  • 151. Data: 2009-10-06 17:01:59
    Temat: Re: jak nie zrobic sobie "kuku" przy nauce wheelee?
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Jarecki [KenLee] pisze:
    > ale Mam nowy, zajebisty film- Śmierć w Wenecji niezle brzmi,co?
    >
    > *** Spraw sobie jeszcze sobie jeszcze Nintendo i Google Maps, a bedziesz
    > taki jak Martyna Wojciechowska.

    czemu odnosze wrażenie że nie zajarzyłeś tekstu ?
    http://www.youtube.com/watch?v=3K2StVcV1Yo
    0:40

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 152. Data: 2009-10-07 07:33:29
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "de Fresz" napisał:

    > Czekaj, czekaj, bo może o różnych miejscach mówimy - na końcu Piazzale
    > Roma, tam gdzie się droga kończy i zamienia w taki duży parking?

    *** To bylo 8 lat temu- nie pamietam- teraz z reszta moze tam byc calkiem
    inaczej. Jak Cie to tak frapuje, moge wyslac na priv fotke zrobiona podczas
    pakowania sie przed odjazdem- moze rozpoznasz.

    > Tak bym nie powiedział. Raczej że brzmi niezwykle nieprawdopodobnie.

    *** Zaden wyczyn biorac pod uwage jakosc drog (90% autostrady). Na tej
    grupie sa znacznie lepsi.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 153. Data: 2009-10-07 07:50:18
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Arni" napisał

    > czemu odnosze wrażenie że nie zajarzyłeś tekstu ?
    > http://www.youtube.com/watch?v=3K2StVcV1Yo
    > 0:40

    *** Bo widzisz Arni- ja ze Szczecina jestem, a nawet Mlodych Wilkow ani razu
    nie widzialem, mimo ze znajomy, z ktorym wtedy troche jezdzilem udzielal sie
    w tym filmie i na plakacie ze swoja ZXR. A tera z kinematografii to tylko
    Redtube i Trfam w odpowiednich proporcjach. A z kultowych tekstow to
    jedynie o nieumytym murzynie kumam.

  • 154. Data: 2009-10-07 09:34:16
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Jarecki [KenLee] pisze:
    > Użytkownik "Arni" napisał

    > *** Bo widzisz Arni- ja ze Szczecina jestem, a nawet Mlodych Wilkow ani razu
    > nie widzialem,

    spoko, wolno Ci :) Chciałem tylko wyjasnic.

  • 155. Data: 2009-10-09 08:18:34
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" napisał w wiadomości

    > Ten no, ja tam nie umiem ale jak chcesz sie nauczyc latac na kole to w
    > terenie jest to najlatwiejsza nauka bo:
    > - miekko
    > - wolno
    > - szeroko ;)
    > A najlepiej jak ktos kto umi pokaze Ci jadac obok/z Toba.
    > Bedzie Ci duuuuuuuuzo latwiej.
    > A sprzet ktory posiadasz nie zrobi Ci od razu krzywdy ;)

    IMO w terenie może zacząć podrywać przód, ale długie
    gumy to tylko asfalt i niestety nikt chłopaka nie uwolni od
    strachu przed glebą, tym bardziej że jedne plecy są zupełnie
    bez konsekwencji (jak się nie próbujesz bronić) a inne
    kończą się skozłowaniem sprzętu i tym co z tego później wynika.

    Moja rada oprócz wszystkich tu podanych ( i jakże słusznych) to
    długo ćwiczyć i luźno nogi ;-). Guma to mam być manewr, a nie trik.
    Nie spieszyć z wynikami - przyjdą w odpowiednim czasie, osiągniesz
    pewien stopień umiejętności i później stwierdzisz czy chcesz więcej.
    Irek i ktm-y

  • 156. Data: 2009-10-09 17:45:46
    Od: trobakowski <t...@g...pl>

    BartekZX9R wrote:

    > Bo popisywanie sie jezdzac samochodem jak i motocyklem po normalnych drogach
    > jest glupie?
    > A jazda na jednym kole i z przykladowym poslizgiem tym samym?
    > Teraz ja nie wiem czemu pytasz?

    znaczy sie ze zakrety na recznym, w zimie, albo na piachu to ze nie
    wolno ? eeee...

    a dla funu , a nie dla popisu mozna ?

    --
    ZX10