  • 11. Data: 2021-12-13 15:18:30
    Temat: Re: jak odczytac pliki z dysku po awarii kompa
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2021-12-12 o 20:59, Roman Tyczka pisze:
    > da isę cośtam na kadżym kopmie... cośtam

    W punkt:) Dokładnie. I za sprzedaż pieczywa się wziąć, coś tam, coś tam:)))

    --
    t0maszek

  • 12. Data: 2021-12-14 23:28:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 12 Dec 2021 09:42:42 -0800 (PST), w
    <87ef04c7-db72-4b94-8fed-76bc2662f523n@googlegroups.
    com>, john Stone

    > bo dopiero sobie przypomniala - pytali ja pomoc jak kupowala kompa jaki system chce
    i ten relcostam mial byc szybszy - teraz problem z przeczytaniem tego ze starego
    kompa

    Ten?
    https://en.wikipedia.org/wiki/ReFS

  • 13. Data: 2021-12-15 09:55:34