  • 11. Data: 2021-04-18 21:06:33
    Temat: Re: jakże się wszyscy cieszą z rozwiązania problemu
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 18.04.2021 20:44, Grzegorz Niemirowski wrote:

    > Nie masz, choć byłoby miło.

    Komu? Widać nikogo to nie interesuje. Jak zainteresuje to zawsze może
    napisać.

    > Ludzie wyszukując ten wątek widzą go jako
    > oznaczonego, że posiada opis rozwiązanie i wchodzą w niego żeby je
    > dostać. A tam rozwiązania brak.

    I nie mogą dopytać, bo "temat zamknięty".
    A czego się spodziewałeś? Taka sytuacja jest bardzo wygodna: masz
    wchodzić i oglądać reklamy. Twój problem nikogo nie interesuje a temat
    zamknięty to nie trzeba moderować.
    Zaraz ktoś wyskoczy, że to teorie spiskowe - Elektroda jest wspaniała,
    tylko ludzie świnie. ;)

    P.S. Może kliknął z radości w "rozwiązano" a potem sam nie mógł nic
    napisać a ty chłopa linczujesz ;)

    --
    Mirek.

  • 12. Data: 2021-04-18 21:52:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 18 Apr 2021 21:06:33 +0200, Mirek napisał(a):

    > Komu? Widać nikogo to nie interesuje.

    Nie pytaj komu. Po prostu to jest miły zwyczaj. Podobnie np. do mówienia
    dzień dobry kiedy widzisz znajomego. Możesz nie mówić, w końcu to nikogo
    nie interesuje, ale jakbyś powiedział, będzie miło.
    Że też trzeba niektórych pouczać o zasadach grzecznościowych...

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 13. Data: 2021-04-18 22:14:58
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 18.04.2021 21:52, Jacek Maciejewski wrote:

    > Nie pytaj komu. Po prostu to jest miły zwyczaj.
    Mnie też było by miło gdyby ktoś się zainteresował, nawet jak nie wie,
    zamiast bić pianę z (wtedy) Identyfikatorem.
    Po za tym może to zostać odebrane jako "podbijanie tematu".

    --
    Mirek.

  • 14. Data: 2021-04-18 22:16:18
    Od: LOLek <L...@m...pl>

    > Więc postąpił wbrew regulaminowi.

    Wbrew REGULAMINOWI!!!!!

    Na szafot z nim

  • 15. Data: 2021-04-19 00:12:20
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Mirek <m...@n...dev> napisał(a):
    > Komu? Widać nikogo to nie interesuje. Jak zainteresuje to zawsze może
    > napisać.

    Otóż właśnie nie zawsze może. Tzn. pisać sobie może, ale czy dostanie
    odpowiedź? Ciebie już może nie być na grupie, możesz nie mieć czasu odpisać,
    możesz nie pamiętać o co chodziło itd. A tak to rozwiązanie jest cały czas
    dostępne i googlowalne.

    W każdym razie dyskutujemy o zjawisku często występującym w Internecie,
    chodzi nie tylko o elektrodę czy pme. W związku z tym są też odpowiednie
    memy dla ilustracji:
    https://9gag.com/gag/aq25ngL
    https://www.reddit.com/r/ProgrammerHumor/comments/61
    q0m5/we_all_have_been_through_that/
    http://www.quickmeme.com/meme/3qe5fv

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 16. Data: 2021-04-19 13:19:09
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2021-04-18 22:16, LOLek wrote:

    > Wbrew REGULAMINOWI!!!!!
    >
    > Na szafot z nim

    Regulamin elektrody powstał w następstwie zasad ukształtowanych
    wcześniej przez społeczności grup news.

    Grzegorz w zasadzie wszystko wyjaśnił.

    Rozwiązanie (publiczne) problemu skutkuje uzupełnieniem
    swoistej rozproszonej bazy wiedzy.

    Włodek

  • 17. Data: 2021-04-19 20:31:07
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 19.04.2021 00:12, Grzegorz Niemirowski wrote:

> [...]
    > odpowiedź? Ciebie już może nie być na grupie, możesz nie mieć czasu
    > odpisać, możesz nie pamiętać o co chodziło itd. A tak to rozwiązanie

    Trudno się z tym nie zgodzić, ale jest jeszcze druga strona: to jest
    grupa _dyskusyjna_ a nie blog. Ciężko dyskutować jak nie ma z kim.
    Gdyby ktokolwiek napisał cokolwiek zawsze by to było inaczej, a tak -
    jak już pisałem mam opory, że zostanie to potraktowane jako podbijanie
    tematu, zwracanie na siebie uwagi.
    Podobnie może być z tzw. "tajemnicą zawodową" - zawsze jak pytam o
    jakieś naprawy to jest ryzyko, że ktoś nie chce tego ujawniać i nie
    chce, żeby ktoś to zrobił.

    --
    Mirek.