PiteR wrote:
    [...]
    > ale przyjechałbym innym autem i nazwisko podałbym znowu inne.
    > Limit 4 opon byłby ciągle resetowany.

    U mnie trzeba okazać aktualny kwit potwierdzający opłatę za wywóz śmieci
    i do tego pracownik po zważeniu ładunku odnotowuje w specjalnym kajecie
    co i ile przywiozłeś.

    Ale ludzie dziadują. Np. na mojej ulicy normalnie ludzie wystawiają 1-2
    żółte worki (na ,,plastiki"), aczkolwiek, o ile mi wiadomo, gmina nie
    nakłada na to ograniczeń. Ale przed jedną posesją tych worków jest
    zawsze tak z 10 a może i więcej. Dziwnym trafem właściciel tej posesji
    jest także właścicielem budy z kebabami. Nie wiem, czy to ma jakiś
    związek. ;-)

  • 25. Data: 2022-09-22 08:09:26
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 21.09.2022 22:39, Lisciasty wrote:
    [...]
    > przywieziesz. Na ciężki syf jest limit 100kg na łeb obywatela na rok,
    > czyli jak mam 2+3 (nieletni też się liczą) to mogę 500kg bezpłatnie
    > zrzucić a za resztę trzeba dopłacić.
    U mnie jest 250 kg na gospodarstwo domowe. W przypadku gruzu to tyle co
    nic, bo przy remoncie np. dwupokojowego mieszkania (skuwanie posadzek,
    rozwalanie ścian działowych) to gruz się w tonach liczy.

  • 26. Data: 2022-09-22 13:15:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 21 Sep 2022 21:08:04 +0100, PiteR wrote:
    > in <news:lgmgsvqid1n8$.17kp4v1h98qdm$.dlg@40tude.net>

    >>> Vorname
    >>> StraBe

    > na 100% nie chyba ze facio był Terminatorem i
    > zrobił snapshot dowodu w ułamku sekundy.

    Dowodu w portfelu, czy jednak musiales okazac?

    A teraz dowody elektroniczne - nie mozna tego zeskanowac
    u obywatela w kieszeni ?

    > ale przyjechałbym innym autem i nazwisko podałbym znowu inne.
    > Limit 4 opon byłby ciągle resetowany.

    Ale jak sie okaze, ze nazwisko i adres falszywe, to mozna po nr
    samochodu szukac fałszerza.

    A potem karę mu i fakture za utylizacje :-)

    J.

  • 27. Data: 2022-09-23 01:56:13
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    > miescie.
    >
    > Zajechałem tam i panie co dusza zapragnie można oddać.

    10 zł za utylizację opony to rozsądna oferta i bym człowiekowi
    zwyczajnie zapłacił i miał to załatwione.
    No ale wiem, że dla typowego zmłotoryzowanego Polaka płacenie nawet
    małej kwoty za utylizację opon to jest mentalny problem nie do
    przejścia. Podobnie jak zapłacenie 1,50 zł (czyli nic) za pół godziny za
    zaparkowanie samochodu na wyznaczonym miejscu do parkowania.

  • 28. Data: 2022-09-23 16:45:39
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 23.09.2022 o 01:56, Poldek pisze:

> [...]
    > No ale wiem, że dla typowego zmłotoryzowanego Polaka płacenie nawet
    > małej kwoty za utylizację opon to jest mentalny problem nie do

    Jak obok jest PSZOK w którym może oddać za darmo? No to to jest
    frajerstwo raczej.

    > Podobnie jak zapłacenie 1,50 zł (czyli nic) za pół godziny za
    > zaparkowanie samochodu na wyznaczonym miejscu do parkowania.

    Jakim znowu "wyznaczonym"? Miejsce do zaparkowania jest albo go nie ma.
    To jest cała "filozofia". Jak nie ma to się organizuje. I wtedy to
    kosztuje 0,5zł/h kiedyś w Rymanowie Zdroju po 20zł/h gdzieśtam w Polsce.
    A pewnie i więcej się spotyka.

  • 29. Data: 2022-09-24 14:18:27
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-09-23 o 16:45, ii pisze:

> [...]
    > To jest cała "filozofia". Jak nie ma to się organizuje. I wtedy to
    > kosztuje 0,5zł/h kiedyś w Rymanowie Zdroju po 20zł/h gdzieśtam w Polsce.

    Miejsce jest i jest wyznaczone. Dumny polski kierowca postawi samochód
    na trawniku/chodniku obok tego miejsca, bo mentalnie nie jest zdolny
    zapłacić ani 0,5 zł, ani 1,50 za miejsce na grata, którego ze sobą
    przytaszczył.

  • 30. Data: 2022-09-28 23:43:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Od trójkołówki??