  • 91. Data: 2009-10-06 06:45:57
    Temat: Re: [OT] Re: jak nie zrobic sobie "kuku" przy nauce wheelee?
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    mzmich88 pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    9.jpeg

    > z czego dorobiles stelaz? czy jest demontowalny czy na stale? jaka jest
    > srednica rurek?

    ależ ja nie mam stelaża.

  • 92. Data: 2009-10-06 06:58:31
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    > uprzejnie poproszę o udowodnienie mi powyższej tezy. może być artykuł
    > prasowy.
    http://elk24.pl/info/jazda-na-jednym-kole-zakonczyla
    -sie-w-szpitalu.3752.html
    http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2009052
    2/POWIAT08/415069309

    prosze.
    W drugiej sytuacji prawdopodobnie.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 93. Data: 2009-10-06 07:12:08
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    BartekZX9R pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > http://elk24.pl/info/jazda-na-jednym-kole-zakonczyla
    -sie-w-szpitalu.3752.html

    nic o słupie. nic o postronnych, którzy ucierpieli. taki wypadek może
    zdarzyć się również na placu do nauki.
    zły przykład.

    > http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2009052
    2/POWIAT08/415069309

    nie wjechał w słup.

    > prosze.
    > W drugiej sytuacji prawdopodobnie.

    owszem. nie obronisz tak swojej tezy.

  • 94. Data: 2009-10-06 07:16:25
    Od: Arni <a...@N...spam>

    BartekZX9R pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2009062
    0/POWIAT08/816261758

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 95. Data: 2009-10-06 07:19:38
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Arni pisze:
    -sie-w-szpitalu.3752.html

    2/POWIAT08/415069309

    > http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2009062
    0/POWIAT08/816261758

    a to raczej na pokazie było. też nie łapie się.

  • 96. Data: 2009-10-06 07:32:28
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):

    > a to raczej na pokazie było. też nie łapie się.

    Czepiasz sie. Jazda na kole po ulicy przewaznie konczy sie dzwonem na
    latarni i obrazeniami/smierciom ladacznicy ktora stala pod latarniom.
    Srednio raz na tydzien dochodzi do takiego wlasnie zdazenia.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 97. Data: 2009-10-06 07:36:27
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Czepiasz sie. Jazda na kole po ulicy przewaznie konczy sie dzwonem na
    > latarni i obrazeniami/smierciom ladacznicy ktora stala pod latarniom.
    > Srednio raz na tydzien dochodzi do takiego wlasnie zdazenia.

    aha. to muszę spróbować, bo koledzy mówią, że fajnie tak czasem
    przelecieć ladacznicę.

  • 98. Data: 2009-10-06 07:40:21
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 6 Paź, 09:19, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > a to raczej na pokazie było. też nie łapie się.

    zaraz mu zajebie...
    albo kaze zrobic to chlopakom

  • 99. Data: 2009-10-06 07:40:30
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 6 Paź, 09:16, Arni <a...@N...spam> wrote:
    a-sie-w-szpitalu.3...
    22/POWIAT08/415069309

    > http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2009062
    0/POWIAT08/816261758

    ...no i co z tego?????? upadł to upadł, nie pierwszy i nie ostatni...
    a dla podgrzania atmosfery powiem, że jada na gumie jest z-a-j-e-b-i-s-
    t-a, podpowiem też, że Ci co tutaj tak to krytykują nigdy tego nie
    czuli i nie poczują - najbardziej krytykują Ci, co nie jeżdżą, bo nie
    umieją, a nie umieją bo nie chcą, a nie chcą bo to niebezpieczne, a
    wiedzą to... z notatek internetowych i z gazet buhahahahahahaha!!!!!!
    no bo co możecie powiedzieć na ten temat???? ... jeżdżę na gumie solo
    i z pasażerem/ką, po A4, po A2 i po A1, po Lodzi, Berlinie, Zagrzebiu
    i Wenecji, po polu, żwirowni czy wokół domu... jeżdżę tak wszędzie tam
    gdzie mam takie życzenie i kiedy mam taką chęć, czy się to komuś
    podoba czy nie... i operując słownictwem podobno_mężczyzny_Sebastiana
    de Fresza czy tez posranca... pierdolę to, co ktoś o tym myśli
    (...zażalenia do kościoła). Z mojej strony EOT w tej niemerytorycznej
    części ;-)

    Pozdrawiam,
    Bart z Uc aka dreeechu
    cb1000r
    trx700xx

  • 100. Data: 2009-10-06 07:48:14
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 6 Paź, 09:40, Bart z Uc <b...@p...onet.pl> wrote:

    20/POWIAT08/816261758

    > ...no i co z tego?????? upadł to upadł, nie pierwszy i nie ostatni...

    ty tez nie bedziesz pierwszy ani ostatni

    > a dla podgrzania atmosfery powiem, że jada na gumie jest z-a-j-e-b-i-s-
    > t-a,

    dzieciak jestes, nic tu nie podgrzejesz

> [...]
    > i Wenecji, po polu, żwirowni czy wokół domu... jeżdżę tak wszędzie tam
    > gdzie mam takie życzenie i kiedy mam taką chęć,

    :)) j.w. , EOT