    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: jak to dziala ASO D&D Peugeota we Wro
    Date: Sat, 23 Jan 2010 15:46:13 +0100

    Zgloszenie: przy zwiekszaniu predkosci obrotowej silnika z np. 2k do 3k
    (choc moze byc dowolnie) przygasaja swiatla. Napiecie w instalacji spada z
    14.1 do 11.9 V

    Diagnoza 1: Komputer nie wskazal zadnego problemu

    po 2h

    Diagnoza 2: Komputer nic nie zdiagnozowal, ale problem faktycznie wystepuje.
    Dziwne. Nie wiemy czym to spowodowane.

    po 4h

    Diagnoza 3: serwis juz wie w czym problem. To wina niedoladowanego
    akumulatora !!

    Zalecenie: prosze podlaczyc akumulator do ladowania najlepiej na 2 doby zeby
    akumulator sie dobrze naladowal.

    Masakra. Nie wiem kto pracuje w ASO ale mam wrazenie, ze same matoly i
    idioci. Potwierdza sie zasada, ze jak komputer czegos nie zdiagnozuje to nie
    da sie tego w ASO naprawic.

    Sprawdzanie odbywalo sie podczas przegladu gwarancyjnego. Z zalozeniem
    oslony silnika i dorobieniem kluczyka faktura byla na 2000 zlotych.
    Najbardziej mnie zaskoczyla jednak pozycja faktury: "wymiana uszczelki korka
    spustowego 1 pln".

    Czy taki serwis nie zdaje sobie sprawy, ze jak juz ktos wydaje u nich 2000
    zlotych na naprawy i przeglady to jak zobaczy doplate do uszczelki za 1 pln
    to do nich nie przyjedzie drugi raz ? Zwlaszcza, ze przeglad po 20kkm
    kosztuje 800 zeta i wydawalo mi sie, ze wszystko jest juz w cenie.

    Icek

    PS Teraz nie wiadomo w czym problem bo akumulator jest doladowany a problem
    nadal wystepuje.

    Nie polecam serwisu Peugeota D&D we Wroclawiu. Wybitnie im nie idzie.