  • 41. Data: 2022-07-04 14:33:00
    Temat: Re: jaśniejsze W5W
    Od: K <n...@e...com>

    On 04/07/2022 12:03, Akarm wrote:

    > Żarówki z homologacją, jak teraz popatrzyłem, takie tradycyjne W5W z
    > żarnikiem, są wielokrotnie tańsze. Nadal nie widzę sensu kupowania
    > kilkunastokrotnie droższych.

    Rzecz w tym, ze on chce takie co swieca prawie na bialo, a nie
    ciemno-zloto ;) a takie juz kosztuja wiecej. Mozna zastapic LEDami ale
    nie kazdy chce/moze z roznych powodow.

  • 42. Data: 2022-07-04 15:11:14
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > żarnikiem, są wielokrotnie tańsze. Nadal nie widzę sensu kupowania
    > kilkunastokrotnie droższych.

    wystarczy, ze masz upierdliwe dojście do wymiany albo po prostu palą ci
    się często. Z tego ostatniego powodu zamieniłem w jednym ze starych
    samochodów na ledy bo mnie wkurzało, że co 2-3 miesiące musiałęm
    wymieniać żarówki

  • 43. Data: 2022-07-04 21:17:50
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 04.07.2022 o 15:11, sirapacz pisze:

> [...]
    > się często.  Z tego ostatniego powodu zamieniłem w jednym ze starych
    > samochodów na ledy bo mnie wkurzało, że co 2-3 miesiące musiałęm

    nadal nie widzę sensu kupowania światełek po 15 zł za sztukę. Ja
    zapłaciłem mniej za 20 sztuk.
    Dzisiaj diagnosta jedynie co mi powiedział po wyregulowaniu reflektorów,
    to żebym pomyślał nad zmianą na normalne żarówki w lampach tylnych, bo
    wzbudzają się, mimo że nie są włączone - czyli że prawdopodobnie to są
    diody LED. Nie zaglądałem tam od zakupu samochodu, znaczy: będę musiał
    się do nich dostać - a nie chce mi się...
    Do światełek LED (uwaga: bez homologacji!) w pozycyjnych i w
    kierunkowskazach nie miał zastrzeżeń.

    --
    -
    Akarm

  • 44. Data: 2022-07-13 21:02:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 4 Jul 2022 21:17:50 +0200, w <62c33cde$0$546$65785112@news.neostrada.pl>,
    Akarm <a...@w...pl> napisał(-a):

    > nadal nie widzę sensu kupowania światełek po 15 zł za sztukę. Ja
    > zapłaciłem mniej za 20 sztuk.

    W5W ledowe to jakieś 5-8zł za parę.
    Oferujesz, że za różnicę przyjedziesz i będziesz mi wymieniał co kilka miechów?

  • 45. Data: 2022-07-14 07:29:28
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 13.07.2022 o 21:02, r...@k...pl pisze:

    > W5W ledowe to jakieś 5-8zł za parę.
    > Oferujesz, że za różnicę przyjedziesz i będziesz mi wymieniał co kilka miechów?

    Przypomnę, że odnosiłem się do W5W LED po 30 zł za parę.
    Ja kupiłem 20 sztuk W5W LED za ok. 10 złotych. Przy zakupie kierowałem
    się ceną, LED kupiłem wyłącznie dlatego, że kosztowały ok. 50 groszy za
    sztukę. Nie wpadłbym na pomysł zakupu światełek diodowych, gdyby nie
    były tańsze od żarowych.

    --
    -
    Akarm