  • 11. Data: 2020-06-28 19:54:06
    Temat: Re: jakie drogie auto kupić? Żadne
    Od: z <...@...pl>

    Tak. Czasem komfort jest ważny.

    Dzisiaj godzinę jechałem autem bez klimy.

    Znaczy. Klima ma być. Ale... Co ma nowe auto z salonu czego nie ma
    powiedzmy dziesięcioletnie?

    NIC

    PS. Że nawigacja BT kamery cofania i takie tam ekrany dotykowe?
    Takie rzeczy można sobie założyć za parę stówek.

  • 12. Data: 2020-06-28 19:58:18
    Od: z <...@...pl>

    > Da się takie coś wdrożyć z naprawianym "starym autem"?

    Mój pakiet ubezpieczenia obejmuje auto zastępcze do 200 km od domu.
    Można dopłacić za więcej.

    Auto kosztuje obecnie jakieś 17 tysi. Psuje się jak każde inne również
    nowe z fabryki.
    Ale Ty masz gwarancję na "nófkę" jesteś GOŚĆ ;-)

  • 13. Data: 2020-06-28 20:00:46
    Od: z <...@...pl>

    2005 rok

    W sąsiednim wątku jest mowa że te nowe są z tak cienkiej blachy że byłe
    bum i na złom a człowiek wcale nie musi się czuć bezpieczniejszy.

  • 14. Data: 2020-06-28 20:59:52
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-06-28 o 19:54 +0200, z napisał:
    > Co ma nowe auto z salonu czego nie ma powiedzmy dziesięcioletnie?

    Gwarancję producenta?

    Mateusz

  • 15. Data: 2020-06-28 21:41:33
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-06-28 o 20:00, z pisze:
    > 2005 rok
    >
    > W sąsiednim wątku jest mowa że te nowe są z tak cienkiej blachy że byłe
    > bum i na złom a człowiek wcale nie musi się czuć bezpieczniejszy.
    Raczej chyba nie, chyba że mowa o Chińskich.

    https://joemonster.org/filmy/105203/Test_zderzeniowy
    _stary_samochod_vs_nowoczesny

    --
    Janusz

  • 16. Data: 2020-06-28 22:03:28
    Od: z <...@...pl>

    Podnieciłem się. ;-)

    Tyle szmalu za gwarancję producenta?

    Tylko tyle?

  • 17. Data: 2020-06-28 22:09:05
    Od: z <...@...pl>

    Piękny film propagandowy. 1992 rocznik
    Standardowy test.

    A masz takie filmiki z samochodami 10-15 letnimi bo to one podobno są STARE?

  • 18. Data: 2020-06-28 22:11:51
    Od: z <...@...pl>

    https://www.blasty.pl/upload/images/large/2016/10/ka
    maz-ma-w-dupie-twoje-piec-gwiadek_2016-10-05_17-17-3
    2.jpg

  • 19. Data: 2020-06-28 22:29:08
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-06-28 o 22:03 +0200, z napisał:
    > Podnieciłem się. ;-)

    NTG :)

    > Tyle szmalu za gwarancję producenta?
    > Tylko tyle?

    Zależy od potrzeb, możliwości, priorytetów... Dla mnie to duża wartość
    wiedzieć, że przez kilka lat nie muszę NIC robić z autem poza okresowym
    przeglądem i tankowaniem. No i bez przesady z tym "tyle szmalu". Żyjemy
    w czasach tanich samochodów - obecnie nowe auto rodzinne to wydatek
    rzędu 30 tysięcy złotych. Chyba że ktoś ma parcie na pokazanie się, to
    może wydać więcej, ale nie musi.

    I żeby nie było - starym szmelcem też jeżdżę: na ryby, do lasu, po
    drewno... i podłubać w nim też czasem lubię. Ale jak potrzebuję
    dzieciaka odwieźć do szkoły albo zawieźć na pogotowie to chcę wiedzieć
    że mam czym i nie zastanawiać się czy aby nie zapomniałem karburatora
    przedmuchać w tym miesiącu.

    Mateusz

  • 20. Data: 2020-06-28 23:17:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mnie wyjątkowo często, pechowy jestem ;-)
    I żeby nie było - w obydwu ciężkich przypadkach było to 2-3 dni po wyjeździe z
    warsztatu, gdzie był dopieszczany przez wyjazdem.

    -----