  • 21. Data: 2020-06-28 23:59:35
    Temat: Re: jakie drogie auto kupić? Żadne
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Żyjemy
    > w czasach tanich samochodów - obecnie nowe auto rodzinne to wydatek
    > rzędu 30 tysięcy złotych.

    Można więcej szczegółów?

  • 22. Data: 2020-06-29 08:12:37
    Od: cef <c...@i...pl>

    Jeśli auto musiało być dopieszczane przed wyjazdem,
    to znaczy, że było zaniedbane.

  • 23. Data: 2020-06-29 09:18:59
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2020 o 19:58 z <...@...pl> pisze:

    > Mój pakiet ubezpieczenia obejmuje auto zastępcze do 200 km od domu.
    > Można dopłacić za więcej.

    200km od domu to mi szwagier/sąsiad pomoże.
    Ja miałem na myśli wakacje za granicą - sensownego ubezpieczenia z limitem
    (800km+ lub bez limitu) na stare auto nie kupisz (bo się nie da lub będzie
    bardzo drogie).

    > Auto kosztuje obecnie jakieś 17 tysi. Psuje się jak każde inne również
    > nowe z fabryki.
    > Ale Ty masz gwarancję na "nófkę" jesteś GOŚĆ ;-)
    Takich aut za 5-35tys miałem sporo zanim poszedłem po rozum do głowy i
    zacząłem kupować nowe.
    Ty nie potrzebujesz, ja tak - choćby po to aby mieć "komfort psychiczny"
    Nie rozumiem po co te Twoje złośliwości - odpowiedziałem na post Tomasza
    jak wygląda "inny punkt widzenia". Nikogo nie namawiam, nie oceniam,
    każdemu wg potrzeb.

    TG

  • 24. Data: 2020-06-29 10:33:03
    Od: z <...@...pl>

    Nie dziw się że inni się dziwią. 800km w samochodzie.
    kowalskiego nie stać na takie fanaberie. ;-)
    Nie ubezpieczysz się od wszystkiego na takiej WYPRAWIE

  • 25. Data: 2020-06-29 10:43:56
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-28 o 23:59, Uncle Pete pisze:

    > Można więcej szczegółów?

    Pewnie netto ;-)

  • 26. Data: 2020-06-29 11:11:50
    Od: K <n...@e...com>

    On 28/06/2020 19:00, z wrote:
    > 2005 rok
    >
    > W sąsiednim wątku jest mowa że te nowe są z tak cienkiej blachy że byłe
    > bum i na złom a człowiek wcale nie musi się czuć bezpieczniejszy.

    Ale bezpieczenstwo pasazerow nie wynika z grubosci blach na zewnatrz. To
    nie te elementy zarzadzaja energia powstala przy kolizji.

  • 27. Data: 2020-06-29 11:19:35
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-06-29 o 10:43 +0200, z napisał:

    > Pewnie netto ;-)

    Jak teraz patrzę to faktycznie Dacia wycofała ze sprzedaży w Polsce
    swoje wersje "Access", w zeszłym roku jeszcze była. Najtańsza dostępna
    to teraz ta nieco droższa "Open". To podwyższa poprzeczkę, ale czy tak
    bardzo? Nowy samochód za 36 tysięcy to dalej produkt dostępny dla
    każdego (kogo w ogóle stać na auto).

    Mateusz

  • 28. Data: 2020-06-29 11:34:36
    Od: z <...@...pl>

    Zawsze to jakiś wybór: Dacia, pikaczento w golasie czy używany jaki
    chcesz. ;-)

  • 29. Data: 2020-06-29 11:39:34
    Od: z <...@...pl>

    > Ale bezpieczenstwo pasazerow nie wynika z grubosci blach na zewnatrz. To
    > nie te elementy zarzadzaja energia powstala przy kolizji.

    W 2005 roku nie było jeszcze stref zgniotu? ;-)

  • 30. Data: 2020-06-29 11:47:54
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-06-29 o 11:39 +0200, z napisał:

    > W 2005 roku nie było jeszcze stref zgniotu? ;-)

    Pytanie raczej czy belki, słupki i spawy wszelakie wykonane w 2005 i po
    przejechaniu (optymistycznie) 150 tysięcy kilometrów są dziś dalej w
    fabrycznym stanie.

    A to, że auto po większej kolizji kwalifikuje się na złom, to zaleta a
    nie wada.

    Mateusz