  • 11. Data: 2022-12-25 06:19:38
    Temat: Re: i5-4590S a HDMI
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 24 Dec 2022 23:11:01 GMT
    doszła do mnie wiadomość <X...@1...0.0.1>
    od PiteR <e...@f...pl> :
    >in <news:noqdqh5lcikmr3d0sfuee76o1v7p75s0fr@4ax.com>

    >Po gniazdkach poznasz usera. Pogubią zatyczki i się kurzy.
    >Zamiast zalepić taśmą klejącą albo wetknąć kabel.

    Gdyby to takie proste było...
    Kurz można usunąć/wydmuchać, ale niestety, część mechanicznego
    obciążenia gniazd przenosi się na styki sygnałowe wlutowane w pcb, co
    powoduje odrywanie tych styków, telepią się i trzeba podkładać
    zwinięte pekle ze srajtaśmy co by chciało działać, tak miałem w jednym
    laptopie, jak dałem pekiel pod wtyczką, to działało.
    No i materiał, z którego te styki są wykonane potrafi się degradować z
    biegiem czasu, kiedyś złocili, teraz chyba smarują te styki gównem i
    myją szczynami w sraczu.
    Tak na marginesie, jakość akumulatorów też spadła, chyba szczają do
    kadzi z elektrolitami, bo mają bliżej niż do odlewni sraczowej.
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 12. Data: 2022-12-25 12:20:57
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 25/12/2022 06:19, Szwambuł Trantiputl wrote:
    > Gdyby to takie proste było...

    Można kupić silikonowe zaślepki portów (w sumie wszystkich współczesnych).

    https://allegro.pl/oferta/zaslepka-gniazda-portu-hdm
    i-a-zenskiego-9108477653

  • 13. Data: 2022-12-25 14:36:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:3amfqh5fnakdnsg1127fumtdehcr7pmbjl@4ax.com>
> [...]

    > zwinięte pekle ze srajtaśmy co by chciało działać, tak miałem w
    > jednym laptopie, jak dałem pekiel pod wtyczką, to działało.

    nom w lapopie nie do obrony. W pc zwiazuję z kablem 230v i innymi.

    > Tak na marginesie, jakość akumulatorów też spadła, chyba szczają
    > do kadzi z elektrolitami, bo mają bliżej niż do odlewni sraczowej.

    Mam w E7280 wewnetrzny na 1/3 laptopa. Dla mnie to szał jak długo
    trzyma. I kupiony razem jako refurb.

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.